بهترین فیلم های فانتزی ! فیلم های فانتزی همیشه برای علاقه مندان به سینما جذاب بوده است شاید دلیل این جذابیت داشتن شخصیت های خارق العاده و خیالی آن ها باشد.در این مطلب قصد داریم 10 تا از بهترین فیلم های فانتزی را برای شما بیان کنیم که با یکدیگر با آن ها آشنا می شویم.امیدواریم از دیدن این فیلم های سرگرم کننده لذت ببرید :


10-سری فیلم های Harry Potter 

بهترین فیلم های فانتزی

سری فیلم های هری پاتر از کتابی به همین نام به نویسندگی J.K.Rowling ساخته شده است.هری پاتر، که موفق به کسب موفقیت های باور نکردنی هم در  سری کتاب ها و  هم در فیلم هایش شده،باعث شکسته شدن رکورد فروش نیز شده است.موضوع این فیلم در مورد هری پاتر ،هرمیون و ران است.


9-Princess Mononoke

بهترین فیلم های فانتزی

شاهزاده مونونوکه ،این انیمه ژاپنی در یک جنگل فانتزی شرح داده می شود.نوعی گراز غول پیکر وحشی شیطان صفت به روستا حمله می کنند و پس از گاز گرفتن شخصیت Ashitaka او را نیز آلوده می کنند.Ashitaka برای از بین بردن نفرین رهسپار می شود.


8-The Wizard of Oz

بهترین فیلم های فانتزی

دوروتی که همراه با عمو و عمه اش در مزرعه زیبایی زندگی می کند .و هنگامی که همسایه آن ها قصد دارد سگ دوست داشتنی اش را از وی بگیرد از خانه فرار می کند.هنگامی که او پشیمان می شود و قصد بازگشت دارد ناگهان خود را درون لوله ای بزرگ می یابد و وارد دنیای OZ می شود.


همچنین بخوانید :


7-Avatar

بهترین فیلم های فانتزی

این فیلم چه از لحاظ بودجه و چه از لحاظ فروش گیشه یکی از بهترین فیلم های علمی تخیلی جمیز کامرون در سال های اخیر است.این فیلم با یک سناریو فوق العاده و درام یکی از بهترین فیلم های فانتزی سال های اخیر است.


6-The Dark Knight

بهترین فیلم های فانتزی

در این فیلم بتمن محدوده مبارزات خود را با ظلم فراتر می برد.در این فیلم بتمن با همکاری جیم گوردون و دادستان منطقه ای هاروی دنت سعی در تمیز کردن شهر و جرم های آن دارند.واضح است که این مشارکت موثر است اما ناگهان با آمدن جوکر اوضاع شهر بهم می ریزد.


5-Perfume

بهترین فیلم های فانتزی

این فیلم از کتاب عطر به نویسندگی Patrick Süskind اقتباس شده است.کارگردان این فیلم تام تیکور است.این بار قاتل سریالی ما هیچ حس شوخ طبعی و احساساتی ندارد،اما شدیدا به بو حساس است.او قاتلی است که به منظور خلق عطر موردنظر خود دست به جنایت می زند .موضوع این فیلم بسیار جالب است و ارزش دیدن دارد.


4-Pan’s Labyrinth

بهترین فیلم های فانتزی

فیلم با یک داستان فانتزی در مورد جنگ داخلی اسپانیا است.موسیقی های آماده شده توسط Javier Navarrete’ و موسیقی های این فیلم نیز بسیار محبوی هستند.


3-Pirates of the Caribbean

بهترین فیلم های فانتزی

پس از موفقیت سری اول فیلم دزدان دریایی کاراییب شرکت والت دیزنی تصمیم گرفت ساخت این فیلم را ادامه دهد.موفقیت سری دوم این فیلم ثابت کرد که موفقیت اولیه آن اتفاقی نبوده است.شخصیت عجیب و غریب جانی دپ در این فیلم  باعث جذاب تر شدن آن گردیده است.اگر تا کنون موفق به دیدن این فیلم فانتزی فوق العاده نشده اید ،دیدن آن را به شما پیشنهاد می کنیم.


2-The Lord of the Rigs

بهترین فیلم های فانتزی

این فیلم حماسی به صورت سه قسمت بخش شده است اما در واقع یک بخش است.این فیلم به کارگردانی Peter Jackson دارای داستانی است که دنیای فانتزی را برای ما به تصویر می کشد.این فیلم دارای پیروزی تجاری و منتقدان زیادی است.در فیلم که در آن جلوه های تصویر ی با مهارت عالی مورد استفاده قرار می گیرد، جکسون کلمه “حماسی” را دوباره تعریف کرده است.این فیلم از لحاظ ساخت و شاهکار بودن جزو آثار سینمایی بود که قبلا مثل آن مشاهده نشده بود.


1-سری فیلم های Star Wars

بهترین فیلم های فانتزی

سری فیلم های جنگ ستارگان یکی از مشهورترین فیلم های ژانر علمی تخیلی است.این اثر فوق العاده George Lucas به یک برند تبدیل شده است.از این سری فیلم ها بازی های کامپیوتری ،کنسولی و کتاب نیز ساخته شده است.در آمد 6 قسمت جنگ ستارگان حدود 4.5 میلیون دلار است.