تاثیرات شبکه های مجازی در زمان کرونا

با تاثیرات شبکه های مجازی در زمان کرونا آشنا هستید؟؟؟ کرونا بر زندگی همه مان تاثیر گذاشته ! اما تاثیرات شبکه های مجازی در زمان کرونا بیشتر از تاثیر خود کروناست!

با ما همراه باشید تا با این تاثیرات بیشتر آشنا شوید!!

دو هفته از زمان قرنطینه گذشته ! تقریبا یاد گرفته ایم که همه ی کارهایمان را آنلاین انجام دهیم! خیلی از مدرسه ها و دانشگاه ها تماما به صورت آنلاین برگزار می شوند!

خیلی از زندانیان پیش از موعد آزادی شان زندان ها را ترک کرده اند ! 



از این تغییرات دارماتیک هر چه بگویم کم است! این تغییرات در زندگی خود من هم هست! دیگر از خانه خارج نمی شوم! البته این یکی از مثال هاست !

و به همین دلیل خانه ماندن، خیلی از کارها را آنلاین انجام می دهم! تنها من نیستم! خیلی از کارمندانی که با آنها آشنا هستم هم کارشان را در خانه و با استفاده از اینترنت انجام می دهند!

استفاده از اینترنت به نوعی مرا به جامعه وصل می کند!

دوستان من هم بیشتر وقتشان را در اینترنت سپری می کنند! خیلی از کارهایی که با هم انجام می دادیم را العان باید از طریق اینترنت انجام دهیم! حالا که به دو هفته ی گذشته فکر میکنم متوجه شدت و میزان تغییرات ناگهانی زندگی ام می شوم!

جالب این جاست! خیلی از ماها با بسیاری از کاربرد های شبکه های مجازی آشنایی نداشتیم! اما العان با وجود کرونا یاد گرفته ایم!

حالا از این شبکه ها جوری استفاده میکنیم که انگار دقیقا برای همچنین روزی طراحی شده بودند! این شبکه ها هم این روز ها بیشترین سهم از روز های مار ا پر می کنند!

حالا سوال این جاست !!!

آیا اینگونه استفاده از اینترنت قرار است به یکی از عادت های روز مره ما تبدیل خواهد شد؟

درست مانند یک رویاست! روزی در فیلم های علمی تخیلی این روز ها را پیش بینی می کردیم ! روزی که همه کارهایشان را فقط و فقط با اینترنت انجام دهند!

شاید برای شماخیلی عجیب و غریب به نظر نرسد! اما برای خیلی ها از جمله من امکان برقراری ارتباط از طریق اینترنت در حالیکه می توان فیس تو فیس دوستان را دید خیلی سخت است!!!

این را هم بگویم که اینترنت بدی هایی هم دارد! واقعا چه قدر احساسات از طریق اینترنت انتقال داده می شود! دوستانتان را ببینید حس و حال بهتری دارد یا این جور و آنهم از راه دور!!!

البته حالا عکس های دستانمان را بیشتر لایک می کنیم ! بیشتر از آنها خبر می گیریم! حتی از خیلی ها که خیلی برایمان جذاب نبودند هم خبر میگیریم!

از این نظر اینترنت خیلی هم خوب است!!! خیلی هم از اینترنت ممنونیم! انگار واقعا طراحی شده بود که در چنین روزی به دادمان برسد!!