تمرینات ورزشی برای ساخت عضلات سینه ! داشتن عضلات سینه خوش فرم تقریبا آرزوی همه ورزش دوستان و ورزشکاران است ! شاید از اینکه چگونه یک تمرین ساده می تواند چربی های این ناحیه  را اصلاح کند ، تعجب خواهید کرد ، زیرا با انجام چند تمرین ساده اما پیوسته می توانید به فرم دلخواه خود دست یابید.

زن و مرد هر دو می توانند از تمرینات محور سینه بهره مند شوند.هیچ وقت خیلی دیر نیست که ورزش هایی را با هدف تقویت عضلات سینه به یک برنامه تمرینی اضافه کنید ، و ما برای همه یک راه حل داریم – خواه آنها تازه ورزش را شروع کرده اند ویا یک  جنگجو  ورزشکار باشند.

مناطق مشکل ساز بدن افراد زیادی را تحت تأثیر قرار می دهد

باید بگویم که من ( Samantha Clayton, مربی بدنسازی کریستیانو رونالدو )از این عبارت متنفرم – نواحی مشکل ساز بدن !بیایید به آنچه دوست داریم در مورد بدن خود بپردازیم و از تناسب  آن لذت ببریم! اما باز هم افرادی وجود دارند که ترجیح می دهند روی نواحی خاصی از بدنشان بیش تر تمرکز کنند ، باید به این افراد بگوییم که تمرینات ورزشی ،جادو نیست که شما را سریعا به ایده آل خود برساند.مهم ترین چیز تداوم و پیوسته بودن تمرینات ورزشی است.


همچنین بخوانید :


با این حال تمریناتی وجود دارند که ما با استفاده از آن ها می توانیم روی عضلات یک قسمت از بدن کار کنیم و تمریناتی انجام دهیم که باعث چربی سوزی و عضله سازی گردد.بنابراین ، اگر نگرانی در مورد قفسه سینه  یا افتادگی سینه دارید ،  بهترین راه حل من در اینجا آمده است: حرکت شنا !

عضلات سینه نیز مانند هر عضله دیگری به تمرین نیاز دارند.حرکت شنا فشار تکنیک امتحان شده و واقعی است که باعث تقویت  عضلات سینه شما خواهد شد.من مطمئن هستم که برخی از شما به نوعی تمرین مدرن یا استفاده از دستگاه و هالتر سینه امیدوار بودید ، اما حقیقت این است که گاهی اوقات اصول اولیه بهترین ها هستند.

در دنیای امروز ما تمایل داریم با استفاده از دستگاه های جدید به عضلات خود فشار آوریم ، اما حقیقت این است که برخی از حرکات اولیه و آسان تاثیر بیش تری روی عضلات شما می گذارند.حرکت شنا باعث لیفت عضلات سینه شما می گردد.بسیاری اوقات ،  سینه افتاده به دلیل عدم وجود ماهیچه است ، که یک فشار ساده ممکن است به ساخت آن کمک کند.

انجام حرکت شنا به عنوان بخشی از تمرینات روزمره بدن شما ممکن است یک حرکت کلاسیک قدیمی باشد ، اما مطمئناً  خسته کننده نیست! با گذشت سال ها مربیان ورزشی و علاقه مندان به ورزش سعی می کنند حرکات جدیدی را برای عضلات سینه مطرح کنند ، اما باید بدانند که بهترین ورزش برای عضلات سینه حرکت شنا است.در ادامه چند حرکت ساده برای ساخت عضلات سینه را برای شما بیان کرده ام :

تمرینات ورزشی برای ساخت عضلات سینه

حرکت شنا برای افراد آماتور

اگر شما این توانایی را ندارید که بدن خود را از کف زمین بلند کنید ، به جای انگشتان پا روی زانوها بنشینید سپس به آرامی قفسه سینه خود را روی زمین قرار دهید و دوباره بالا بیایید.

حرکت شنا به فرم الماس

تمرینات ورزشی برای ساخت عضلات سینه

دستان خود را به هم نزدیک کنید تا انگشتان دست و اشاره شما فرم الماس بگیرند.این حرکت شنا بسیار چالش بر انگیز است.

حرکت شنا با یک پا بالا

حرکت شنا با پا بالا

بر روی زمین دراز بکشید و به خالت شنا قرار بگیرید.این تمرین برای افراد مبتدی دشوار است.یکی از پاهای خود را از زمین بلند کرده و سینه خود را به زمین نزدیک کنید.

حرکت شنا با پاهای بالا

تمرینات ورزشی برای ساخت عضلات سینه

همان طور که در تصویر می بینید برای انجام این حرکت کافی است که پاهایتان را بر روی سطحی بالاتر از سطح زمین قرار  دهید.

حرکت شنا با توپ

تمرینات ورزشی برای ساخت عضلات سینه

 با استفاده از یک توپ می توانید این حرکت را انجام دهید اما توجه داشته باشید که توپ توانایی تحمل وزن شما را داشته باشد.