سلام امروز چندتا از بهترین فیلم های کمدی اکشن سینما جهان رو براتون آماده کردم.طبیعتا این لیست کامل نیست و در آینده فیلم های بیشتری رو معرفی می‌کنیم.

۱-جانی انگلیش (Johnny English)

مجموعه فیلم‌های جانی انگلیش با هنرنمایی روآن اتکینسون (مستربین) در سال‌های ۲۰۰۳، ۲۰۰۱ و ۲۰۱۸ ساخته شده. این فیلم‌ها در مورد یک جاسوس بریتانیایی هستن و یکی از بهترین فیلم های کمدی اکشن محسوب میشن. خیلی از طرفداران فیلم های جیمز باند جانی انگلیش را یه کپی کمدی از مجموعه فیلم‌های جیمز باند میدونن. داستان کلی فیلم در مورد جناب جانی انگلیش هست و هر سری جانی انگلیش به یک ماموریت اقای انگلیش اختصاص داره. مطمئنا جانی انگلیش گزینه خوبی برای طرفداران ژانر کمدی اکشن هست.


همچنین بخوانید:

8 تا از بهترین فیلم های مهیج که باید ببینید!!!

چرا نباید گیم اف ترونز را ببینیم؟

فیلم‌های شبیه Extraction ؛ برای آنهایی که به دنبال هیجان هستند!


۲-همسایه جاسوس(The Spy Next Door)

این فیلم در سال ۲۰۱۰ ساخته شده و ماجرای فیلم در مورد یه جاسوس هستش که بعد از انجام آخرین مامورتش و دستگیری یه تبهکار، خودشو بازنشسته میکنه تا با زنی که دوسش داره ازدواج کنه. این خانم همسایه جک هست. برای این خانم مشکلی پیش میاد و به سفر میره و قرار میشه جک بچه‌ها رو نگه داره و یکی از بجه‌ها یه فایل رو از کامپیوتر جک کپی میکنه و اون تبهکار فرار میکنه وسعی داره اون کپی رو بگیره و جک باید علاوه بر سر و کله زدن با بچه‌ها جون اونا رو هم نجات بده. توصیه میکنم این فیلم رو ببینید چون واقعا خنده‌دار هست و میتونه حالتنو خوب کنه.

۳-اطلاعات مرکزی(Central Intelligence)

این فیلم زیبا در سال ۲۰۱۶ ساخته شده و داستان فیلم در مورد پسر نوجوانی به نام باب هست که خیلی چاقه و در مدرسه محبوب نیست. تنها کسی که از اون حمایت میکنه، کلوین هستش .کلوین توی مدرسه محبوب هست. بهش در واقع استعداد برتر مدرسه میگن. بیست سال بعد کلوین یه حسابدار معمولی شده و از شغلش ناراضی هست. یه روز یه پیام از باب دریافت میکنه و با هم قرار میزارن. باب حالا هیکل ورزیده‌ای داره و دیگه اون باب قبلی نیست. بعد از مدتی معلوم میشه که باب یه جاسوس CIA هست و از دستور سازمان سرپیچی کرده وحال تحت تعقیب هستش و این باعث میشه تا موقعیت‌های خنده‌داری برای اون وکلوین ایجاد بشه که میتونه هم هیجان و هم خنده رو با هم براتون بیاره.


همچنین بخوانید:

فیلم های آخر الزمانی که تا کنون ندیده اید ،اما حتما باید ببینید!

همه چیز در مورد جان ویک 4؛ از فیلم نامه گرفته تا تاریخ اکران

بهترین فیلم های 2020 که به درستی ارزش آنها کشف نشد!(قسمت اول)


۴-کیگزمن(Kingsman)

کینگزمن یه فیلم اکشن وکمدی هستش که قسمت اول این فیلم در سال ۲۰۱۵ ساخته شد. در قسمت اول شاهد این هستیم که یک جاسوس حرفه‌ای به نام هری هارت سعی میکنه تا به پسر یکی از همکارای قدیمیش که توی یه عملیات مشترک با اون کشته شده، کمک کنه. هری سعی می‌کنه تا این پسر رو که اسمش اگزی هست رو به یه جاسوس تبدیل کنه. برای همین آموزش اونو شروع میکنه و در حین همین آموزش‌ها اون رو وارد یه عملیات می‌کنه ودر حین عملیات هری کشته میشه وحالا اگزی باید کار رو تموم کنه و موفق هم میشه.

در قسمت دوم معلوم میشه که هری زنده مونده وبعد از مجروح شدن، توسط یکی از سرویس‌های جاسوسی نجات داده شده ولی حافظه شو از دست داده. فیلم دارای صحنه‌های اکشن وکمدی زیادی هست و ارزش تماشا کردنو داره.


همچنین بخوانید:

ادامه‌ی سریال بازی تاج و تخت ؛ 9 مورد از محتمل ترین سناریوها

20تا از بهترین فیلم های مافیایی (گانگستری) که حتما باید ببینید (قسمت اول ) 

20 تا از بهترین فیلم های 2019 تا کنون !(بخش اول)


۵-زودیاک چینی(Chinese Zodiac)

فیلم زودیاک چینی در سال ۲۰۱۲ ساخته شده. در این فیلم ستاره بی چون وچرای ژانر اکشن کمدی، جکی چان به عنوان نقش اصلی بازی کرده. جکی چان در این فیلم کمدی برای یک گروه قاچاق اشیاء عتیقه کار میکنه و ماموریت جدیدش پیدا کردن سردیس‌های چینی هست. برای همین خودشو به عنوان یه خبرنگار جا میزنه وسعی میکنه تا با کمک یه نفر دیگه اونا رو پیدا کنه. جکی چان حتی برای بدست آوردن این سردیس‌ها حتی با گروه‌های خطرناک نیز درگیر میشه و در نهایت بعد از پیدا کردن سردیس‌ها اونا رو به چین برمیگردونه.

۶-تاکسی(Taxi)

تاکسی شامل ۵ فیلم هست که در سال های ۱۹۹۸، ۲۰۰۰، ۲۰۰۳، ۲۰۰۷، ۲۰۱۸ تولید شده. در فیلم های تاکسی سامی ناصری و فردریک دیفنتال نقش های اصلی هستن. مجموعه فیلم های تاکسی در مورد یک راننده تاکسی و یک افسر پلیس هست که باید باهم کار کنن تا بتونن مجرمین رو بگیرن. این فیلم فرانسوی خیلی محبوب هست ومیتونه اوقات فراغت شما رو پر کنه.


همچنین بخوانید:

مقایسه ویچر با گیم آف ترونز ؛ پنج موردی که ویچر در آن ها بهتر عمل کرده! 

7 مورد از سریال های شبیه به گیم آف ترونز که حتما باید آنها را ببینید!


۷- تاکسیدو(The Tuxedo)

این فیلم جاسوسی در سال ۲۰۰۲ ساخته شده. داستان فیلم در مورد یه راننده تاکسی هست که بعد از رسوندن یه خانم، یه پیشنهاد کاری از اون دریافت میکنه و از فردای اون روز به عنوان یه راننده خصوصی برای یه مرد، کارش رو شروع می‌کنه ولی در یه حادثه اون مرد به کما میره و جکی چان به جای اون سرقرار میره و با اون اشتباه گرفته میشه و حالا اون باید کارهای یه جاسوس رو بکنه. این فیلم نیز یکی از بهترین های جکی چان در این ژانر هستش و میتونه یک فیلم ایده آل باشه.

۸-خیابان جامپ شماره ۲۲(22 Jump Street‎)

دو افسر برای پیدا کردن یه مجرم به صورت مخفی وارد دانشگاه میشن وسعی دارن تا این فرد رو پیدا کننن. برای همین با همه دانشجو دوست میشن و قراره واقعا بخندونتون. دو بازیگر اصلی فیلم با کل‌کل هاشون فضای خیلی خنده داری ایجاد میکنن. فیلم خیایبان جامپ شماره ۲۲ در سال ۲۰۱۴ ساخته شده وچهاردهمین فیلم پرفروش سال ۲۰۱۴ بوده و این نشون میده که میتونه یه گزینه عالی برای شما باشه.


اگر شما فیلم های دیگری میشناسید؛حتما در بخش نظرات معرفی کنید.