بهترین لانچرهای اندروید در سال 2019

اگه از رابط گرافیکی و کاربری اندرویدتون خسته شدین و شکل منو ها ، آیکون ها و حتی نحوه ارتباطتتون با گوشی داره اذیتتون میکنه وقتش شده تا یک لانچر ناب رو گوشیتون نصب کنید! پس با معرفی بهترین لانچرهای اندرویدی 2019 همراه ما باشید.

تو این پست قرار 6 لانچر حرفه ای که همشون رو خودم نصب کردم و باشون کار کردم رو براتون معرفی کنم . از اونجایی که خودم خیلی به دیزاین علاقه دارم هر چند وقت یکبار باید همچی تو گوشیم تغییر کنه در نتیجه یه لانچری که سبک باشه و قابلیت شخصی سازی بالا داشته باشه کارم رو را میندازه اما ممکن شما دنبال یه لانچری باشی که کارایی بالایی داره و برای بیزینس مناسبه ! در نتیجه تو این مطلب سعی کردیم بهترین لانچرهای اندرویدی 2019 رو تو چند دسته معرفی کنیم پس همراه ما باشید.


پیش از مطالعه این لیست به مطالب زیر هم یه نگاهی بندازید


بهترین لانچرهای سبک و ساده

خب اگه شما از اون دست از کاربرای اندرویدی هستید که حال و حوصله تنظیمات و تغییرات زیاد رو ندارن و دنبال یه لانچر ساده و سریع میگردن که بتونن بدون سردرگمی، رابط کاربری متفاوت و جدیدی رو تجربه کنن!هیچ نگران نباشید ما برای شما دو پیشنهاد عالی داریم این دو لانچر علاوه بر سبک بودن و سادگی جز بهترین لانچر های تمام دوران اندروید هم هستن !

Evie Launcher

Evie Launcher

Evie Launcher بدون شک یکی از بهترین لانچرهای اندروید هستش ! لانچری سبک ، سریع ، ساده که قابلیت جستجوی خیلی پیشرفته ای هم داره ! تازه بهتون اجازه میده آیکون پک های مختلف رو هم روی گوشی نصب کنید ! اما از همه این ویژگی ها مهمتر قابلیت و پشتیبانی از جسچر های مختلف هست و با تعریف کردن این جسچرها میتونید به راحتی و در کمترین زمان از گوشی اندرویدی تون بهره ببرید.

نکته مهم اینه که Evie Launcher رایگان هستش و قابلیت نصب روی دستگاه های قدیمی رو هم داره !

 

[megadl]دانلود Evie Launcher[/megadl]

Microsoft Launcher

Microsoft Launcher

به نظر من مایکروسافت لانچر بهترین و قدرتمندترین لانچر اندرویدی هستش ! اما تنها یه مشکل داره اونم اینکه با وجود اینکه لانچر سبکی هست اما روی گوشی های قدیمی خیلی روان کار نمی کنه و من خودم باهاش همین مشکل رو دارم و داشتم! که خود البته این مشکل ربطی به کمپانی سازنده نداره !

جدا از ظاهر و رابط کاربری ناب با اسلاید از چب به راست میتونید وارد بخش فید / Feed این لانچر بشید و از ویجت های مورد علاقه تا رویدادهای تقویمتون و مدت زمان سپری شده در گوشی و سایر اپ هاتون رو در اونجا قرار بدید! همچنین امکان اگه کاربر ویندوز 10 باشید و اکانت مایکروسافت داشته باشید، میتونید در بخش کاربری لانچر مشخصات اکانت مایکروسافت رو وارد کنید و با نصب یک اپ گوشیتون رو به کامپیوتر متصل کنید! نکته مهم اینکه مایکروسافت لانچر هم بصورت رایگان عرضه شده!

نکته » مایکروسافت لانچر امکان ردیابی مکان و اپ های استفاده شده توسط فرزندتان را می دهد !

[megadl]دانلود Microsoft Launcher[/megadl]

بهترین لانچرها برای سفارشی سازی

اگه به دنبال این میگردید که کنترل کامل روی هوم اسکرین و اپ دراورتون داشته باشید و بتونید با استفاده از جسچر ، شورت کات و ویجت ها استفاده بهتر و کاربردی تری از گوشیتون بگیرید این دوتا لانچری که در ادامه معرفی میکنم راست کار خودتونه !

این دوتا لانچر خفن ترین هستن !

Nova Launcher

Nova Launcher

بعید میدونم اهل سفارشی سازی رابط کاربری اندروید باشینو اسم این لانچر رو نشنیده باشید! نووا لانچر از زمان انتشار اولین نسخه های اندرویدی تا الان حضور پر رنگ در عرصه لانچر و رابط کاربری داشته و به نظر خیلی از متخصصین بهترین لانچر اندروید هستش! گرچه مشکلاتی رو با اندروید 5 و 6 داره !

Nova Launcher هر چیزی که شما از یک لانچر میخواید رو بهتون میده چه کاربر حرفه ای باشید چه تازه کار کلی ویژگی ریز و درشت تو این لانچر هست که به شما اجازه میده گوشیتون رو به اون نحوی که فک میکنید کاربردی تره ازش استفاده بگیرید! نووا لانچر تلفیقی از زیبایی و کارایی بالاست که دائما در حال بهتر شدن و به روز شدنه !

نکته » Nova Launcher رایگان هستش اما برای استفاده از برخی ویژگی های جذابش باید نسخه PRO رو خریداری کنید!

[megadl]دانلود Nova Launcher[/megadl]

Action Launcher

بهترین لانچرهای اندرویدی 2019 Action Launcher

تمام چیزایی که راجع به نووا لانچر گفتم برای اکشن لانچر هم صدق میکنه! این دوتا لانچر خیلی شبیه هم هستن و به شما امکان سفارشی سازی بی نهایت رو میدن ! از مخفی کردن آیکون اپ ها در فولدر بگیر تا تغییر تم ، اضافه کردن ویجت و جسچر های مختلف و …

از نکته های مهم اکشن لانچر اضافه کردن ویژگی های نسخه های جدید اندروید و گوشی های پیکسل به لانچر خودش هست و این قضیه باعث میشه در جایگاه متفاوت تری از رقباش قرار بگیره ! همچنین اکشن لانچر خیلی لانچر سریع و نسبتا کم حجمی هستش !

نکته » اکشن لانچر رایگان هستش اما برای استفاده از ویژگی های حرفه ای باید نسخه Pro رو خریداری کنید!

[megadl]دانلود Action Launcher[/megadl]

بهترین لانچر با اپ دراور فوق العاده

 Smart Launcher 5

Smart Launcher 5

اسمارت لانچر چندین ساله که جزو لانچرهای خوب به حساب میاد اما از پارسال که نسخه 5 منتشر شد شاهد خیلی تغییرات اساسی و کارآمد تو این لانچر بودیم تا جایی که به راحتی میشه این لانچر رو به عنوان یکی از بهترین لانچرهای اندرویدی 2019 معرفی کرد!

Smart Launcher 5 بصورت خودکار اپلیکیشن های شمارو در دسته بندی های کارآمد قرار میده و شما دیگه امکان اضافه کردن اپلیکیشن های مورد علاقتون به هوم اسکرین رو ندارید! در عوض امکان اضافه کردن صفحه مخصوص ویجت به تعداد دلخواه وجود داره !

این لانچر سریع و نسبتا سبک و به شدت کارآمد هستش ! اسمارت لانچر 5 رایگان هستش ولی برای استفاده از برخی ویژگی های جذاب باید نسخه PRO رو خریداری کنید!

نکته »

  • اسمارت لانچر 5 عملکرد روان و نسبتا خوبی رو روی گوشی های قدیمی و نسخه های 5 ، 6 داره گرچه گاها دچار کرش یا لگ میشه !
  • این لانچر از تم هم پشتیبانی میکنه و شما قابلیت تغییر تم یا آیکون پک رو دارید!

[megadl]دانلود Smart Launcher 5[/megadl]

بهترین لانچر برای بیزینس / کسب و کار

BlackBerry Launcher

بهترین لانچرهای اندرویدی 2019 BlackBerry Launcher

بلک بری بعد از مهاجرتش به اندروید موفق شد یه لانچر کاربردی و پایدار تولید کنه ! که رایگان هم هست و کار کردن باهاش برای کاربرای تازه کار اندرویدی خیلی راحته ! اما مهمترین ویژگی این لانچر قابلیت ویجت پاپ آپش هست ! با بالا کشیدن روی آیکون اپلیکشن میتونید ویجت های اون اپ رو تماشا کنید!

همچنین قابلیت اضافه کردن شورت کات های مختلف باعث میشه تا بتونید به سرعت به بخش های مختلف یه اپ یا گوشیتون به راحتی دسترسی داشته باشید. لازم به ذکر شورت کات کیبورد این لانچر فوق العاده هستش! که متاسفانه فقط برای گوشی های بلک بری طراحی شده !

نکته » این لانچر رایگان هستش اما برای حذف تبلیغات درون برنامه ای باید ماهیانه مبلغی رو برای عضویت در BlackBerry Hub بپردازید.

[megadl]دانلود BlackBerry Launcher[/megadl]

 

خب امیدوارم این لانچرها به کارتون بیاد! راستی شما از لانچر استفاده میکنید؟ لانچر مورد علاقتون رو به ما معرفی کنید، همچنین اگه لانچرهای بالا رو نصب کردید نظرتون رو راجع بهشون با ما به اشتراک بگذارید.