بوت و نیم بوت پاییز و زمستان 2017/2018

یکی از مدل های ترند کفش های سال آینده بوت و نیم بوت پاییز و زمستان 2017/2018 هستند. بوت ها ،چکمه های مانند جوراب ،پاشنه های متفاوت همه و همه در این ترند دیده می شوند.در این مطلب با انواع این کفش ها آشنا می شویم :

ترند نیم بوت های پاییز وزمستان 2017/2018

1-نیم بوت های بالاتر ازمچ پا

بوت و نیم بوت پاییز و زمستان 2017/2018

هرچند نیم بوت ها در ناحیه مچ پا قرار دارند اما در ترند پاییز وزمستان 2017/2018 نیم بوت ها کمی بالاتر از مچ پا قرار می گیرند.این نیم بوت های فوق العاده را می توانید با دامن های کوتاه یا میدی به راحتی ست کنید همچنین می توانید آن ها را با شلوار جین های جذب نیز ست کنید.در این مدل کفش ها باید به این نکته دقت کنید که این نیم بوت ها باید کاملا به مچ پای شما نچسبند و کمی گشاد باشند.زیرا در این حالت هم می توانید شلوار خود را داخل نیم بوت ها قرار دهید و هم قد پاهای شما بلند تر دیده می شود.در این مدل نیم بوت ها رنگ سفید و قرمز امسال بسیار ترند هستند.

2-نیم بوت هایی مانند جوراب

بوت و نیم بوت پاییز و زمستان 2017/2018

می توانیم بگوییم این مدل نیم بوت ها  یکی از پر طرفدارترین مدل های نیم بوت در ترند امسال هستند.که مد آن ها تا آخر امسال نیز ادامه دارد .می توانید این مدل نیم بوت ها را با دامن های میدی و شلوارهای کوتاه استفاده کنید.

3- نیم بوت های با پاشنه های خاص و متفاوت

بوت و نیم بوت پاییز و زمستان 2017/2018

استفاده از کفش های با پاشنه های خاص فقط مختص به نیم بوت ها نمی شود در ترند کفش های امسال می توانید در کفش های مهمانی خود نیز این نکته را لحاظ کنید.و در مهمانی و استایل روزمره خود متفاوت و شیک باشید.

4- استفاده از بوت هایی که دارای چین هستند.

بوت و نیم بوت پاییز و زمستان 2017/2018

چه در نیم بوت ها و چه در چکمه ها این ویژیگی بسیار ترند است .این مدل نیم بوت ها و چکمه ها انتخاب مناسبی برای دامن و شلوارهای شما است .اگر قد شما کوتاه است می توانید به جای چکمه از نیم بوت استفاده کنید.

5- نیم بوت های سفید

بوت و نیم بوت پاییز و زمستان 2017/2018

همان طور که در بالا اشاره کردیم نیم بوت های سفید بسیار ترند می باشند.در این صورت  رنگ سفید فقط مختص تابستان نمی شود و به وسیله این بوت ها به زمستان نیز راه پیدا می کند.به طور خلاصه باز هم الهام از دهه 90 در ترند کفش های زمستانی نیز دیده می شود.

 

در ادامه بخوانید :

با مد لباس های پاییز و زمستان ۲۰۱۷ /۲۰۱۸ آشنا شوید

چگونه بدون پرداخت هزینه شلوار جین های مطابق مد و ترند سال داشته باشیم ؟؟