تمرینات ورزشی ساده برای داشتن دستانی عضلانی ! همه  دوست دارند دستانی عضلانی و خوش فرم داشته باشند.اگر شما نیز جزو این دسته از افراد هستید ،پس این مطلب برای شماست .ما در این مطلب تمرینات ورزشی ساده برای داشتن دستانی عضلانی را برای شما جمع آوری کرده ایم :

تمرینات ورزشی ساده برای داشتن دستانی عضلانی

1-رقصیدن

فرم های مختلفی از رقصیدن وجود دارد که باعث خوش فرم شدن اندام تان می گردد.رقصیدن علاوه بر خوش فرم کردن عضلات دست باعث خوش فرم شدن تمام بدنتان می شود و همچنین کمک شایانی به کاهش وزن خواهد کرد.

2-بلند کردن وزنه

بلند کردن وزنه در حالت نشته می تواند تا حدود زیادی به عضلانی شدن دستانتان کمک کند.برای این کار تنها به دو عدد وزنه نیاز دارید .


همچنین بخوانید :

نکاتی برای بازده بیشتر از تمرینات ورزشی !

۱۰ تا از بهترین تجهیزات فیتنس خانگی که باید حتما آن ها را داشته باشید !

۲ حرکت آهسته برای ساخت بالاتنه قدرتمند !

چگونه با طناب زدن لاغر شویم ؟

بعد از کاهش وزن، افتادگی پوست را چگونه درمان کنیم !؟


3-استفاده از باندهای کشی

برای این منظور می توانید از باندهای کشی کوتاه و بلند استفاده کنید.در این تمرین ما از باند بلند کشی استفاده کرده ایم .در حالت ایستاده قرار گرفته و کش را با پا خود ثابت نگه دارید سپس به دو دست خود کش را به سمت بالا بکشید.این تمرین بهترین نتیجه را در کوتاه مدت خواهد داد.

تمرینات ورزشی ساده برای داشتن دستانی عضلانی

4-بلند کردن وزنه در حالت خوابیده (Triceps Extentions )

برای انجام این تمرین به پشت دراز بکشید و دو وزنه را در دست بگیرید .دقت کنید که وزنه ها باید متناسب انتخاب شوند.و باعث آسیب  دیدگی شما نگردد.به آرامی دستان خود را بالا برده و پایین بیاورید.

تمرینات ورزشی ساده برای داشتن دستانی عضلانی

 

5-بردن وزنه به پشت ( Triceps kickbacks)

زانوهای خود را کمی خم کنید.بالا تنه خود را به سمت زمین خم کنید.دستان خود را به سمت عقب باز کنید.این حرکت را بین 8-10 بار و 3 بار در روز تکرار کنید.

تمرینات ورزشی ساده برای داشتن دستانی عضلانی

 

6-حرکت صندلی (chair dips)

در این حرکت علاوه بر زیبا شدن دستانتان ؛عضلات کمر تان نیز تحت فشار قرار می گیرند.تنها چیزی که برای این حرکت نیاز دارید یک صندلی است.

تمرینات ورزشی ساده برای داشتن دستانی عضلانی