بهترین فیلم های ماجراجویانه

با معرفی 20 تا از بهترین فیلم های ماجراجویانه در خدمت شما هستیم. با تماشای این فیلم ها شما همراه با قهرمانان فیلم درگیر ماجراهای عجیب و غریبی می شوید. در ادامه معرفی با بهترین فیلم های ماجراجویانه اکشن با ما همراه باشید. 

 بهترین فیلم های ماجراجویانه

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های کمدی اکشن 

اگر می خواهید در هر صحنه از فیلم موردعلاقه خود اکشن و ماجرا جدیدی را تجربه کنید ،حتما نگاهی به این لیست بیاندازید. فیلم های ماجراجویانه که اغلب شامل درگیری، تعقیب و گریز و سفرهای هیجان انگیز هستند، برای اکثر مردم جذاب اند و بسیاری ترجیح می دهند که برای تعطیلات آخر هفته خود این ژانر فیلم ها را تماشا کنند. فیلم های ماجراجویانه که بیشتر در دهه 90 میلادی ساخته می شدند، امروزه با پیشرفت تکنولوژی به اثرهای زیباتری تبدیل شده اند. در ادامه با بهترین فیلم های ماجراجویانه تمام دوران آشنا می شویم.


20- Fast Five (2011)

IMDb: 8.0

 بهترین فیلم های ماجراجویانه

زمانیکه صحبت از فیلم های ماجراجویانه می شود، بدون شک یکی از فیلم های که به ذهن می رسد سری فیلم های Fast and Furious است. یکی از بهترین و محبوب ترین این سری فیلم ها، فیلم Fast Five است. این فیلم یکی از بهترین فیلم های ماجراجویانه است که باید حتما ببینید. داستان فیلم در مورد فراری دادن “دومنیک” توسط “میا و برایان” است. هنگامی که مقامات دولتی در جستجو آن ها هستند، این سه تصمیم می گیرند به “ریو دو ژانیرو” در آمریکای جنوبی بروند. آن ها تصمیم می گیرند که 3 ماشین را سرقت کنند. این فیلم ترکیبی از اکشن و ماجراجویی است.


19- Limitless (2011) 

IMDb: 7.4

 بهترین فیلم های ماجراجویانه

فیلم نامحدود (Limetless) یکی از موفق ترین فیلم های سال های اخیر است. در میان فیلم های ماجراجویانه پیشنهادی بدون شک نباید این فیلم را از دست بدهید. داستان فیلم در مورد نویسنده ناموفقی به نام ادی (بردلی کوپر) است. او روزی با ماده ای آشنا می شود که به او اجازه می دهد از 100 درصد توانایی مغزش استفاده کند. بدین ترتیب او به فردی ثروتمند، باهوش و جذاب تبدیل می شود. اما این موفقیت تاوانی دارد…

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های امید بخش که حالتان را به طرز عجیبی خوب می کند!


18-Rise Of The Planet Of The Apes 

IMDb: 7.6

 بهترین فیلم های ماجراجویانه

ظهور سیاره میمون ها، سری جدید فیلم سیاره میمون ها در سال 1986 است. سری جدید در سال 2011 پخش شد. داستان فیلم در مورد محققی به نام ویل رادمن است که سعی دارد دارویی کشف کند تا پدرش که به بیماری آلزایمر مبتلا است را نجات دهد.از همین رو داروی خود به نام ALZ-112 را روی میمون‌ها آزمایش می‌کند و در آن‌ها قدرت هوشی به سرعت افزایش می‌یابد.یکی از میمون ها دارای هوش فوق العاده ای است .ویل قصد دارد تا او را به هیئت مدیره نشان دهد تا بخواهد بر روی طرح او سرمایه گذاری کنند.اما این میمون دچار حمله می شود و…


همچنین بخوانید: 12 فیلم هیجان انگیز با موضوع روانشناسی 


17-The Expendables (2010) 

IMDb: 6.5

 بهترین فیلم های ماجراجویانه

سری فیلم های بی مصرف ها (the expendables) که در سه قسمت درسال های 2010-2014 ساخته شده است، انتخاب خوبی برای علاقه مندان به اکشن و ماجراجویی است. داستان فیلم در مورد گروهی از مزدوران است که به آمریکای جنوبی فرستاده می شوند تا یک ژنرال دیکتاتور را سرکوب کنند. رهبری گروه بر عهده بارنی (سیلوستر استالونه) است. در این فیلم بازیگران مطرحی مانند سیلوستر استالونه، جیسون استاتم، جت لی، میکی رورک و بروس ویلیس حضور دارند.

همچنین بخوانید: 10 تا از بهترین فیلم های پلیسی


16-Alpha (2018) 

IMDb: 7.0

 بهترین فیلم های ماجراجویانه

داستان در مورد تلاش گروهی از غارنشینان در 20 هزار سال پیش و در آخرین عصر یخبندان را بیان می کند. در این فیلم به رابطه میان گرگ و پسر پرداخته شده است. یک پسر جوان همراه با قبیله خود به شکار می رود و مجروح می شود. پدر و قبیله او از زنده ماندن او ناامید می شوند و او را رها می کنند. زمانیکه او به هوش می آید، متوجه می شود که تنهاست. در حالی که برای بقا می جنگد یک گرگ از گله خود جدا می شود و او را همراهی می کند. پسر سعی می کند قبل از رسیدن زمستان به قبیله خود بازگردد.


15-Non-Stop (2014)

IMDb: 7.0

 بهترین فیلم های ماجراجویانه

فیلم بدون توقف (Non-Stop) با بازیگری لیام نیسون، در مورد زندگی یک مارشال معمولی نیروی هوایی است. او در آخرین سفر هوایی اش پیام های عجیبی دریافت می کند مبنی بر اینکه اگر 150 میلیون دلار به حسابی واریز نشود، هر 20 دقیقه یک بار یک نفر در هواپیما کشته خواهد شد…


14-Kingsman: The Secret Service 

IMDb: 7.7

 بهترین فیلم های ماجراجویانه

کینگز من: سرویس مخفی، یکی از موفق ترین فیلم های ماجراجویی در سال های اخیر است. داستان فیلم در مورد پسر جوان و با استعدادی است که توسط مامور مخفی کهنه کاری به خدمت گرفته می شود. در اوایل فیلم گری (پسرجوان) به دلیل خدمات پدرش در جنگ مدال افتخاری دریافت می کند. سال ها از آن روز می گذرد و روزی گری به دلیل یک حادثه ترافیکی بازداشت می شود. او برای آزادی از مدال افتخار خود استفاده می کند. کسی که برای آزادی او می آید یکی از نزدیک ترین دوستان پدرش و در واقع همان مامور مخفی است.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های ساخته شده براساس زندگی زنان موفق و مشهور


13-Deadpool (2016) 

IMDb: 8.0

 بهترین فیلم های ماجراجویانه

فیلم ددپول، یکی از پرطرفدارترین فیلم های ماجراجویانه و کمدی در سال های اخیر است. “وید ویلسون” که افسر نیروهای ویژه است قصد دارد زندگی خود را تغییر دهد. وید که متوجه می شود دچار سرطان شده است، برای اینکه زن مورد علاقه‌اش دچار عذاب نگردد و از بیماری او رنج نکشد، به امید درمان به یک پروژه علمی می پیوندد. اما این پروژه علمی اثرات جانبی فراوانی دارد. این فیلم آن قدر پرطرفدار بود که قسمت دوم آن نیز در سال 2018 بر روی پرده سینماها رفت. این سری فیلم که از استودیو مارول خارج شده است کمدی و اکشن فراوانی دارد.


همچنین بخوانید: ۱۰ تا از بهترین فیلم های رایان رینولدز بر اساس IMDB 


12-Mission Impossible 5: Rogue Nation (2015) 

IMDb: 7.4

 بهترین فیلم های ماجراجویانه

ماموریت غیرممکن 5، که در سال 2015 منتشر شد یکی از موفق ترین فیلم های ماجراجویانه در سال های اخیر است.این فیلم دارای کیفیت بالا تصویر و موسیقی عالی است.در این فیلم بازیگرانی مانند تام کروز،ربکا فرگوسن ،سایمون پگ ،جرمی رنر ،وینگ رامز حضور دارند.در این فیلم مامور هانت دوباره در پی ماموریتی غیرممکن است.چیز زیادی برای گفتن وجود ندارد.کسانی که سری فیلم های قبلی را تماشا کرده اند ،بدون شک از دیدن این قسمت نیز لذت خواهند برد.


11- Death Race (2008)

IMDb: 6.4

 بهترین فیلم های ماجراجویانه

ما در اینجا شاهد فیلم اکشن دیگری با بازی جیسون استاتم هستیم.جیسون استاتم، بازیگر ستاره فیلم های اکشن، به یک زندان پر از جنایتکاران مشهور افتاده است.حاکمان این زندان مسابقه ای را راه اندازی می کنند که زندانیان را مجبور می کند یکدیگر را بکشند.دیدن این فیلم هیجان انگیز را به شما پیشنهاد می کنیم.


10-Sherlock Holmes (2009) 

IMDb: 7.6

 بهترین فیلم های ماجراجویانه

این فیلم با اقتباس از رمان معروف شرلوک هولمز، با بازیگری رابرت داونی و جود لا به فیلمی جذاب تر تبدیل شده است. شرلوک هولمز و همکار او واتسون برای حل جنایات تلاش می کنند.حوادث پیچیده ای برای کارآگاه معروف پیش می آید اما او با هوش بالای خود می تواند آن ها را حل کند.

برای خواندن ادامه مطلب و بخش دوم بهترین فیلم های ماجراجویانه روی آن کیلیک کنید.