به دنبال هدفون جدیدی می‌گردید؟ بسیار خب، شما می‌توانید صدها دلار برای خرید هدفون‌های جدید و خفن 2019 هزینه کنید و از کیفیت هدفون لذت ببرید! (اما همیشه هم آنچه که شما می‌خواهید ممکن است جور نشود…) اما هنوز هم محصولاتی وجود دارند که علاوه بر کیفیت مطلوب قیمت مناسبی نیز دارند و البته جدید هستند. از هدفون‌های تو گوشی گرفته تا بلوتوث و هدفون‌های بی‌سیم! تیم ما صدها هدفون را آزمایش کرده است، از گران‌ترین مدل‌ها، تا آن‌هایی که در هواپیماها هدیه داده می‌شوند. بنابراین ما می‌دانیم که صدای خوب چیست و می‌دانیم که زمانی یک هدفون کیفیت بهتری را ارائه می‌دهد که به مراتب قیمت بالاتری نیز داشته باشد. اما نگران نباشید! در ادامه با بهترین هدفون‌های ارزان 2019 آشنا خواهید شد.



۱- Tribit XFree Tune Bluetooth

Tribit XFree Tune که به طور نسبی خوش ساخت و به راحتی قابل استفاده است، یکی از بهترین هدفون‌های ارزان 2019 می‌باشد. هدفون به صورت تاشو طراحی شده است که برای حمل توسط هرگونه کیف مناسب است. عمر باتری نیز ۲۴ ساعت ارزیابی شده است. هدفون بی‌سیم بهتر از Tribit XFree Tune در این رنج قیمت پیدا نخواهید کرد.

  • قیمت: 40$

هدفون Tribit XFree Tune Bluetooth

۲- Anker SoundBuds Slim

یکی دیگر از بهترین هدفون‌های ارزان قیمت در سال 2019 ، Anker SoundBuds Slim می‌باشد. این هندزفری، عملکرد خوب و قابل قبولی دارد؛ با صدایی HD. این هندزفری وایرلس قابلیت پخش موسیقی به مدت 7 ساعت را دارا می‌باشد. اگر تا به حال از هدفون‌های Anker استفاده کرده باشید حتما می‌دانید که این برند هدفون‌هایی با شفافیت صدای فوق‌العاده ارائه می‌دهد.

  • قیمت: 25.99$

Anker SoundBuds Slim

۳- Panasonic ErgoFit RP-HJE120-D

هدفون Panasonic ErgoFit RP-HJE120 Earbud واقعاً ارزان قیمت است و کیفیت صدایش در حد خود، قابل قبول است. نکته منفی این هندزفری، سیم‌های نازک آن می‌باشد که استعداد بالایی در گره خوردن دارند (به خصوص اگر آن را در جیب خود قرار دهید). به نظر می‌رسد این هدفون بسیار با دوام نیست و هیچ میکروفنی برای تماس‌های تلفنی در این هدفون وجود ندارد.



  • قیمت: 6.95$

Panasonic ErgoFit RP-HJE120-D

۴- هدفون JVC Flats

دیگر نیاز به گفتن دارد؟ JVC Flats HA-S160-A به این دلیل داخل این لیست گنجانده شده است چرا که یکی از بهترین هدفون‌های روگوشی ارزان قیمت در سال 2019 است. نکته منفی این هدفون این است که مانند هر هدفون ارزان دیگری در ساخت آن توجهی به حمل آن نشده است. نوع اتصال این هدفون روگوشی سیمی است و با تلفن‌های آیفون نیز سازگار می‌باشد.

  • قیمت: 14.99$

بهترین هدفون‌های ارزان 2019

۵- Pixel USB-C Earbuds

اگر می‌پرسید که چرا این هدفون را باید خریداری کنم؟ باید بگویم چرا که این هدفون ارزان قیمت است، عالی به نظر می‌رسد و نیازی به دانگل USB-C ندارد. این هدفون برای چه کسانی مناسب است؟ هرکسی که می‌خواهد صدای بسیار خوبی را با قیمت ارزان تجربه کند و از جستجوی آداپتورها متنفر است. بدون نیاز به جفت شدن و شارژ، هدفون‌های پیکسل کیفیت صدای مناسبی از جمله بیس قوی را ارائه می‌دهند.



  • قیمت: 30$

Pixel USB-C Earbuds

۶- ErgoFit RP-TCM125-K

یکی دیگر از بهترین هدفون‌های ارزان 2019 برای کسانی که بودجه بسیار کمی دارند، هدفونی از خانواده پاناسونیک است. از ویژگی‌های مثبت این هدفون می‌توان به وزن کم، طراحی رنگارنگ، قرار گرفتن محکم و قابل انعطاف در گوش و کیفیت صوتی خوب اشاره کرد. با این حال صدا در حالت اوج و میانه می‌توانست واضح‌تر باشد. همچنین این هدفون هیچ کنترل صدا و تماسی ندارد.

  • قیمت: 20$

ErgoFit RP-TCM125-K

۷- Advanced S2000 از بهترین هدفون‌های ارزان 2019

به دنبال هدفونی ورزشی می‌گردید؟ این گزینه بهترین انتخاب برای شماست. Advanced S2000 برای سالن ورزشی، راحت و عالی می‌باشد. این هندزفری با کیفیت صدای خوبی که ارائه می‌کند، مخصوص گوش دادن موسیقی است و البته باید این خبر را بهتان بدهم که ضد عرق نیز می‌باشد.

  • قیمت: 30$

Advanced S2000

۸- هدفون AKG K72

بسیار خب. قبول دارم که AKG K72 که از بهترین هدفون‌های ارزان 2019 است، بسیار بزرگ است و احتمالا شما از آن خارج از منزل نمی‌توانید و البته نمی‌خواهید که استفاده کنید. اما اگر به دنبال هدفونی مناسب برای استفاده در منزل هستید، دیگر نیازی نیست نگاهی به هدفون‌های دیگر بیندازید. AKG K72 با کیفیت صدای خوب و البته بیس مطلوبش اوقات خوشی را برای گوش شما فراهم می‌کند.

  • قیمت: 50$

بهترین هدفون‌های ارزان 2019

۹- SoundMagic E11C

اگر با SoundMagic E10 آشنا باشید حتما می‌دانید با چه “جادویی” رو‌به‌رو هستید! این هندزفری را برای صدای سرگرم کننده، میکروفن و ریموت و حمل آسانش به شما پیشنهاد می‌کنم. SoundMagic E11C درایور به روز شده‌ای دارد که نویدبخش بهبود صدا و یک کابل مسی جدید با روکش نقره است.

  • قیمت: 45$

SoundMagic E11C

10- JVC HA-ETR40

شما ورزشکار هستید؟ و به دنبال هدفونی می‌گردید که از باشگاه و فعالیت‌های ورزشی جان سالم به در ببرد؟ یا قاتل هدفون هستید؟ JVC HA-ETR40 از شما خشن‌تر و جان سخت‌تر است! این هدفون که آخرین عنوان از لیست بهترین هدفون‌های ارزان 2019 ما است، به افرادی که خیلی زود با هدفون‌شان مشکل پیدا می‌کنند، پیشنهاد می‌شود.

  • قیمت: 31$

بهترین هدفون‌های ارزان 2019

با برخی از بهترین هدفون‌های ارزان 2019 آشنا شدید. امیدوارم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. اگر نظری دارید خوشحال می‌شوم در بخش دیدگاه‌ها برایم بنویسید.