بالاخره داریم به تاریخ انتشار دارک هم نزدیک میشیم و نتفلیکس هم تریلر تریلر فصل سوم سریال Dark رو منتشر کرده تا طرفدارن این سریال با دیدنش دوباره مجبور بشن دو فصل قبلی رو دوباره ببینن(بله کلا دارک رو زیاد دوباره می‌بینن)، بلکه هم چیز جدیدی فهمیدن!

برای کسایی که هنوز با دارک آشنا نیستن یه توضیحی کوتاهی بدیم و بعدش اگه بیشتر علاقمند شدن میتونن معرفی کامل‌تر سریال Dark رو بخونن.

تریلر فصل آخر سریال Dark


بهترین سریال های تابستان 2019 که باید ببینید ؛ پیروزی نتفلیکس در تابستان

بهترین سریال های شبکه نتفلیکس Netflix که حتما باید ببینید!


یکی از سیاست های خوب نتفلیکس، سرمایه گذاری روی محصولات غیرانگلیسی زبانه که با سریال Money heist و البته Dark این سرمایه گذاری نتیجه داد و این دو سریال مثل بمب توی کل دنیا ترکیدن. درباره خود دارک هم بگیم که این سریال محصول کشور آلمانه و خیلی ها با خوندن خلاصه داستانش به اشتباه اون رو با Stranger Things، سریال دیگه نتفلیکس مقایسه میکنن.

حالا خلاصه داستان دارک چیه؟ توی یک شهر کوچک و عادی، یک پسربچه گم میشه و کل شهر بهم میریزه. کم کم رازهای پشت این شهر و خانواده‌های ساکن در اون هم شروع به افشا شدن میکنن. اما تفاوت دارک با Stranger Things اینه که اصلا قرار نیست یک تجربه فان باشه، بلکه قراره کاری کنه مغزتون آب بشه!

تریلر فصل سوم سریال Dark

داستان دارک در ارتباط با سفر در زمانه و توی این دسته هم میشه گفت که یکی از جذاب ترین داستان ها رو روایت میکنه. فضای تیره و تاریک داستان هم کاری میکنه نفستون رو در سینه حبس کنید. خلاصه که دو فصل اول دارک چیزایی نیستن که راحت بشه از کنارشون گذشت!


بهترین سریال های شبیه سریال Money Heist که باید ببینید

سوالی درباره سریال مانی هیست ؛ سارقین چرا نقاب سالوادور دالی دارن؟


فصل سوم سریال Dark قراره توی 27 ژوئن یا همون 7 تیرماه منتشر بشه و آخرین فصل این سریال هم هست. ادامه متن یکم اسپویل داره پس مراقب باشید! نکته جالب هم اینه که 27 ژوئن همون روزیه که انفجار هسته ای در داستان رخ میده و آخرالزمان شروع میشه! بیشتر از این چیزی نمیگم، در ادامه میتونید تریلر فصل آخر سریال Dark رو تماشا کنید. 

تریلر هم در نماشا و هم در یوتیوب با زیرنویس فارسی آپلود شده که میتونید اون رو با کیفیت بالاتر توی یوتیوب از اینجا ببینید و اگر خواستید هم برای حمایت از ما وارونه رو در یوتیوب سابسکرایب کنید. اگه نمیخواید تا یوتیوب برید هم تریلر رو در ادامه میتونید راحت ببینید.