بهترین فیلم های جنگی ! ما در این مقاله بهترین فیلم های جنگی که بسیار اثر گذار هستند را برای شما جمع آوری کرده ایم.اگر شما نیز به فیلم های جنگی علاقه دارید به شما پیشنهاد می کنیم که حتما نگاهی به این لیست بیاندازید.

بهترین فیلم های جنگی

فیلم های جنگی ،جزو دسته فیلم هایی هستند که در تاریخ سینما دارای جایگاه ویژه ای اند.جنگ های بسیاری مانند جنگ جهانی اول، جنگ جهانی دوم، جنگ بالکان، جنگ کره ای، جنگ ژاپن و جنگ چینی تاثیر زیادی بر شکل گیری و توسعه بهترین فیلم های جنگی در صنعت فیلم داشته اند.فیلم های بسیار با الهام از جنگ جهانی اول و دوم توانسته اند موفق شوند و جوایز متعددی نیز کسب کنند.

فیلم های جنگی قدیمی اغلب همان طور که در بالا ذکر کردیم ، در مورد جنگ های جهانی هستند. اما فیلم های جنگی که در سال های اخیر ساخته می شوند ،بر خلاف فیلم های جنگی قدیمی،  بر رویدادهای خاورمیانه متمرکز هستند.دلیل این است که سیستم جمعی جنگ دیگر در حال وقوع نیست و سیستم با نیروهای ویژه جایگزین می شود.


23-Ayla (2017) IMDb: 8.9

بهترین فیلم های جنگی

از نظر برخی منقدان فیلم آیلا ساخته کشور ترکیه یکی از بهترین و درام ترین فیلم های جنگی است و به همین دلیل در این لیست جای دارد.داستان فیلم در مورد سرباز ترکیه ای در جنگ کره و دختر کوچک کره ای در خط مقدم جبهه است.در تمام طول جنگ سرباز ترکیه ای مراقب این دختر کوچک است و پس از پایان جنگ قصد دارد این دختر را با خود به ترکیه بیاورد اما با مخالفت دولت کره مواجه می شود.باید اشاره کنیم که این فیلم در سال 2017 نامزد دریافت اسکار در قسمت بهترین فیلم خارجی بوده است.


22- Fury / (2014) IMDb: 7.6

بهترین فیلم های جنگی

این فیلم جنگی با بازی برد پیت در مورد جنگ جهانی دوم است.این فیلم با نوع ساخت و داستان متفاوت آن در میان بهترین فیلم های جنگی تمام دوران جای دارد.یک ارتش سرباز خسته به رهبری وارددی (برد پیت ) یک تانک را مدیریت می کنند ونقش مهمی در پشت خط دشمن را بر عهده دارند.این گروه پنج نفره نقش قهرمانانه ای در این فیلم دارند.


21-The Water Diviner /  (2014) IMDb: 7.1

بهترین فیلم های جنگی

این فیلم با بازیگری راسل کرو در مورد یک زوج استرالیایی است که در سال 1919 و جنگ چاناکاله به ترکیه می آیند تا پسر شان را پیدا کنند.در این فیلم بازیگرانی ترکیه ای مطرحی مانند جم ییلماز و ییلماز اردوعان حضور دارند.دیدن این فیلم جنگی را به شما توصیه می کنیم.


همچنین بخوانید :


20-Enemy At The Gates / (2001) IMDb: 7.6

بهترین فیلم های جنگی

این فیلم جنگی نیز در مورد جنگ جهانی دوم است و انتخاب مناسبی برای افرادی است که به تک تیرانداز ها علاقه دارند.این فیلم یکی از محبوب ترین و پر جایزه ترین فیلم های جنگی است.


19-Kingdom Of Heaven / (2005) IMDb: 7.2

بهترین فیلم های جنگی

در لیست بهترین فیلم های جنگی ،علاوه بر فیلم های جنگی در مورد جنگ جهانی اول و دوم فیلم هایی را نیز قرار دادیم که در مورد جنگ های ویتنام و کره نیز است.این فیلم زیبا در مورد جنگ های صلیبی است.یکی از زیباترین فیلم های جنگی و با بسیاری از جوایز، فیلم پادشاهی بهشت در مورد شوالیه های اروپا تا اورشلیم است.هنگام تماشای این فیلم، ما توصیه می کنیم که آن را بدون چشم انداز مسلمان و مسیحی تماشا کنید.


18-The Pianist / (2002) IMDb: 8.5

بهترین فیلم های جنگی

فیلم پیانیست که یکی از بهترین فیلمهای جنگی در مورد جنگ جهانی دوم است و جوایز بسیاری را به دست آورده، در میان فیلمهای جنگی که ما می توانیم ارائه دهیم، دارای جایگاه نخست است. فیلم Pianist، یکی از فیلم های برنده اسکار است که در مورد یک درام واقعی صحبت می کند.این فیلم اشغال لهستان و مبارزه برای بقا یک پیانویست معروف در خیابان های جنگ در طول اشغال را توصیف می کند.فیلم پیانیست ، بهترین توصیف جنگ جهانی دوم حتی بعد از چندین سال است.


17-Apocalypse Now – (1979) IMDb: 8.5

بهترین فیلم های جنگی

فیلم آخرالزمان که یکی از قدیمی ترین فیلم های جنگی است، جایگاه مهمی در فیلم های جنگ آمریکا دارد.فیلم بسیار مؤثر برای خوانندگان ما که فیلم جنگ ویتنام را دوست دارند، آخرالزمان قطعا یکی از فیلمهای جنگی تاریخی است که باید تماشا کنید.


16- Braveheart / (1995) IMDb: 8.4

بهترین فیلم های جنگی

یکی از بهترین فیلم های جنگی با بازی مل گیبسون برنده جایزه اسکار است.داستان فیلم در قرن 13 و تسلط بریتانیا بر اسکاتلند است که اجازه هر گونه رفتار با زنان اسکاتلندی را می دهد.همسر ویلیام والاس، قهرمان ما، توسط نیروهای بریتانیایی کشته شده و اقداماتی که والاس برای انتقام به سر می برد، یک جنگ آزاد است.


15- Full Metal Jacket / 1987 IMDb: 8.3

بهترین فیلم های جنگی

یکی از مهمترین آثار فیلم های جنگی آمریکایی، Jacket Full Metal، که به جنگ ویتنام آمریکایی مربوط می شود و بر فشار سربازان در جنگ تمرکز دارد.دیدن این فیلم درام و جنگی را به شما شدیدا پیشنهاد می کنیم.


14-Inglourious Basterds / (2009) IMDb: 8.3

بهترین فیلم های جنگی

ما اظهار داشتیم که فیلم های جنگ جهانی دوم یک پدیده جدید در دنیای سینما بوجود آورده است.فیلم The Inblourious Basterds یکی از زیباترین فیلم های جنگی در مورد جنگ جهانی دوم است.این فیلم فرانسه را تحت محاصره نازی ها توصیف می کند.یک دختر جوان که می بیند خانواده اش را به قتل می رساند، فرار می کند و به نحوی خودش را به پاریس می کشد.از سوی دیگر، فرمانده یهودی که سربازان مستقر در اروپا را علیه نازی ها رهبری می کرد، عملیات عمده ای را در حال برنامه ریزی است.دختر فراری و فرمانده یهودیان در سینما با یکدیگر برخورد می کنند و…


13-Life is Beautiful / (1999) IMDb: 8.6

بهترین فیلم های جنگی

یکی از فیلم های جنگ جهانی دوم است که به مرگ میلیون ها نفر اشاره می کند.فیلم، که یکی از بهترین فیلم های جنگی دوره ای است که در میان فیلم های جنگی برنده جایزه شده است ، داستانی در مورد چند سال قبل از جنگ جهانی دوم است.شخصیت اصلی فیلم گایدو عاشق زنی به نام دورا می شود و با کنار زدن مشکلات سرانجام با یکدیگر با ازدواج می کنند.درست در همین زمان جنگ آغاز می شود.هنگامی که آنها به یه اردوگاه کار اجباری می روند، چون آنها یهودی هستند، Guido جنگ و اردوگاه جنگی را به پسرش مانند یک بازی معرفی می کند.اگر پسرش بازی را با موفقیت انجام دهد، او یک تانک اسباب بازی را ارائه می دهد که او به عنوان پاداش به آن علاقه مند است.یکی از مهمترین نکات فیلم این صحنه است.شما می توانید این فیلم را به لیستی از فیلم هایی که باید قبل از مرگ ببینید ، اضافه کنید.


پایان قسمت اول ……