حالا دیکه به راحتی آهنگساز فیلم و بازی بشید !!!

Thrill محصول جدید Native Instruments ، یک محصول All in One است که به شما اجازه می دهد به راحتی در خانه خود آهنگساز فیلم و بازی بشید !!!

Native Instruments ادعا می کند این Thrill اولین اینسرومنتی است که به شما امکان ترکیب صداهای سینمایی ارکسترال با ساند دیزاین را در زمان واقعی (Real Time ) می دهد !!!

این اینسرومنت دارای 30 گیگ سمپل از 963 منبع شامل صداهای ارکسترال و سینتی سایزر های آنالوگ است که این صداها بوسیله ماژول کنترلی XY با هم ترکیب می شوند، این ماژول می تواند بوسیله تاچ پد ، تبلت و اسمارت فون نیز کنترل شود !!!

در ادامه بخوانید » این افکت رایگان برای Reaktor صدای نوار VHS، را تولید می کند 

هچنین NI اعلام کرده این اینسترومنت از ویژگی به نام tone cluster بهره می برد ویژگی که غالبا برای ساخت آکوردهای جذاب استفاده می شود بهره می برد، که به گفته کمپانی Thrill قدرتمندترین tone cluster را در تمامی سینتی سایزرهای مجازی دارد!

Thrill محصول جدید Native Instruments به راحتی به هر شخصی بدون نیاز داشتن به دانش موسیقی و آهنگسازی امکان ساخت صداهای قدرتمند و اتمسفریک را می دهد، چه یک فیلم ساز جوان باشید چه یک پرفورمر که نیاز به صدا برای پرفورمنس خود دارد.

برای استفاده از این اینسرومنت شما نیاز به هاست Kontakt 5 دارید، Thrill محصول جدید Native Instruments به قیمت 299 دلار به فروش می رسد. 

در ادامه با نحوه عملکرد این اینسرومنت قدرتمند توسط خالق آن Uli Baronowsky آشنا شوید!!!

 

در ادامه بخوانید : پلاگین جدید Serato Sample ماشین سمپلر کارآمد، با رابط کاربری ساده و سرگرم کننده !