در روزهای گذشته قسمت اول بهترین فیلم های مارول را برای شما بیان کردیم.اینک نوبت به قسمت دوم این سری فیلم ها می رسد.اگر شما نیز به دیدن فیلم های مارول علاقه دارید حتما نگاهی به این لیست بیاندازید :


11-Avengers: Age of Ultron

بهترین فیلم های مارول

در میان فیلم های مارول از لحاظ ابر قهرمان ها و تاثیر آن ها بر فیلم های بعدی و اتفاقاتی که در این فیلم می افتد بسیار مهم هستند.در این فیلم شما شاهد قهرمان های جدیدی هستید و موقعیت جدید شیلد مشخص شده می شود.می توانیم بگوییم اتفاقاتی که در این فیلم می افتد ،تاثیر زیادی در فیلم های مارول خواهد داشت.

کارگردان فیلم :جاس ویدون

فیلم نامه نویس :جاس ویدون

بازیگران :رابرت داونی جونیور ،کریس همسورث،مارک روفالو،کریس ایوانز،اسکارلت جوهانسون


12-Ant-Man

بهترین فیلم های مارول

شما می توانید بعد از فیلم انتقام جویان :عصر اولتران این فیلم را مشاهده کنید که تاثیر چندانی روی فیلم های بعدی مارول نخواهد داشت.اگر چه در ابتدای فیلم اشاره ای به شیلد می شود اما دیگر تا آخر فیلم حرفی از آن زده نمی شود.اما به شما پیشنهاد می کنیم که بعد از فیلم عصر اولتران حتما این فیلم را ببینید.علاوه بر آن صحنه آخر فیلم در  Civil Warبه پایان می رسد که اگر آن را مشاهده نکنید ، در فهمیدن سری فیلم های بعدی دچار مشکل خواهید شد.

کارگردان :پیتون رید

فیلم نامه نویس :ادگار رایت ،آدام مک‌کی،پل راد

بازیگران :پل راد،اوانجلین لیلی،کوری استول،بابی کاناوله،مایکل پنیا


همچنین بخوانید :


13-Captain America: Civil War

بهترین فیلم های مارول

فیلم های کاپیتان آمریکا جزو فیلم هایی هستند که همیشه دیدن آن را به شما توصیه می کنیم.شما در این فیلم شخصیت های جدید مارول را نیز مشاهده خواهید کرد.پس از این فیلم مسیر فیلم های مارول و انتقام جویان بسیار متفاوت خواهد شد.

کارگردان:آنتونی روسو ،جو روسو

فیلم نامه :کریستوفر مارکوس،استیون مک‌فیلی

بازیگران :کریس ایوانز،رابرت داونی جونیور،اسکارلت جوهانسون،سباستین استن


14-Ant-Man and the wasp

بهترین فیلم های مارول

بعد از فیلم Avengers Infinity War Part 1 فیلم مرد مورچه ای اکران شد و توانست نظر مخاطبان را جلب کند.پس از آن مرد مورچه ای و زنبورک توانست بار دیگر انتظارات مخاطبان را بر آورده کند.این فیلم در مقایسه با دیگر فیلم های مارول کمی کمیک است و باید آن را بعد از فیلم کاپیتان آمریکا :جنگ داخلی مشاهده کنید.زیرا در اولین صحنه این فیلم ،مرد مورچه ای همراه با کاپیتان آمریکا به جنگ داخلی می رود و به همین دلیل 2 سال زندانی است.همچنین شرکت مارول بیان کرده است که در فیلم Avengers Infinity 4 مرد مورچه ای نیز حضور خواهد داست.

کارگردان :پیتون رید

فیلم نامه :پل راد،اندرو بارر،گابریل فراری،کریس مک‌کنا

بازیگران :پل راد،اوانجلین لیلی،مایکل پنیا،والتون گوگینس،بابی کاناوله،جودی گریر


15- Doctor Strange 

بهترین فیلم های مارول

شما با یک کاراکتر جدید مارول روبرو هستید و سوالی که پیش می آید این است که آیا این شخصیت با دیگر فیلم های مارول در ارتباط خواهد بود ؟ سری فیلم های انتقام جویان دارای یک قهرمان جدید به نام دکتر استرنج  است .

کارگردان : اسکات دریکسون

فیلم نامه :اسکات دریکسون ،سی. رابرت کارگیل

بازیگران :بندیکت کامبربچ،ریچل مک‌آدامز،تیلدا سوئینتن ،چویتل اجیوفور،مایکل استلبرگ


16-Guardians of the Galaxy Vol. 2

بهترین فیلم های مارول

این فیلم دنباله نگهبانان کهکشان است. و در میان فیلم های مارول در جایگاه شانزدهم قرار دارد. دیدن آن را به شما پیشنهاد می کنیم.

کارگردان :جیمز گان

فیلم نامه نویس :جیمز گان 

بازیگران :کریس پرت ،زویی سالدانا ،دیوید باتیستا ،وین دیزل ،بردلی کوپر


17-Spider-Man: Homecoming

بهترین فیلم های مارول

کسانیکه از دنیای فضایی و عجیب و غریب خسته شده بودند کمی به دنیای و اقعی برگردند و از همین رو مرد عنکبوتی ساخته شد.بعد از کاپیتان آمریکا :جنگ داخلی ،پیتر جوان تصمیم می گیرد که خود را به دیگران ثابت کند.

کارگردان :جان واتس

فیلم نامه :جاناتان گلدستاین ،جان فرانسیس دالی ،کریستوفر فورد

بازیگران:تام هالند،مایکل کیتون،زندیادونالد، گلاورجیکوب، باتالونجان فاورو


18- Thor: Ragnarok

بهترین فیلم های مارول

شما در این فیلم شاهد ثور جدیدی در سری فیلم های مارول هستید.این فیلم را با ید حتما قبل از Infinity War مشاهده کنید.ثور دویدن را از این فیلم آغاز و تا Infinity War ادامه خواهد داد.

کارگردان فیلم : تایکا وایتیتی

فیلم نامه :اریک پیرسون،کریگ کایل ،کریستوفر یاست

بازیگران :کریس همسورث،تام هیدلستون،کیت بلانشت،ادریس البا


19-Black Panther

بهترین فیلم های مارول

در این فیلم، تی چالا (T’chalaa) پس از اتفاقات جنگ داخلی به واکاندا بازمی‌گردد، که در آن جا با مشکلی عمیق مواجه می‌شود که اگر جلوی آن را نگیرد، عواقبی جهانی در پی خواهد داشت.این فیلم در مراسم اسکار توانست در رشته های بهترین صداگذاری ، بهترین فیلم ،بهترین تدوین صدا ، بهترین طراحی صحنه، بهترین ترانه، بهترین موسیقی متن، بهترین طراحی لباس کاندید شود و موفق به کسب اسکار بهترین موسیقی متن، بهترین طراحی صحنه، بهترین طراح لباس شد.بسیاری از منتقدین، پلنگ سیاه را بهترین فیلم دنیای بسط یافته مارول دانسته و معتقدند فیلم نه تنها از نظر ویژگی ابرقهرمانی بلکه از نظر فرهنگی نیز بسیار پراهمیت است.

کارگردان : رایان کوگلر

فیلم نامه :جو رابرت کول،رایان کوگلر

بازیگران :چادویک بوزمن،مایکل بی.جردن،لوپیتا نیونگو،دانای گوریرا


20-Avengers: Infinity War

بهترین فیلم های مارول

در جنگ ابدیت، نگهبانان کهکشان به انتقام جویان می‌پیوندند تا با تانوس برای جلوگیری از جمع‌آوری سنگ‌های ابدیت مقابله کنند.ادامه این فیلم در سال 2019 اکران خواهد شد.

کارگردان :برادران روسو

فیلم نامه :کریستوفر مارکوس،استیون مک‌فیلی

بازیگران :رابرت داونی جونیور،کریس همسورث،مارک رافلو،کریس ایوانز،اسکارلت جوهانسون،بندیکت کامبربچ،دان چیدل