جان حونز قهرمان لایت هوی ویت یو اف سی دستگیر شد!

جان جونز دستگیر شد !!! قهرمان حال حاضر دسته نیمه سنگین وزن UFC در البوکرکی، نیومکزیکو دستگیر شد!!! او متهم به رانندگی در مستی و استفاده سهل انگارانه از سلاح گرم است.

بنا به گفته های پلیس البوکرکی آنها پس از شنیدن صدای تیراندازی در ساعت 1 بامداد به محل سانحه رفته و جان جونز را در هما حوالی در حال حرکت در خودرو خود دستگیر کرده اند! پس از درخواست مامورین او از خودرو پیاده شده و خود را تسلیم کرده در خودرو او یک اسلحه و یک شیشه مشروب پیدا شده!


همچنین بخوانید »

بهترین ناک اوت های UFC با لگد چرخشی ؛ از باربوزا تا واندبوری تامسون!!!

بهترین فینیش های تونی فرگوسن ؛ تونی در آستانه UFC 249

مبارزه دیانتی وایلدر با تایسون فیوری 2 را بصورت کامل تماشا کنید! 


از جونز تست الکل گرفته شده و مشخص شده او دو برابر میزان قانونی در خونش الکل وجود دارد! همچنین اون صدای شلیک و استفاده از اسلحه را انکار کرده و اعلام کرده هیچ اطلاعی از شلیک یا صدای شلیک نداشته است!

پلیس نیومکزیکو اعلام کرده در حال بررسی پرونده ، تست اسلحه و پیدا کردن گلوله هستند تا مشخص شود از اسلحه برای چه منظوری استفاده شده است.

این اولین باری نیست که جان جونز برای رفتار مجرمانه دستگیر می شود!!! در سال 2012 او به دلیل رانندگی در مستی و برخورد با تیر چراغ برق دستگیر شد. و بعد از پرداخت جریمه آزاد شد و گواهینامه او برای 6 ماه تعلیق شد!

مجددا در سال 2015 او با عبور از چراغ قرمز و برخورد با دو خودرو از محل سانحه فرار کرد و بعدا خود را به پلیس معرفی کرد. در این حادثه او باعث مجروح شدن و شکسته شدن دست یک زن حامله شد! او به زندان نرفت اما از مقام قهرمانی خود عزل شد و برای 18 ماه تحت نظارت مشروط بود! همچنین در این زمان او از شرکت در هرگونه مسابقه ورزش منع شد!

علاوه بر این داستان ها او دوبار نیز در یو اف سی به دلیل استفاده از مواد نیروزا یا دوپینگ محروم شده است !!!

جان جونز یکی از بهترین فایترهای تمام دوران یو اف سی است و تا به حال هیچ باختی را در پرونده خود نداشته است! او همین تازگی ها در مقابل دومنیک ریس از مقام قهرمانی خود دفاع کرد!

در ادامه

مبارزه جان جونز با دومنیک ریس در UFC 247 را بصورت کامل تماشا کنید !