راهنمای خرید بهترین هدفون های ورزشی وایرلس

پس از درخواست مکرر برخی از دوستان و دنبال کنندگان مجله وارونه تصمیم گرفتم تا بهترین هدفون های ورزشی وایرلس موجود در بازار کشور را بعد از بررسی های متعدد خدمت شما دوستان و همراهان عزیز معرفی کنم. در ابتدا لازم می دانم یک چیز را اعلام کنم به نظر من زمانی که صحبت از هدفون ورزش میشود هدفون وایرلس مطرح است نه هدفون سیم دار، جوابش هم کاملا مشخص هست اگر علاقه مند به ورزش از هر سبکی باشید خیلی راحت متوجه میشوید که وجود سیم باعث ایجاد مزاحمت بسیار برای شما خواهد شد.


همچنین بخوانید »

بهترین هدفون های بی سیم زیر یک میلیون | قیمت و راهنمای خرید 

 چرا هدفون های USB-C جایگزین مناسبی برای هدفون های نسل قبل نیستند ؟


در این راهنمای خرید هدف ما معرفی بهترین هدفون های ورزشی وایرلس در بازار از برند های مختلف با توجه به راحتی در گوش، کیفیت پخش صدا، عمر باتری، شرایط عملکرد در محیط مرطوب و … هست، البته برخی از برندهای سرشناس نیز در بازار کشور موجود نیستند. البته ترتیب معرفی این اسپیکر ها مبنی بر برتری یک مدل به دیگری نیست.

در ادامه با راهنمای خرید بهترین هدفون های ورزشی وایرلس همراه ما باشید

JBL Reflect Mini BT

راهنمای خرید بهترین هدفون های ورزشی وایرلس تا سقف یک میلیون

قیمت: 128 دلار

کمپانی JBL یکی از محبوبترین کمپانی های تولید کننده محصولات صوتی در جهان است. هدفون های این کمپانی نیز جزو هدفون های محبوب موجود در بازار هستند. Reflect Mini BT نسخه بی سیم مدل محبوب Reflect Mini است. این هدفون بلوتوث مقرون به صرفه با قابلیت ضدآب و ضد تعرق یک هدفون مقاوم و خوش ساخت برای انجام حرکات مختلف ورزشی است.

جدا از کیفیت ساخت بالا، این هدفون از طراحی بسیار زیبا در رنگ های مختلف برخوردار است و طوری طراحی شده است که در هنگام انجام حرکات ورزشی از گوش شما خارج نشود. کیفیت پخش Reflect Mini BT بسیار مناسب است و پاسخ فرکانس آن 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز است و قابلیت پخش بیس عمیق با وضوح بالا در فرکانس های پایین را دارد. کابل این هدفون از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و بر روی آن یک کنترلر برای کنترل موسیقی تعبیه شده است. این هدفون یکی از بهترین هدفون های ورزشی وایرلس است.

هدفون JBL Endurance Peak 2

هدفون JBL Endurance Peak 2 از بهترین هدفون های ورزشی وایرلس

قیمت: 100 دلار

JBL Endurance Peak 2 یک هدفون ورزشی خوب است. در این هدفون از درایور 10 میلیمتری استفاده شده است. کیفیت و شفافیت صدای این هدفون خوب است . هدفون JBL Endurance Peak 2 با داشتن گواهی IPX7 دیگر خیالتان را از بابت آب، رطوبت و تعریق راحت خواهد کرد.

هر ایرپاد این هدفون 13 گرم وزن دارد و استفاده از آن راحت است. با شارژ کامل این هدفون میتوانید تا 6 ساعت از این هدفون استفاده کنید. در ضمن این هدفون از قابلیت شارژ سریع نیز پشتیبانی میکند.

گیره های هلالی این هدفون باعث استفاده بهتر و راحت تر از آن می‌شود.


همچنین بخوانید: آیا هدفون به گوش انسان آسیب می رساند؟! 


هدفون بی سیم sony wf-sp700n

هدفون بی سیم sony wf-sp700n از بهترین هدفون های ورزشی وایرلس

قیمت: 178 دلار

این هدفون که تولید کمپانی سونی است، یکی از بهترین هدفون‌های ورزش ی بازار است. این هدفون از کدک های A2DP, AVRCP, HFP, HSP, SBC, AAC پشتیبانی میکند. این هدفون دارای ANC یا همان نویز کنسلینگ فعال است.

sony wf-sp700n توسط یک درگاه Micro USB شارژ می‌شود و دارای گواهی IPX7 است. 15 گرم وزن ایرپادها و 45 گرم وزن محفظه است. این هدفون ورزشی در رنگ های مشکی، نقره‌ای، زرد و صورتی عرضه شده است. کمپانی سونی برای این هدفون گیره های هلالی با ابعاد مختلف تعبیه کرده است. همچنین کمپانی سونی، برای این هدفون اپلیکیشن اختصاصی دارد که میتوانید از آن استفاده کنید.

Sony SBH70

راهنمای خرید بهترین هدفون های ورزشی وایرلس تا سقف یک میلیون

قیمت: 60 یورو

سونی SBH70 یکی از هدفون های مقرون به صرفه و بسیار با کیفیت برای ورزشکاران است. مهمترین ویژگی این هدفون ضدآب بودن آن است، کمپانی ادعا می کند این هدفون تا عمق یک متر ضدآب است ولی اساسا برای زیر آب و شنا طراحی نشده است، اما برای روزهای بارانی و یا فعالیت در محیط های مرطوب یا زیر دوش بسیار مناسب است.

یکی دیگر از مزایای این هدفون عمر باتری قابل قبول آن است. شما می توانید با یک بار شارژ حدود 6 ساعت موسیقی و 8.5 ساعت زمان مکالمه داشته باشید. بر روی دسته گردنی این هدفون کنترلر لمسی برای کنترل موسیقی و تماس های تلفنی وجود داد. این هدفون در 5 رنگ عرضه شده است. کیفیت پخش سونی SBH70 بسیار مناسب است صدای بیس در تعادل با صداهای میانی و بالایی است. نمی توان این هدفون را در زمره هدفون هایی با بیس قوی قرار داد اما عملکرد بسیار مناسبی در بازه های مختلف فرکانسی را ارائه میدهد.

Skullcandy Method Sport Wireless

راهنمای خرید بهترین هدفون های ورزشی وایرلس تا سقف یک میلیون

قیمت: 50 دلار

Skullcandy کمپانی است که در سال های اخیر با تولید هدفون برای ورزشکاران در رشته های مختلف مخصوصا ورزش های اکستریم نامی برای خود در میان هواداران دست و پا کرده است. 


همچنین بخوانید » هدفون های جدید پایونیر با پورت لایتنینگ به شما امکان شارژ آیفون هنگام گوش دادن به موسیقی را می دهد


Method Sport Wireless یک هدفون مقرون به صرفه با کیفیت پخش بسیار مناسب است و می تواند بیس بسیار دلچسبی را به شنونده ارائه دهد البته لازم به ذکر است در فرکانس های میانی و بالا وضوح صدا کم است و خوب با توجه به قیمتش امری طبیعی است. این هدفون ضد تعرق و رطوبت است.

کنترلر در سمت چپ گردنبند واقع شده و می توان از آن برای برقراری تماس و کنترل موسیقی استفاده کرد. این هدفون می تواند با یک بار شارژ حدود 9 ساعت کار کند.

هدفون Stylish True Wireless

هدفون Stylish True Wireless از بهترین هدفون های ورزشی وایرلس

قیمت: 100 دلار

هدفون Stylish True Wireless یکی از محصولات جدید شرکت وان مور است. این شرکت که از سال 2016 در زمینه تولید هدفون فعالیت دارد؛ توانسته یک محصول با کیفیت بالا را برای استفاده ورزشی به بازار عرضه کند. طراحی ارگونومیک و زیبای این هدفون از نقاط قوت این هدفون است. هدفون Stylish True Wireless یک هدفون کاملا وایرلس است و در ساخت این هدفون هیچ کابلی استفاده نشده است.

در این هدفون از نسخه پنجم بلوتوث استفاده شده است که در فضای باز تا 10 متر برد دارد. باتری این هدفون شارژدهی متوسطی دارد ولی شارژ کاملش 170 دقیقه وقت میبرد.

کمپانی وان مور تلاش کرده تا هدفون هایی را تولید کند که نسبت به هم رده های خود از کیفیت صدای خوبی برخوردار باشند. این مدل نیز از کیفیت صدای خوبی برخوردار است. در مدل Stylish True Wireless از درایور های تیتانیومی 7 میلیمتری و دیافراگم آلومینومی استفاده شده است.

Stylish True Wireless دارای میکرفونی با فناوری MEMS است. این فناوری باعث میشود تا صدا با کمترین میزان نویز ممکن منتقل شود.

هر گوشی این هدفون به صورت قطره طراحی شده است. در واقع این طراحی خاص، اشاره به ضد تعریق بودن هدفون دارد. پوشش خارجی هدفون با استفاده از فرآیند PVD ایجاد شده و رنگ هدفون نیز از دوام خوبی برخوردار است چون با فرآیند NCVM تولید شده است.

هدفون Stylish True Wireless دارای قلاب است و با طراحی اریب هدفون باعث استفاده راحت تر آن می شود.

Jabra Sport Coach

راهنمای خرید بهترین هدفون های ورزشی وایرلس تا سقف یک میلیون

قسمت: 60 دلار

با Jabra Sport Coach دیگر نیازی به مربی یا فیتنس ترکر ندارید! به لطف سنسور حرکتی و اپلیکیشن Jabra Sport Life شما میتوانید به حداکثر میزان فعالیت خود برسید چرا که دستیار صوتی تعبیه شده شما را همواره برای بهتر شدن تشویق می کند. شما می توانید بوسیله این هدفون و اپ مرتبط سرعت، مسافت طی شده، تعداد قدم ها، ضربان قلب و کالری سوزانده شده را اندازه گیری کنید.

این هدفون از ویژگی ضد تعرق و گرد و غبار نیز برخوردار است و با طراحی بسیار مناسب و کیفیت ساخت بالا می توان در هر شرایطی از آن بهره برد. صدای خروجی این هدفون بسیار جذاب است. بیس پخش شده توسط آن بسیار واضح و قدرتمند است همچنین فرکانس های میانی و بالا نیز دارای وضوح و شفافیت مناسبی هستند. 

Jabra Sport Coach بسیار سبک و راحت است و شما می توانید از کنترلر تعبیه شده بر روی بند دور گردنی برای برقراری تماس و کنترل موسیقی بهره ببرید. مدت شارژ دهی این محصول کمی پایین است حدود 5 ساعت اما با توجه به قابلیت سنسور حرکتی ، این مقدار قابل قبول است.

هدفون jabra sport pace

هدفون jabra sport pace از بهترین هدفون های ورزشی وایرلس

قیمت: 70 دلار

اگر باتری و سرعت شارژ شدن هدفون برایتان مهم است، این محصول کمپانی جبرا میتواند یک گزینه خوب برای شما باشد. شما با یکبار شارژ کزدن این هدفون، میتوانید تا 5 ساعت از این هدفون استفاده کنید. سرعت شارژ شدن jabra sport pace نیز عالی است وبا 15 دقیقه شارژ شدن میتوانید تقریبا 1 ساعت از آن استفاده کنید.

درایور های 12.4 میلیمتری jabra sport pace یک صدای کاملا شفاف و با کیفیت را به شما هدیه می دهند. طراحی خوب وارگونومیک هدفون باعث ایجاد حس خوبی هنگام استفاده میشود. این هدفون وزن کمی دارد و باعث خستگی شما نمی شود.

jabra sport pace دارای گواهی IP54 است. پس خیالتان از مقاومت این هدفون در برابر رطوبت و گرد و غبار راحت باشد. در این مدل جبر از نسخه 4.1 بلوتوث برای اتصال هدفون به دستگاه دیگر استفاده کرده است.

شما میتوانید برای استفاده بهتر از هدفون jabra sport pace از اپلیکیشن Sport Life کمپانی جبرا استفاده کنید. در این اپلیکیشن امکانات خوبی برای ورزشکاران وجود دارد.

همراهان عزیز وارونه توجه کنید که بنا بر شواهد موجود محصولات فیک زیادی در بازار وجود دارد که به سادگی نمیتوان این محصولات از نسخه اورجینال تشخیص داد. بنابراین حتما از فروشگاه های معتبر خرید کنید.

Plantronics BackBeat FIT

راهنمای خرید بهترین هدفون های ورزشی وایرلس تا سقف یک میلیون

قیمت: 30 دلار

اکثر کمپانی های سازنده هدفون های بلوتوث ورزشی ادعا می کنند که هدفون هایشان مناسب ورزش است اما در واقع آنها سعی می کنند تا محصولاتشان هم برای ورزش و هم برای مواقع غیر ورزشی مناسب باشد.

اما Plantronics BackBeat FIT بصورت اختصاصی برای تمرین و ورزش کردن طراحی شده است.


همچنین بخوانید » معرفی هدفون؛ هدفون مانیتورهای سفارشی داخل گوش NOBLE AUDIO K۱۰


با طراحی مقاوم و بسیار زیبا و قابلیت ضد تعرق و گرد و غبار مناسب برای دوچرخه سواری، کوهنوردی، دو و فعالیت در باشگاه است. کنترلر و میکروفون در این هدفون بر روی گوشی تعبیه شده است تا به راحتی شما بتوانید به تماس های خود جواب دهید و یا موسیقی را کنترل کنید. یکی دیگر از مزایای جذاب این هدفون شارژ دهی 8 ساعته آن است. صدای خروجی این هدفون بسیار مناسب و قابل توجه است اما کمی در پخش بیس دچار ضعف است.

هدفون anker soundcore spirit x

هدفون anker soundcore spirit x از بهترین هدفون های ورزشی وایرلس

قیمت:80 دلار

هدفون anker soundcore spirit x یکی از محصولات جذاب کمپانی انکر است که برای استفاده ورزشی تولید شده است. این هدفون گردنی، مجهز به نسخه پنجم بلوتوث است. برد مفید این هدفون، حدود 10 متر است. کمپانی انکر در این مدل، از درایورهای 10 میلیمتری استفاده کرده که باعث افزایش کیفیت و شفافیت صدا شده است.

این هدفون از نوع توگوشی است و با قرارگیری کامل در داخل گوش و طراحی بسیار خوب و ارگونومیک صدا محیط اطراف کاهش می باید. مبکروفون استفاده شده در این هدفون قابلیت ANC ( نویز کنسلینگ فعال) را دارد که نویر صدا و حتی صدای تنفس را هنگام مکالمه حذف میکند.

همه قسمت های این هدفون، مقاوم در برابر رطوبت هستند. بنابراین نگران عرق کردن‌تان نباشید. این هدفون حتی توانسته گواهی IPX7 را نیز کسب کند.

هدفون anker soundcore spirit x در حدود 154 گرم وزن دارد. وزن کم و طراحی خوب هدفون، باعث حس رضایت هنگام استفاده میشود. به هیچ وجه نگران افتادن هدفون نباشید، وجود گیره های هلالی باعث می شود تا هنگام ورزش و تحرک بدنی، سری های هدفون از گوشتان خارج نشوند. در ضمن سری های هدفون از جنس سیلیکون هستند که ضد حساسیت می باشند.

Jaybird X3 Wireless

راهنمای خرید بهترین هدفون های ورزشی وایرلس تا سقف یک میلیون

قیمت: 35 دلار

Jaybird X3 یک هدفون بسیار مناسب برای فعالیت های ورزشی و استفاده روزمره است. هدفونی سبک با طراحی مناسب که با ایر تیپ های مختلف به راحتی در گوش شما فیت می شود.

کیفیت پخش این هدفون بسیار مناسب است و می تواند در تمامی فرکانس ها مختلف عملکردی قابل قبول را ارائه دهد. یکی از مزیت های این هدفون عمر باتری 8 ساعته آن است. این هدفون با روکش نانو قابلیت ضد تعرق را دارا است اما در زیر باران و یا برخورد با قطرات آب دارای ضعف است.

Samsung Gear IconX

راهنمای خرید بهترین هدفون های ورزشی وایرلس تا سقف یک میلیون

قیمت: 60 دلار

با Gear IconX دیگر نیازی به گوشی یا پخش کننده موسیقی ندارید!

ایرفون سامسونگ Gear IconX یکی از بهترین هدفون های ورزشی وایرلس است که با ظرفیت داخلی 4 گیگ به شما امکان ذخیره حدود 1000 آهنگ را میدهد. شاید در نگاه اول متوجه نشوید ولی این هدفون از کنترلر لمسی  برخوردار است و به شما امکان کنترل موسیقی و تماس هایتان را می دهد. محصولی خوش ساخت، سبک و زیبا با قابلیت ضد آب یکی از بهترین هدفون های ورزشی و روزمره به شمار می آید.

این ایرفون از دستیار صوتی نیز بهره می برد و می تواند شما را از وضعیت جسمی تان (ضربان قلب) آگاه کند. قابلیت اتصال سری گلکسی نیز به شما امکان اتصال و سینک شدن به اپلیکیشن S Helath سامسونگ را میدهد تا از عملکرد ورزشی خود به سادگی آگاه شوید.

Jabra Elite Sport

راهنمای خرید بهترین هدفون های ورزشی وایرلس تا سقف یک میلیون

قیمت: 90 دلار

Jabra Elite Sport هدفونی قدرتمند برای انجام حرکت های ورزشی مختلف! هدفونی ضد آب با توانایی اندازه گیری ضربان قلب، مسافت طی شده و عملکرد مناسب باتری تا 5 ساعت. این هدفون می تواند به اپلیکیشن های مختلف فیتنس متصل شود اما عملکرد بسیار مناسب با اپلیکیشن Jabra Sport Life  می تواند شما را تشویق و یا راهنمایی کند.

این هدفون بی شک یکی از بهترین ایرفون های موجود در بازار است که می توان از آن هم در مواقع ورزشی هم در سایر مواقع بهره برد حتی می توان از آن بصورت مونو و تکی به عنوان هندزفری استفاده کرد.

کیفیت پخش این محصول نیز بسیار مناسب است اما توانایی پخش فرکانس های پایین (بیس) را بصورت قدرتمند ندارد ، ولی بصورت اورال صدایی دلنشین را عرضه می کند.

ایرادی که می توان به این هدفون گرفت به علت وزن نسبتا بالا در ساعت های طولانی ممکن باعث خستگی گوش شود، و دیگر اینکه قیمت آن نسبتا زیاد است قیمت این هدفون در بازار جهانی حدود 250 دلار است.

هدفون one more ibfree sport

هدفون one more ibfree sport از بهترین هدفون های ورزشی وایرلس

قیمت: 70 دلار

کمپانی وان مور شاید یکی از بهترین تولیدکننده های هدفون باشد. one more ibfree sport یکی از محصولات جذاب این کمپانی برای ورزشکاران است. یکی از مزیت های مهم این هدفون سیستم آکوستیک بسته‌اش است. این قابلیت باعث می شود تا صدای پخش شده در گوش، در محیط اطراف شنیده نشود و صدای بیرون را نیز شما نشوید.

درایور های داینامیک one more ibfree sport به شما این اجازه را میدهند تا صداهایی در بازه 2 هرتز تا 20 کیلوهرتز را بشنوید. علاوه بر موارد بالا، این هدفون توانسته گواهی IPX6 را کسب کند. پس خیالتان از بابت مقاومت این هدفون در برابر رطوبت و تعریق راحت باشد. درضمن این هدفون از طریق یک درگاه micro USB شارژ می شود.

one more ibfree sport در پخش فرکانس های ریز عملکرد بهتری داشته است. بیس صدای این هدفون راضی کننده است ولی نباید انتظار یک بیس صدای خیلی بالا را داشته باشید. گیره های هلالی این هدفون باعث میشوند تا بدون نگرانی از افتادن هدفون، ورزش کنید.


همچنین بخوانید: با اپلیکیشن دیراک صدای هدفون خود را تقویت کنید!


Bose SoundSport Wireless

راهنمای خرید بهترین هدفون های ورزشی وایرلس تا سقف یک میلیون

قیمت: 120 دلار

هدفون Bose SoundSport Wireless هدفونی خوش ساخت و قدرتمند.

این هدفون قابلیت مقاومت در برابر آب و تعرق را دارد. همچنین عملکرد مناسبی در مدت زمان باتری دارد و می تواند حدود 6 ساعت بصورت مداوم کار کند. بر روی کابل دور گردنی نیز یک کنترلر به همراه میکروفون برای کنترل موسیقی و پاسخ دهی به تماس وجود دارد.

از لحاظ طراحی این هدفون بسیار مناسب است و با قابلیت فیت بودن و ایستایی بالا در گوش تولید شده و در شرایط مختلف ورزشی نیاز شما را  به راحتی برآورده می کند. اما مهمترین ویژگی این هدفون صدای جذابش است، بیسی قدرتمند به همراه مید و های شفاف و واضح لذتی دو چندان را در شنیدن موسیقی برایتان به ارمغان می آورد.

Beats Powerbeats3 Wireless

راهنمای خرید بهترین هدفون های ورزشی وایرلس تا سقف یک میلیون

قیمت: 50 دلار

کمپانی بیتس در همکاری با اپل، هدفون های خود را مجهز به چیپست W1 کرده است که این چیپست همانند ایرپاد و BeatsX امکان اتصال و سوئیچ کردن به آیفون را به محض نزدیک کردن آن به گوشی می دهد، همچنین قابلیت ارتباط با سیری و دوام شارژ بیشتر نیز جزو ویژگی های جالب این چیپست است. 

Powerbeats3 نیز از این قائله مستثنی نیست. از ویژگی های مهم این هدفون می توان به شارژ دهی حدود 12 ساعت، ضد تعرق ، رطوبت و قطرات آب، طراحی مناسب و فیت در گوش، وزن سبک و اتصال قدرتمند وایرلس اشاره کرد.


همچنین بخوانید » کمپین تبلیغاتی هدفون های بیتس با حضور کانر مک گرگور و دی جی اسنیک


اما در قسمت صدای خروجی این هدفون دارای صدای بسیار قدرتمند و تقویت شده است. همانند سایر محصولات بیتس، که این ویژگی برای هر کسی جالب نیست بخصوص طرفداران موسیقی از سبک های مختلف چرا که boost و تقویت بیش از اندازه بیس باعث شده تا بخش هایی از فرکانس های میانی و بالایی دچار ضعف شود  و به اصلاح خورده شود وضوح لازم را نداشته باشند.

روی هم رفته این هدفون یک هدفون مناسب برای استفاده روزمره در باشگاه و محیط های مختلف ورزشی است.

هدفون xiaomi sport youth edition

هدفون xiaomi sport youth edition از بهترین هدفون های ورزشی وایرلس

قیمت: 30 دلار

هدفون xiaomi sport youth edition که از محصولات جذاب شیائومی در زمینه هدفون است؛ طراحی کاملا مناسبی برای فعالیت های ورزشی دارد. طراحی ارگونومیک این هدفون باعث می شود تا بهتر در گوش قرار گیرد . شیب 58 درجه کاملا منطبق با گوش است. همه این موارد باعث ایجاد یک حس رضایت هنگام استفاده میشوند.

5 جفت سری سیلیکونی ضد حساسیت در سایز های مختلف، در باکس هدفون وجود دارد. پس با خیال راحت می توانید سری مناسب گوش تان را انتخاب کنید. استفاده از دیافراگ کامپوزیت فلزی باعث می شوند تا صداها واقعی تر به نظر برسند و کیفیت و شفافیت صدا نیز حفظ شود.

این هدفون با وزن 62 گرمی، یک هدفون سبک محسوب می شود. در این هدفون از یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 120میلی آمپر ساعت استفاده شده است. با شارژ کامل هدفون که حدودا 2 ساعت طول می‌کشد؛ میتوان تا 11 ساعت در حالت پخش موسیقی و 10 ساعت در حالت مکالمه، از آن استفاده کرد. در ضمن بلوتوث نسخه4.1 در این هدفون استفاده شده است.

هدفون Bose soundsport free

هدفون Bose soundsport free از بهترین هدفون های ورزشی وایرلس

قیمت: 230 دلار

این هدفون، یک هدفون توگوشی است. این هدفون بیس صدای خوبی دارد و برای فعالیت ورزشی مناسب است. میکروفون تعبیه شده در این هدفون قابلیت ANC (نویز کنسلینگ فعال ) را ندارد و این موضوع میتواند با آزار طرف مقابلتان هنگام مکالمه شود. سری های سیلیکونی هدفون Bose soundsport free کیفیت خوبی دارند و در استفاده بلندمدت نیز مشکلی درست نخواهند کرد.

هدفون Bose soundsport free دارای گواهی IPX4 است و مقاومت خوبی در برابر رطوبت و تعریق دارد. این هدفون میتواند تا 5 ساعت شارژدهی داشته باشد. درگاه شارژ این هدفون از نوع micro USB است. شما با 15 دقیقه شارژ این هدفون میتوانید تا 45 دقیقه از این هدفون استفاده کنید.

در این هدفون از فناوری DSP برای افزایش کیفیت صدا استفاده شده است. کمپانی بوز یک اپلیکیشن مخصوص دارد که میتوانید با استفاده از این، صداها را شخصی سازی کنید و در صورت گم شدن هدفون‌تان آن را پیدا کنید.

امیدواریم که از معرفی بهترین هدفون های ورزشی وایرلس لذت برده باشید، مثل همیشه نظرات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.