خب بعد مدت ها انتظار بالاخره اولین تریلر رسمی نیم فصل دوم از فصل سوم انیمه Attack on Titan منتشر شد. شما می تونید بررسی قسمت به قسمت 12 اپیزود قبل رو از اینجا بخونید .اطلاعات زیادی به همراه این تریلر منتشر نشده جز تاریخ پخش که از قبل مشخص بود، ماه چهارم از سال 2019 یا همون آپریل / 12 فروردین 98 میشه اول آپریل 2019. 

اما جدا از این اطلاعات در این تریلر شاهد بخش هایی از درگیری های قسمت 13 یا حمله باز پس گیری دیوار ماریا هستیم! چیز خاصی در این تریلر نمایش داده نمیشه ! اما از تصاویری که نمایش داده میشه، به نظر می رسه تایتان میمونی هم قدرت کنترل سایر تایتان های غیر هوشمند رو داره ! از طرفی یه فریم تایتان میمونی به همراه سایر تایتان ها با چشم قرمز مشخص هستن، که برام سوال شد؟ داستان چیه ؟ چرا تایتان معمولی باید چشش قرمز باشه ! 

دیالوگ های تریلر ژاپنی بود و بدون زیرنویس انگلیسی که خب من متوجه نشدم راجع به چی صحبت می کنن اما به زودی و طی روزهای آتی احتمالا زیرنویس انگلیسی بشه ، در نتیجه از طریق همین پست شما اطلاعات جدید رو خدمتون ارائه می کنم ! 

در ادامه از شما دعوت می کنم این تریلر رو تماشا کنید لطفا مثل همیشه نظریات و حدسیات خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید تا ببینیم داستان از چه قراریه !!!

بعد تماشای تریلر این مطلب رو بخونید »