تاخیری 3 روزه در پخش بخش دوم از فصل سوم انیمه حمله به تایتان !

سلام دوستان و همراهان عزیز ، یه خبر ناراحت کننده دارم ! تاخیر در پخش 6 قسمت نهایی فصل سوم انیمه Attack on Titan تایید شد ! با توجه به اخبار به نظر می رسه نسخه زیرنویس انگلیسی انیمه قرار هست به جای یکشنبه شب ها ، از این هفته به بعد چهارشنبه شب ها پخش بشه !

این خبر توسط Funimation منتشر و تایید شده! دلیل تاخیر در پخش 6 قسمت نهایی فصل سوم انیمه Attack on Titan به خاطر لو رفتن قسمت 15 و 16 از فصل سوم حمله به تایتان بوده ! این دو قسمت یک روز قبل از اکران در ژاپن منتشر شدن ! به همین دلیل تیم تولید کننده تصمیم گرفتن برای جلوگیری از لو رفتن و انتشار غیر قانونی زحمت ترجمه و زیرنویس رو به عهده Funimation بزارن! به همین دلیل از این به بعد قرار نسخه زیر نویس انگلیسی انیمه 3 روز بعد از پخش نسخه ژاپنی منتشر بشه !

نسخه ژاپنی و بدون زیرنویس انیمه طبق روال عادی همون یکشنبه ها پخش میشه !

جالب اینجاست هر دو قسمت لو رفته با زیرنویس عربی و اسپانیایی توی وب پخش شدن ! خود من فکر نمی کردم عرب زبان ها به انیمه علاقه داشته باشن !!! 

خب حالا نمیدونم اوضاع در ایران از چه قراره!!! تا جایی که میدونم زیرنویس فارسی از روی زیرنویس انگلیسی ترجمه میشه ! پس به احتمال زیاد در ایران هم باید از این به بعد 4 شنبه و 5 شنبه منتظر انیمه باشیم ! من خودم با زیرنویس انگلیسی می بینم در نتیجه بررسی 6 قسمت نهایی فصل سوم اتک آن تایتان احتمالا هر 5 شنبه منتشر بشه. شما عزیزان میتونید بررسی قسمت به قسمت فصل سوم انیمه حمله به تایتان رو از اینجا بخونید.

به روز رسانی » Funimation اعلام کرده تاخیر در پخش از 3 روز به 8 ساعت کاهش پیدا کرده، در نتیجه قسمت 17 از فصل سوم با 8 ساعت تاخیر در ساعت 9:45 p.m یکشنبه به وقت ژاپن برابر با 6:15 AM دوشنبه به وقت ایران پخش میشه!

در ادامه بخوانید »