بهترین فیلم های پلیسی! آیا شما نیز  زمانیکه می خواهید فیلمی را برای مشاهده انتخاب کنید ،اولین انتخاب شما فیلم های پلیسی است ؟ اگر پاسخ شما آری است پس می توانیم بگوییم که شما به تعقیب و گریز علاقه دارید.ما در این مطلب بهترین فیلم های پلیسی که پر از صحنه های اکشن است را برای شما جمع آوری کرده ایم.به این ترتیب، بدون هیچ مشکلی می توانید فیلم های پلیسی تحسین برانگیز را ببینید.با یکدیگر با بهترین فیلم های پلیسی آشنا می شویم :

بهترین فیلم های پلیسی


10-THE SNIPER (2009) IMDb: 5,6

بهترین فیلم های پلیسی

مینگ یک تک تیر انداز موفق در خدمت پلیس است.چینگ نزدیک ترین دوست اوست که او نیز تک تیر انداز ماهری است اما در یک عملیات بر اثر یک اشتباه باعث کشته شدن یک گروگان می شود.به همین دلیل در زندان است.چینگ فکر می کند که دلیل این امر مینگ است و با او دشمن می شود.تمام فکر او این است که از زندان آزاد شده و از مینگ انتقام بگیرد.این فیلم محصول مشترک کانادا و هنگ کنگ است.


9-FLASH POINT (2007) IMDb: 7,8

بهترین فیلم های پلیسی

زمانیکه صحبت از فیلم های پلیسی می شود نمی توان از فیلم FLASH POINT صرف نظر کرد.کارآگاه ماجون مسئول جنگ با یک گروه ویتنامی است.این جنگ یک جنگ تاکتیکی است.

فیلم، که با صحنه های مبارزه فراوان ساخته شده است، یکی از بهترین فیلم برای علاقه مندان به این سبک فیلم ها می باشد.


در ادامه بخوانید :


8-THE SWEENEY (2012) IMDb: 6,1

بهترین فیلم های پلیسی

کارآگاه جک ریگان بازرس معروف است که با همکارش جورج کار می کند.این مردان که بسیار به قانون پایبند هستند ،برای دستگیری یکی از بزرگ ترین خلاف کارها مجبور هستند بر خلاف قانون عمل کنند.یکی از دشمنان مشهور کار آگاه ریگان با یک دزدی  از بانک دوباره ظاهر می شود.اینک وظیفه ریگان بسیار سخت و دشوار است.


7-THE FROZEN GROUND (2013) IMDb: 6,4

بهترین فیلم های پلیسی

جک یک کار آگاه پلیس است که چیزی تا بازنشستگی اش باقی نمانده است و او نقش های زیادی برای زمان بازنشستگی خود دارد تا اینکه به او ماموریتی داده می شود.با بررسی حوادث مشخص شده است که 8 زن در طول دو سال به طور مشابهی ناپدید شده اند.جک که اعتقاد دارد این یک قتل زنجیره ای است به شدت دنبال هر گونه سرنخ برای حل ماجرا است.که ناگهان سرنخ مورد انتظار به سراغش می آید.سیدنی دختری است که از دست مردی که قصد داشته او را بدزدد ، گریخته است.کار آگاه قاتل را تحت نظر دارد ، اما قاتل نیز همچنان به دنبال سیدنی است.در این فیلم بازیگرانی چون نیکلاس کیج ،ونسا هودنز ،جان کوزاک و فیفتی سنت حضور دارند.


6-MINUTES (2001) IMDb: 6,1 15

بهترین فیلم های پلیسی

معروف شدن چیزی است که همه می خواهند.هنگامی که ما به تلویزیون نگاه می کنیم، مردم از هر حرفه می توانند مشهور باشند.مجرمان و قاتلان حتی در رسانه ها شناخته می شوند و می توانند در بین جوانان محبوب شوند.موضوع فیلم در مورد این است که چرا افراد به انجام جرم و جنایت تشویق می شوند و چرا مجرمان محبوب می شوند و سوالاتی از این قبیل .در این فیلم بازیگران مطرحی چون اندی وارهول ،رابرت دنیرو ،ادوارد برنز حضور دارند.


5-BAD LIETUTENANT (1992) IMDb: 6.6

بهترین فیلم های پلیسی

کار آگاه مک دانا دارای مشکلات زیادی در زندگی شخصی اش است.او معتاد به الکل و مواد مخدر و قمار است.او همان طور که به زندگی خود ادامه می دهد ،5 نفر از یک خانواده مهاجر کشته می شوند.مک دانا برای بررسی این مأموریت اختصاص داده شده است.هنگامی که او در حال انجام تحقیقات خود است ، عاشق یک زن بدکاره می شود و موضوعات پیچیده تر می شود.در این فیلم بازیگرانی چون نیکلاس کیج و اوا مندز حضور دارند.


4-BLOOD (2012) IMDb: 6,0

بهترین فیلم های پلیسی

کارآگاه جو و کارآگاه کریسی دو برادر هستند که ماموریتی به آن ها داده شده است.وظیفه آن ها پیدا کردن قاتل یک دختر بچه 12 ساله است.آن ها روش های متفاوتی برای تمام مظنونین به قتل دارند.آن ها مردی را به عنوان قاتل دستگیر می کنند و خود آن ها باعث مرگ وی می شوند.اما بعد از مدتی مظنونی پیدا می شود و به آن ها می گوید که مردی که مرده است ،بیگناه بوده است.این دوبرادر دچار عذاب وجدان شدیدی می شوند.کار آگاه دیگر پرونده به این دو برادر مشکوک می شود و تصمیم می گیرد آن ها را تعقیب کند.


3-END OF WATCH (2012) IMDb: 7,6

بهترین فیلم های پلیسی

تیلور و زوالا دو پلیس هستند که در اداره پلیس لس آنجلس کار می کنند.آنها به مأموریت های دوگانه می روند.آن ها در آخرین ماموریت خود مافیا مواد مخدر را تحت نظر می گیرند و این کار سبب می شود که مافیا تصمیم بگیرد آن ها را از بین ببرد.این دو پلیس در زندگی شخصی شان نیز با یکدیگر صمیمی هستند.از این پس زندگی آن ها دیگر مانند قبل نخواهد بود.در این فیلم بازیگرانی چون جیک جیلنهال،مایکل پینا حضور دارند.


2-MEMORIES OF MURDER (2003) IMDb: 8,1

بهترین فیلم های پلیسی

در سال 1986، زمانی که دیکتاتوری در کره جنوبی ادامه داشت، زندگی تحت فشار و ممنوعیت های شدید بود.کارآگاه پارک دو من به یک ماموریت جدید دعوت می شود.جسد یک زن که پس از تجاوز به شکل وحشیانه ای کشته شده است ،پیدا شده.کار آگاه روش های خاص خودش را برای تحقیقات دارد.با روش های تحقیق او مردم بی گناه و شاهد دچار آسیب می شوند.به همین دلیل او را برکنار کرده و کار آگاه جدیدی پرونده را در دست می گیرد.اما این کار آگاه نیز دارای مشکلات متعددی است.


1-PRISONER (2013) IMDb: 8,1

بهترین فیلم های پلیسی

دو خانواده برای برگذاری جشن شکرگذاری کنار یکدیگر جمع شده اند.بعد از خوردن غذا و دریافت هدایا کودکان برای بازی به کوچه می روند.دختر کوچک کلر داور به طور ناگهانی ناپدید می شود.کلر از یک کارآگاه با استعداد کمک می خواهد.او یک جوان با مشکلات روحی را با روش های خود مورد بازجویی قرار می دهد.پدری که دخترش را گم کرده است نقش کارآگاهی را بیش از حد باور می کند و از کنترل خارج می شود.کار آگاه پدر کودک را نیز تحت تعقیب دارد.در این فیلم بازیگرانی چون جیک جیلنهال ،هیو جکمن ،ماریا بلو حضور دارند.

لطفا اگه شما هم فیلمی مد نظرتونه که تو این لیست اسمش رو برای ما کامنت کنید