بهترین فیلم های رمانتیک 2020 ! هیچی نمی تونه به اندازه لم دادن روی کاناپه و دیدن یک فیلم رمانتیک حال آدم خوب کنه.درسته توسال 2020 هستیم و تکنولوژی روز به روز داره پیشرفت می کنه اما داستان های عاشقانه همون داستان های همیشگیه قدیمین انگار تکنولوژی نمی تونه روی عشق تاثیر بدازه که امیدوارم تو آینده هم نتونه .خب بیایین با همدیگه با چند تا فیلم باحال رمانتیک آشنا بشیم:


Emma

کارگردان:آتمن دا وایلد

بازیگران:آنیا تیلور جوی ،جانی فلین،بیل نای ،میا گاث

امتیاز:6.9

عما فیلمی اقتباسی از رمانی به همین اسم از جین آستین هستش نوسیده مشهور قرن 18 میلادی، داستان این فیلم درباره زنی ثروتمند و مغروره .این زن جوان مغرور در زندگی عاشقانه و خصوصی دوستش دخالت می کنه و همین امر باعث شده تا کلی اتفاق بامزه و رمانتیک شکل بگیره .این فیلم دارای تیم بازیگری درخشانیه که به جذاب شدنش کمک زیادی کرده.


همچنین بخوانید:

10 فیلم رمانتیک که حتما باید آنها را تماشا کنید ! 

بهترین فیلم های عاشقانه ۲۰۱۹ ؛ نگاهی به عاشقانه های هالیوود 


Premature

کارگردان:راشاد ارنستو گرین

بازیگران:زورا هوارد،جوشوا بوون،ایمانی لویز

امتیاز:5.5

این فیلم در مورد عشق اوله.و باز گو کننده رابطه عاشقانه میان ایانا وایزیا است.خب خیلی طبیعیه که وقتی شما نوجوون باشین و دچار عشق اولم شده باشین همه چی اونجوری که می خواین پیش نمی ره .این فیلم تونسته نظرات مثبت منتقدان را به سوی خودش جلب کنه.این فیلم تونسته در جوایز اسپیریت 2020 در بخش Someone to Watch برنده جایزه بشه.


I Still Believe

بهترین فیلم های رمانتیک 2020

کارگردان:اندرو و جان اروین

بازیگران:کی جی اپا،بریت روبرتسون،شانیا تواین 

امتیاز:6.1

داستان فیلم در مورد ستاره موسیقی جرمی کمپه .تو این داستان عاشقانه و احساسی جرمی با وجود اینکه می دونه نامزدش سرطان داره و تا چند ماه دیگه زنده نیست با اون ازدواج می کنه و عشق واقعی اش ثابت می کنه.این داستان البته یه داستان واقعیه در مورد جرمی و همسر اولش ملیسا است.ملیسا پس از چهار ماه از ازدواجش فوت می کنه.


The Photograph

بهترین فیلم های رمانتیک 2020

کارگردان:استلا مگی

بازیگران:عیسی را،کیت استنفیلد،چلسی پرتی

امتیاز:6.1

داستان فیلم در مورد عکاس مشهوریه که با مرگ ناگهانی مادرش جعبه ای را دریافت می کنه که حاوی عکس ها و خاطرات گذشته مادرشه.در حالیکه او در حال خواندن نامه ها و دیدن عکس های گذشته مادرشه عاشق روزنامه نگاری می شه که قصد داره در مورد مادر او داستانی بنویسه.


Inside The Rain

بهترین فیلم های رمانتیک 2020

کارگردان:آرون فیشر

بازیگران:رزی پرز،اریک رابرتز،آرون فیشر

امتیاز:4.5

داستان در باره یک سازنده فیلم های کالجیه که دارای  اختلال شخصیت مرزیه اما دوست نداره اجازه بده که این مشکل اونو از رسیدن به رویاهاش ناکام بذاره.در همین حین او با زنی به نام اما آشنا می شه  که به او پیشنهاد می ده تا در پروژه اش بهش کمک کنه و این آغاز رابطه ی عمیقی بین این دو نفره.


آمیدوارم از تماشای بهترین فیلم های رمانتیک 2020 لذت ببرید لطفا شما هم فیلم های رمانتیکی رو که فک میکنید جا داشت تو این لیست باشه به ما معرفی کنید