بهترین و بدترین ترندهای مد در سال 2018 ! هر ساله صنعت مد تغییر می کند و بهبود می یابد.گاهی اوقات ترندهای جدید ارائه می شود و گاهی اوقات نیز ترندهای قدیمی پابرجا می مانند.سال 2018 ،سالی بود که در آن با ترندهای جدید و عجیب روبرو شدیم.در این مطلب قصد داریم بهترین و بدترین ترندهای مد در سال 2018 را برای شما بررسی کنیم ،با ما همراه باشید :

شلوار جین های تیره

بهترین و بدترین ترندهای مد در سال 2018

آیا شما به شلوار جین های تیره علاقه دارید ؟ ترند شلوار جین های تیره مدت زیادی بود که در دنیای مد دیده نمی شد.سال گذشته ،جین های روشن بسیار ترند بودند.به همین دلیل دیدن جین های تیره در فشن شوهای برند های مطرح جهان باعث خوشحالی مان گردید.یکی از دلایل بهترین بودن این ترند ،ست شدن آسان آن با هر رنگ و لباسی است.زیرا شما می توانید با این رنگ جین ها هم به خرید روزانه بروید و هم در مهمانی های شبانه از آن ها استفاده کنید

شلوارهای گرمکن

بهترین و بدترین ترندهای مد در سال 2018

برای هر مکانی لباس خاصی وجود دارد.شلوارهای گرمکن گزینه ایده آلی برای رفتن به خرید ،راحت بودن در منزل ،آشپزی است.اما طراحان مد موفق شدند که این لباس های راحتی ورزشی را به فشن شوها بیاورند.و این متاسفانه خبری خوبی نیست ! همان طور که می دانید بسیاری از خوانندگان مشهور جهان از این شلوارهای گرمکن در مراسم رسمی استفاده می کنند از این رو ترند شلوارهای گرمکن در بدترین ترندهای سال 2018 قرار دارند.

کت های بارانی

بهترین و بدترین ترندهای مد در سال 2018

زمانی که صحبت از برند مطرح Burberry می شود ،اولین چیزی که به ذهن می آید ،کت های بارانی است.برای طرفداران این مدل بارانی ها خبر خوب در سال 2018 این بود که این مدل کت ها دوباره به دنیای مد بازگشتند.و این طور پیش بینی می گردد که همچنان باقی خواهند ماند.کت های بارانی جزو بهترین ترندهای سال 2018 هستند.

لباس های پلاستیکی

بهترین و بدترین ترندهای مد در سال 2018

اگر برای خرید به فروشگاه رفته اید و خریدهای خود را درون کیسه پلاستیکی قرار دادید ،بعد از آمدن از خرید آن ها را دور نریزید !اگر می خواهید ترندهای عجیب سال 2018 را دنبال کنید  پس از لباس های پلاستیکی غافل نشوید ! زیرا پلاستیک در سال 2018 بسیار ترند است. حتی در طراحی اکسسوری ها نیز از آن ها استفاده شده است.لباس های پلاستیکی یکی از بدترین ترندهای سال 2018 هستند.

لباس های پولک دوزی

بهترین و بدترین ترندهای مد در سال 2018

لباس های پولک دوزی می توانند هم مهم ترین و هم بهترین ترند در سال 2018 باشند.این مدل لباس ها که شبیه گوی دیسکو هستند برای اولین بار در سال 1920 در فشن شو ها دیده شدند.اما قدمت این پارچه ها به سال های 1300 و پادشاهی مصر باستان می رسد.برندهایی مانند  Marc Jacobs, Simone Rocha از این طرح پارچه ها در فشن شو 2018 خود استفاده کردند.

در ادامه بخوانید :

با ترند آرایش پاییز ۲۰۱۸/۲۰۱۹ آشنا شوید

با ترندهای پاییز و زمستان ۲۰۱۸/۲۰۱۹ آشنا شوید

با شلوارهای ترند سال ۲۰۱۸ و اقسام آنها آشنا شوید !

ترندهای استایل خیابانی در سال ۲۰۱۸ چیست ؟