این خبر بصورت رسمی پایانی است برای پخش تمامی سریال های مارول / نتفلیکس

نتفتیکس پخش سریال های جسیکا جونز و پانیشر را متوقف می کند ! این خبر بصورت رسمی تاییدی است برای پایان 6 لایو اکشن مارول در نتفلیکس! پانیشر از سری کامیک های مارول ، فصل سومی نخواهد داشت! سخنگوی نتفلیکس به ورج گفت : تنها فصل سوم سریال جسیکا جونز امسال از نتفلیکس پخش خواهد شد. او در ادامه گفت ما از مارول برای همکاری 5 ساله سپاسگذار هستیم، و همچنی از هواداران پر شوری که از ابتدا این سریال ها را دنبال می کردند.

هر دو سریال به همراه 4 سریال دیگر ( iron Fist, The Defenders, Daredevil, Luke Cage )، با توچه به قرار دادن آثار اصلی دیزنی در سرویس استریمینگ Disney+ همچنان در دسترس سابسکرایبر های نتفلیکس قرار خواهد داشت و این سریال ها به عنوان بخشی از همکاری این دو کمپانی از شبکه نتفلیکس حذف نخواهد شد.


[megalightbox]

همچنین بخوانید »

[/megalightbox]

خبر کنسل شدن پخش سریال های جسیکا جونز و پانیشر برای کسانی که دنبال کننده سریال های ابر قهرمانی مارول در نتفلیکس بوده اند، زیاد دور ار انتظار نیست ! چرا که پخش سریال Daredevil در نوامبر 2018 بعد از 3 فصل کنسل شد، سریال Iron Fist و Luke Cage هر دو بعد از 2 فصل در اکتبر 2018 کنسل شد و سریال Defenders نیز تنها در یک فصل پخش شد.

مدیر اجرایی بخش تلویزویونی مارول Jeph Loeb در بیانه ای که برای طرفداران این سریال ها منتشر کرده اعلام کرد : شریک شبکه ما ممکن است تصمیم بگیرد که دیگر ادامه داستان های این شخصیت های بزرگ را تولید نکند ! اما شما می دانید مارول بهتر از این حرف هاست! در ادامه او گفت، مرد را با توجه یه زمین خوردنش نمی سنجند، بلکه به نحوه بلند شدنش از زمین می سنجند !

با توجه به شرایط پیش رو ممکن است شاهد یازگشت این ابر قهرمان ها در شبکه های HULU یا  Disney+ باشیم، البته با داستان و شخصیت های متفاوت.