20 تا از بهترین فیلم های علمی تخیلی بخش دوم ! در روزهای گذشته قسمت اول فیلم های علمی تخیلی را برایتان تهیه کردیم .اینک نوبت قسمت دوم 20 تا از بهترین فیلم های علمی تخیلی می گردد که با یکدیگر با آن ها آشنا می شویم :


9-Wall·E

بهترین فیلم های علمی تخیلی

این فیلم که در سال 2008 به عنوان یک انیمیشن اکران شد در رده فیلم های علمی تخیلی قرار دارد.این فیلم یکی از زیباترین انیمیشن ها در ژانر علمی تخیلی است که داستان یک ربات را که در جهان تنها مانده است را به تصویر می کشد.دیدن این انیمیشن احساسی و کمیک را به شما پیشنهاد می کنیم.


8- A Space Odyssey 

بهترین فیلم های علمی تخیلی

فیلم ادیسه فضایی یکی از بهترین فیلم های علمی تخیلی با موضوع فضا است که باعث تغییر در تاریخ سینما شده است.داستان فیلم در مورد یک سفینه فضایی است که سیگنال های اسرار انگیزی را از ماه دریافت می کند اما پس از تحقیقات متوجه می شوند که این سیگنال ها از سیاره مشتری می آید.پس از این کشف فضانوردان تصمیم می گیرند که با پیشرفته ترین کامپیوتر جهان به این سیاره سفر کنند.دیدن این فیلم که باعث تغییر در فیلم های علمی تخیلی با ژانر فضایی شده است را به شما پیشنهاد می کنیم.


7-Eternal Sunshine of the Spotless Mind 

بهترین فیلم های علمی تخیلی

درخشش ابدی یک ذهن پاک یکی دیگر از فیلم های علمی تخیلی با ژانر درام و رمانتیک با بازی جیم کری است.داستان فیلم در مورد کلمنتاین (کیت وینسلت ) و جول (جیم کری ) است.در این فیلم کلمنتاین توانسته با مراجعه به کلینیکی جول را از حافظه اش پاک کند .جول که بسیار از این موضوع ناراحت می شود نیز تصمیم می گیرد او نیز این کار را انجام دهد.اگر شما به دیدن فیلم های رمانتیک و علمی تخیلی علاقه دارید باید حتما این فیلم را مشاهده کنید.


همچنین بخوانید :


6-Minority Report 

بهترین فیلم های علمی تخیلی

تام کروز که یکی از بهترین بازیگران فیلم های علمی تخیلی و اکشن است ، یک بار دیگر در این فیلم که در سال 2045 جریان دارد  به ایفای نقش پرداخته است.واشنگتن که دارای بیشترین جنایت در طول سال هاست در سال 2045 به یکی از کم جنایت ترین شهرها تبدیل شده است.دلیل این امر داشتن دستگاهی توسط اداره پلیس است که جنایت را قبل از انجام آن شناسایی می کند.جان آندرتون یکی از مهم ترین کارآگاهان این بخش است.با این حال دیگر کارها طبق نقشه پیش نمی رود و جان به یک مظنون تبدیل می شود و ..


5-Her

بهترین فیلم های علمی تخیلی

تئودور توامبلی ، بعد از جدایی از همسرش به تنهایی زندگی می کند و در در شرکتی کار می‌کند که نامه‌های زیبا و عاطفی برای متقاضی‌هایی که خود قادر به نگارش چنین نامه‌هایی نیستند، می‌نویسد.او یک روز تصمیم می گیرد که نرم افزار کامپیوتری گویا دارای هوش مصنوعی  را که در یک تبلیغات می بیند برای خود خریداری کند.

تئودور صدای زنانه را برای نرم‌افزار انتخاب می‌کند و نرم‌افزار (اسکارلت جوهانسون) خود را سامانتا معرفی می‌کند.سامانتا در گفتگوهایش با تئودور شخصیتی زنانه از خود بروز می‌دهد، همیشه در دسترس است و با علاقه و دقیق به حرف‌های تئودور گوش فرا می‌دهد. از او حمایت کرده و زحمتی برای تئودور ندارد.تئودور عاشق این هوش مصنوعی می شود و….


4-The Butterfly Effect 

بهترین فیلم های علمی تخیلی

اوان که مجبور است با خاطرات تلخ گذشته اش کنار بیاید با مرور زمان متوجه می شود که قابلیت برگشتن و تغییر خاطرات در گذشته را دارد.این اثر شامل 3 فیلم است.دیدن این فیلم را به شما پیشنهاد می کنیم.


3-The Terminator series

بهترین فیلم های علمی تخیلی

ترمیناتور یکی از فیلم های قابل توجه در ژانر علمی تخیلی است.اولین سری فیلم ها در سال 1984 اکران شده است و به دنبال آن 4 فیلم دیگر ساخته شده است که سری فیلم های ترمیناتور را تشکیل می دهند.نقطه شروع فیلم ها به آغاز ناپدید شدن نژاد بشر همراه با ربات ها و مبارزه با هوش مصنوعی می پردازد. ما شاهد صحنه های اکشن با حضور قهرمان فیلم که نیمی انسان و نیمی ربات است ، هستیم.آرنولد شوارتزنگر نقش اصلی را در تمام فیلم ها ایفا می کند.


2-Back to the Future

20 تا از بهترین فیلم های علمی تخیلی

زمانی که صحبت از فیلم های علمی تخیلی می شود فیلم بازگشت به آینده چه از لحاظ داستان و چه از لحاظ ساخت حتی با توجه به قدیمی بودن فیلم در جایگاه خوبی قرار دارد.موضوع فیلم، همانطور که از نام آن پیداست، در مورد سفر بین گذشته و آینده با ماشین زمان اختراع شده توسط دکتر دیوید امت است.مارتی جوانی است که به طور اشتباه سوار این ماشین می شود و همه چیز تغییر می کند.اتومبیل های پروازی که در فیلم استفاده می شود، اسکیت بورد، کفش های اتوماتیک اتصال، واکر خودکار اتوماتیک و روش های پخت و پز اتوماتیک  در آن زمان بسیار مورد توجه قرار گرفته اند.


1-Star Wars

20 تا از بهترین فیلم های علمی تخیلی

 سری فیلم های جنگ ستارگان ،نام یک سری فیلم حماسی در سبک اپرای فضایی است که جورج لوکاس کارگردان آمریکایی خالق آن است. این فیلم ماجرای شخصیت‌های متفاوت را در قالب “مدت‌ها پیش٬ در کهکشانی دور افتاده” نشان می‌دهد.ما فکر می کنیم که حتی کسانی که هرگز این فیلم ها را تماشا نکرده اند ،اما با نام آن ها آشنا هستند.صنعت تولید شده توسط این فیلم یک میلیارد دلار است.شخصیت های این فیلم ها را می توان در طراحی های بیشتر از اسباب بازی های مجاز مشاهده کرد.دیدن این سری فیلم ها را به شما پیشنهاد می کنیم.


خب امیدوارم از معرفی این فیلم ها لذت برده باشید لطفا شما هم فیلم های مورد علاقتون رو با ما به اشتراک بگذارید.