با این تکنیک ها زیبا تر شوید !

رژگونه ،یکی از اجزای جدایی ناپذیر از لوازم آرایش بانوان است.و باعث می شود که خطوط صورت شما بیشتر نمایان شود و استخوان های صورت شما برجسته تر شود.رژگونه در رنگ های متفاوتی مانند صورتی ،قرمز و قهوه ای که در ماه های اخیر بسیار ترند می باشد وجود دارد.اما اگر شما بر اساس فرم صورتتان از آن استفاده نکنید باعث مصنوعی نشان دادن چهره شما می گردد.همان طور که می دانید آرایش های لایت جزو ترندهای سال 2018 هستند.پس تا می توانید سعی کنید آرایشی لایت و حرفه ای داشته باشید. اما تکنیک های زدن رژگونه بر اساس فرم صورت چگونه است ؟

تکنیک های زدن رژگونه بر اساس فرم صورت

فرم صورت خودتان را بشناسید !

آرایش با تقسیم کردن فرم صورت به چهار گروه اصلی انجام می شود.این فرم ها دراز ،مربع ،بیضی وگرد است. نوع چهره بیضی به عنوان نوع ایده آل ترین نوع صورت در نظر گرفته می شودو زدن رژگونه در این فرم صورت ها بسیار راحت است.طول چهره های بیضی از عرض صورت آن ها بیشتر است.و استخوان های آن ها در قسمت گونه برجسته تر است.عرض و طول چهره های مربع با هم یکسان است.در حالیکه عرض استخوان پیشانی و فک آن ها هم اندازه هستند.صورت دراز که طول آن ها بیشتر از عرض آن ها است و تنها تفاوت آن ها با صورت های بیضی برجسته نبودن استخوان های گونه آن هاست.صورت های گرد دارای عرض و طول یکسان هستندتفاوت آن ها در مقایسه با چهره های مربع این است که گونه های آن ها پرتر و خطوط صورت آن ها برجسته تر است.

تکنیک های زدن رژگونه براساس فرم صورت !

همان طور که اشاره کردیم چهره بیضی ایده آل ترین نوع چهره است.در اصل به دلیل برجسته بودن گونه ها در این صورت تنها کاری که باید انجام دهید این است که زیر خط برجسته گونه را رژگونه بزنید و آن را به آرامی پخش کنید.و تمام رژگونه را بر روی قسمت برجسته گونه بزنید.

اگر فرم صورت شما مربع است باید تا می توانید فرم صورت خود را در اصطلاح نرم تر کنید.برای این منظوط باید با یک برس با سایز متوسط رژگونه را از نزدیک بینی به سمت بیرون بکشید.و مطمئن شوید که برس تا نزدیکی گوش شما برسد.مهم ترین نکته این است که توجه کنید که حرکت برس باید همیشه رو به بیرون باشد.

در ادامه بخوانید : 5ترفند ساده برای آرایشی بی نقص و زیبا !

اگر فرم صورت شما دراز است سعی کنید که با رژگونه خیلی خطوط صورت خود را برجسته نکنید.رژگونه را بر روی گونه ها و نزدیک موها در قسمت گونه اعمال کنید و آن را پخش کنید.می توانید در ادامه از رژگونه های براق برای زیباتر نشان دادن فرم صورت خود استفاده کنید.

کسانیکه دارای صورت گرد هستند عموما سعی می کنند که صورت خود را کوچک تر نشان دهند.برای این منظور رژگونه ها را از سمت گونه به سمت شقیقه بکشید.ایجاد حرف انگلیسی V بر روی صورت شما باعث کوچک نشان دادن صورت شما می گردد.

در ادامه بخوانید :

با ترندهای آرایش زنانه در بهار و تابستان ۲۰۱۸ آشنا شوید !

ماسک های طبیعی برای پوست های خسته از آرایش !

۸ محصولات آرایشی و بهداشتی که باید با دقت از آن ها استفاده کنید!