تاریخ اکران قسمت سوم Fate/stay night: Heaven’s Feel مشخص شد! اکران در 28 مرداد ماه!

با سلام و درود خدمت دنبال کنندگان همیشگی مجله اینترنتی وارونه. مخصوصا دنبال کنندگان بخش پرهوادار انیمه. اکانت توییتر مجموعه فیلم های Fate/stay night: Heaven’s Feel تاریخ اکران قسمت سوم این مجموعه که با نام Fate/stay night: Heaven’s Feel III. spring song شناخته می شود را اعلام کرد. این انیمه سینمایی در 15 آگوست مصادف با 28 مرداد ماه 1399 اکران خواهد شد! به این مناسبت نیز یک تریلر کوتاه از Fate/stay night: Heaven’s Feel III. spring song منتشر کرده است.

راستی یادتون نره پیج اینستاگرام انیمه، یوتوب و نماشای ما رو فالوو کنید.

وبسایت رسمی سری انیمه های سرنوشت Fate Series نیز به طرفداران پیشنهاد کرده که قبل از خرید بلیط های سینما حتما به سایت های سالن های سینما مراجعه کنند تا آخرین اطلاعات برای مقابله با ویروس کرونا در فضای سینماها را بدست آورند. این انیمه قرار بوده است که در تاریخ 28 مارس اکران شود که به 25 آوریل تاخیر خورده است. اما بعد از آن نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا به تاریخ نامعلومی تاخیر خورد. حال تاریخ اکران انیمه Fate/stay night: Heaven’s Feel III. spring song در 15 آگوست اعلام شده است.


همچنین بعد از خبر اعلام شدن تاریخ اکران Fate/stay night: Heaven’s Feel III. spring song در مجله اینترنتی وارونه بخوانید:

قسمت اول مجموعه سرنوشت/شب ایستاده: احساس بهشتی با نام Fate/stay night: Heaven’s Feel I. presage flower در اکتبر 2017 به اکران در آمده است. این فیلم در مجموع 980,000 بلیط فروخته و حدود 13.5 میلیون دلار آمریکا نیز در آمد داشته است. این قسمت در آمریکا و کانادا نیز به اکران در امده است. همچنین Aniplex انیمه سینمایی Fate/stay night: Heaven’s Feel I. presage flower را به صورت دیسک های Blu-ray در تاریخ نوامبر 2018 منتشر کرده است.


قسمت دوم این مجموعه نیز که با نام Fate/stay night: Heaven’s Feel II. lost butterfly شناخته می شود در ژانویه 2018 به اکران در آمده است. همچنین در مارس 2019 این انیمه سینمایی در آمریکا و کانادا به اکران در آمده است. نظر شما درباره سری انیمه های Fate/stay night: Heaven’s Feel چیست؟ نظرات خود را با مجله اینترنتی وارونه به اشتراک بگذارید! همچنین برای خواندن مقالات سایت در حوضه جدیدترین اخبار، در مجله وارونه اخبار انیمه را دنبال کنید.