اینجا قراره بهترین مستند های تئوری توطئه ها رو معرفی کنیم، پس اول یه توضیحی درباره خود این قضیه تئوری توطئه ها هم بدیم بد نیست.

تئوری توطئه ها همیشه جذاب بودن، شاید به این خاطر که مجبورمون میکنن از دنیای امن و امان خودمون خارج بشیم و دیگه هر چیزی که میبینیم رو باور نکنیم. از حق نگذریم واقعا هم تئوری توطئه ها از زندگی واقعی هیجان انگیز تر هستن و یه پنجره جدید به زندگیمون باز میکنن. این حس که دور و برمون اتفاقاتی داشته میوفتاده که ازش بیخبر بودید موهای تنتون رو سیخ میکنه و از اونطرف با فهمیدن هر چیزی دیگه مجبور میشید تا تهش رو برید که البته ممکنه شدیدا ترسناک باشه.


بهترین سریال های مستند 2020 که نباید آن ها را از دست دهید!(قسمت اول) 

وجود سفینه های فضایی ؛ پنتاگون وجود UFO را رسما تایید کرد !

9 دلیل برای اثبات بازدید آدم فضایی ها از زمین (قسمت اول)

پنج دلیل برای اینکه باید مستند سریالی Tiger King را ببینید ؛ ببرها در خانه چه کار میکنند!


اگه کنترل زمین توسط مارمولک های هم اندازه خودمون که تغییرشکل دادن رو کنار بزاریم، تئوری های زیاد و تعمل برانگیزی هستن که میتونن شما رو نسبت به محیط پیرامونتون دقیق تر کنن؛ از اینکه زمین صافه و این همه سال بهمون دروغ گفتن بگیرید تا کنترل زمین توسط ایلومیناتی، این ها بخشی از تئوری های توطئه ای هستن که بین مردم جا افتاده.

توی این مطلب قراره فیلم ها و سریال هایی بهتون معرفی کنیم که هرکدوم درباره بخشی از دنیای این تئوری ها صحبت میکنه.

THE FAMILY (خانواده)

بهترین مستند های درباره تئوری توطئه

صحبت درباره ایلومیناتی رو ول کنید، چون توی این سریال از کنترل کامل یک گروه دیگه بر دنیا صحبت میشه. «خانواده» درباره گروهی مسیحی به همین اسمه که ثروت و قدرت توی آمریکا به معنای واقعی کلمه توی دستاشونه. مثل سریال های دیگه که حول محور تئوری توطئه هستن، اینجا هم با کلی شواهد و مدرک طرفیم که وجود این خانواده رو توجیه میکنه و البته همکاری کامل دولت باهاشون، ولی نه به خاطر رفاه مردم، بلکه برای قدرت!

CONSPIRACY (توطئه)

بهترین مستند های درباره تئوری توطئه

اسم سریالمون کاملا موضوعش رو بهمون میگه؛ توطئه! نکته خوبی که این سریال داره قسمت های کم و خلاصه بودنشه. شما توی دوازده قسمت، با دوازده تئوری توطئه متفاوت آشنا میشید و مدارک کاملی هم براشون ارائه میشه. از موجودات فضایی گرفته تا سرپوش گذاشتن دولت ها و حتی ترورهای مخفیانه. و جالب ترینشون هم سقوط ماه! اگه اسم پشت سریال هم براتون مهمه باید بگم نتفلیکس پشت این مستند سریالی بریتانیایی قرار داره پس با خیال راحت برید سراغش.

BOB LAZAR: AREA 51 & FLYING SAUCERS (باب لازار: منطقه 51 و بشقاب پرنده ها)

بهترین مستند های درباره تئوری توطئه

برای عاشقان فیلم های درباره موجودات فضایی، این فیلم مستند یک محبت الهی به حساب میاد. جناب باب لازار خودش توی موضوع موجودات فضایی به اندازه ای اطلاعات و تجربه داره که بشه به صحبت هاش اعتماد کرد، از اونطرف بحث موجودات فضایی اون هم به شکل مستند و با دلیل و مدرک اونقدر چیز جذابی هست که این مستند رو به اثری تبدیل کنه که دیدنش برای هر کسی جالبه.

BEHIND THE CURVE (پشت پرده)

بهترین مستند های درباره تئوری توطئه

بیراه نیست اگه بگیم تئوری زمین تخت در حال حاظر محبوب ترین تئوری توطئه محسوب میشه، پس یک فیلم مستند درباره این تئوری هم باید توی لیستمون باشه. توی «پشت پرده» صحبت های زمین تخت گرایان رو میشنویم و مدارکشون رو هم برای اثبات صحبت هاشون میبینیم، دیگه بعد از اون تصمیم با خودتونه که طرف ناسا رو بگیرید یا دوستان زمین تخت گرامون!

WORMWOOD

بهترین مستند های درباره تئوری توطئه

اگه به توطئه های مربوط به دولت و اتفاقات کثیفی که اون پشت در جریانه علاقه دارید، باید برید سراغ این مستند سریالی شش قسمتی. داستان از جایی شروع میشه که یک دانشمند که مشغول کارهای سری ای بوده، از پنجره میوفته پایین و میمیره، به همین سادگی. دولت هم میگه که «دوستان، ایشون از پنجره پرت شده پایین، پس دیگه دخلی به ما نداره»، اما همیشه تئوری پردازهامون هستن که بیوفتن دنبال مدرک و حرف های ضد و نقیض رو تشخیص بدن.


صحبت درباره بهترین مستند های تئوری توطئه دیگه کافیه، ایندفعه توی کامنت ها تئوری توطئه هاتون رو باهامون به اشتراک بزارید.