داریم به روز اکران جدیدترین فیلم کمپانی موفق مارول یعنی Black Widow یا همون بیوه سیاه نزدیک میشیم و مارول بالاخره تریلر نهایی فیلم Black Widow رو منتشر کرد که توی اون میتونیم دوباره نگاهی به ناتاشا رومانوف و خانوادش بندازیم. علاوه بر تریلر جدید، پوستری هم از این فیلم منتشر شده که در ادامه میتونید تریلر و پوستر رو ببینید.



تریلر نهایی فیلم Black Widow

توی تریلر نهایی فیلم Black Widow میتونیم با فضای کلی فیلم آشنا بشیم و صحنه های اکشن زیادی هم به نمایش در اومد که بجز نبرد پایانی فیلم که پر از جلوه های ویژه CGI هست و احتمالا قراره ناامید کننده باشه، باقی مبارزات جذابیت خاصی داشتن.

داستان این فیلم قراره که بین داستان دو فیلم «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» و «انتقامجویان: جنگ بینهایت» جریان داشته باشه و ما رو با با ریشه ها و گذشته ی ناتاشا رومانوف یا همون بلک ویدو آشنا کنه. البته خانواده ی رومانوف هم قراره نقش پررنگی توی داستان داشته باشن. تسک مستر هم شخصیت منفی اصلی فیلمه که هنوز اطلاعات زیادی ازش در دسترس نیست. طبق چیزی که از تریلر فهمیدیم، مبارزاتی که تسک مستر توی اون ها حضور داره قراره که شدیدا خفن باشن! 

اول از همه اسکارلت جوهانسون به عنوان ستاره اصلی فیلم میدرخشه و در کنارش هم فلورنس پیو، دیوید هاربر، ریچل وایس به عنوان خانواده ناتاشا رومانوف ایفای نقش میکنن. 

 فیلم Black Widow قراره که از تاریخ ۱ می ۲۰۲۰ یا همون ۱۲ اردیبهشت اکران خودش رو شروع کنه. 


حتما نظراتتون رو درباره تریلر نهایی فیلم Black Widow یا اصلا خود فیلم و حتی کل دنیای سینمایی مارول از طریق بخش کامنت ها با ما درمیون بزارید.