بیش ترین آهنگ های شنیده شده در اسپاتیفای در قرنطینه!گوش کردن به موسیقی یکی از بهترین و آسان ترین کارهایی که حال آدم خوب می کنه.مخصوصا تو زمان قرنطینه ! همگی با پلتفرم Spotify آشنایی داریم،این پلتفرم موسیقی در جدیدترین اخبار خودش که  بیان کرده : که بین تاریخ هایی 1-7 آپریل  تقاضا برای موزیک های نوستالژی 54 درصد افزایش پیدا کرده.همچنین بیش ترین آهنگ های شنیده شده در این تاریخ را به اشتراک گذاشته که من براتون معرفی می کنم:

 بیش ترین آهنگ های شنیده شده در اسپاتیفای در قرنطینه

آیا گوش دادن به آهنگ های آشنا و قدیمی باعث آرامش انسان در زمان های بحران می شه ؟ David DiSalvo نویسنده کتاب مشهور (What Makes Your Brain Happy and Why You Should Do the Opposite ) در این باره می گوید:نوستالژی – برای بسیاری از ما – ما را به مواقعی می برد که فکر می کنیم زندگی ما آسان تر است و احساس کنترل بیشتری در زندگی داریم.شاید به همین دلیله که باعث آرامش ما می شه.و همین دلیل باعث شده که آهنگ های نوستالژی بتونن بیش تر از هر زمان دیگه ای در اسپاتیفای پلی بشن.


همچنین بخوانید:

نحوه نصب اسپاتیفای بر روی PC ،Mac و موبایل به همراه لینک دانلود

برترین آهنگ های اسپاتیفای در 10 سال اخیر

با پلی لیست محبوب اسپاتیفای خود صبح ها از خواب بیدار شوید !


در دوره قرنطینه جهانی ، 54 درصد افزایش در لیست های آهنگ های نوستالژی از سوی کاربران ایجاد شده.

بیش ترین آهنگ های شنیده شده در اسپاتیفای در قرنطینه ،پلی لیست All Out 00 با 8.1 میلیون  است ، در حالی که All Out 80s با 7.1 میلیون دنبال کننده در رتبه دوم است.شما می توانید این پلی لیست ها را در اسپاتیفای گوش کنید.

آهنگ های بیشتر پلی شده در اسپاتیفای:

دهه 50 میلادی :آهنگ Solitude از Billie Holiday

دهه 60 میلادی :آهنگIn My Room ازThe Beach Boys

دهه 70 میلادی:آهنگ The Way We Werاز Barbra Streisand

دهه 80 میلادی:The Only Way Is Up از Yazz

دهه 90 میلادی:Me and My Homies از 2Pac ve Nate Dogg

دهه 2000 میلادی :New Perspective از Panic! At The Disco