تاثیر شبکه های اجتماعی بر روابط زناشویی چگونه است ؟ تکنولوژى که زندگى را براى ما تسهیل کرده، در عین  حال روابطمان را دچار چالش مى کند و این واقعیتى غیرقابل انکار است. اما دلیل آن چیست؟ آیا شما نیز فکر می کنید که رسانه های اجتماعی بر روی روابط شما تاثیر گذار است؟ چند ساعت در روز را به دنیای مجازی اختصاص می دهید؟ آیا همیشه پارتنر تان از اینکه موبایل به دست دارید ، ناراحت است؟ بیایید با یکدیگر با تاثیر شبکه های اجتماعی بر روابطمان آشنا شویم :

تاثیر شبکه های اجتماعی بر روابط زناشویی

1. می تواند به روابط آسیب برساند

توجه بیش از حد به فضاى مجازى، نه تنها به روابط عاطفى بلکه به دیگر روابط اجتماعى و دوستانه نیز آسیب مى رساند. کسانى که با ترس دورى از فضاى مجازى در واقع از طرف مقابل خود دور مى شوند، ارتباطات ضعیف و محدودى دارند.و بدین تزتیب باعث قطع ارتباط خود با اطرافیان می شوند.

در ادامه بخوانید :

2. خیانت بوسیله فضاى مجازى آسان تر است

فضاى مجازى ارتباط با دیگران را تسهیل مى کند. در هرجایى که تلفن و اینترنت وجود داشته باشد، مى توانیم با افرادى آشنا شویم، دوست شده و صحبت نماییم. این فضا در اصل براى کسى که مى خواهد خیانت کند، مى تواند زمینه مناسب را فراهم کند. اما لازم است توجه داشته باشیم کسى که قصد خیانت کردن داشته باشد، براى این کار به فضاى مجازى نیاز ندارد.و در فضاهای دیگر نیز می تواند این کار را انجام دهد.

٣.نیاز به تایید

زوج ها براى گرفتن تایید در مورد ارتباطشان، مى توانند عکس ها و مطالب زیادى را به اشتراک بگذارند. این موضوع بعد از جدایى، دوره ى فراموش کردن و جدا شدن را بسیار سخت تر مى کند.

شما نیز می توانید نظرات و دیدگاه های خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.