جدیدترین تریلر فصل آخر SAO: Alicization را از مجله وارونه تماشا کنید!

با سلام و درود خدمت دنبال کنندگان همیشگی مجله اینترنتی وارونه. مخصوصا دنبال کنندگان بخش پرهوادار انیمه. اکانت توییتر سری انیمه های Sword Art Online جدیدترین تریلر فصل آخر SAO: Alicization را منتشر کرده است. این تریلر بخشی از اندینگ این انیمه را به نام I will با صدای Eir Aoi برای اولین بار به نمایش می گذارد! فصل آخر انیمه SAO: Alicization با نام کامل Sword Art Online: Alicization War of Underworld Part 2 شناخته می شود!

تریلر نیمه دوم آرک Sword Art Online: Alicization War of Underworld Part 2 را از یوتوب تماشا کنید!

پخش Sword Art Online: Alicization War of Underworld Part 2 یا همان فصل آخر سری انیمه SAO: Alicization در 11 جولای / 21 تیر آغاز می شود! فصل آخر انیمه هنر شمشیرزنی آنلاین آلیسیزیشن از شبکه های Tokyo MX, BS11, Tochigi TV, Gunma TV, MBS, and AbemaTVو AT-X پخش خواهد شد. همه یاین شبکه ها در حال پخش مجدد انیمه SAO: Alicization War of Underworld می باشند!

راستی یادتون نره پیج اینستاگرام انیمه، یوتوب و نماشای ما رو فالوو کنید.

جدیدترین تریلر فصل آخر SAO: Alicization

این انیمه قرار بوده که در تاریخ 25 آوریل منتشر شود، اما به دلیل شیوع ویروس جدید کرونا COVID_19 و وضعیت قرمز در ژاپن تاخیر خورده است. علاوه بر این قرار بوده که Crunchyroll، HIDIVE، Funimation و Hulu این فصل را به صورت اینترنتی استریم کنند. همچنین ReoNa اوپنینگ این انیمه را با نام ANIMA خوانده است.


همچنین بعد از تماشای تریلر فصل آخر Sword Art Online: Alicization War of Underworld در مجله وارونه بخوانید:


سری انیمه های SAO: Alicization اقتباسی از آرک داستانی طولانی Alicization از رمان های هنر شمشیرزنی آنلاین به نویسندگی Reki Kawahara می باشد. این آرک داستانی به چهار بخش تقسیم شده است. دو بخش اول آن با نام Sword Art Online: Alicization شناخته می شوند. دو بخش آخر آن نیز با عنوان Sword Art Online: Alicization War of Underworld شناخته می شوند.

Manabu Ono این انیمه را در استودیو A-1 Pictures کارگردانی کرده است. Gou Suzuki و Tomoya Nishiguchi به همراه Shingo Adachi وظیفه طراحی کارکتر های این فصل را بر عهده داشته اند! Yuki Kajiura نیز برای ساخت موسیقی فصل آخر این انیمه بازگشته است! شما می توانید بررسی فصل های پیشین انیمه SAO: Alicization را از مجله وارونه بخوانید!

نظر شما درباره تریلر جدید Sword Art Online: Alicization War of Underworld Part 2 چیست؟ نظرات خود را با مجله اینترنتی وارونه به اشتراک بگذارید. همچنین برای خواندن مقالات سایت در حوضه جدیدترین اخبار، در مجله وارونه اخبار انیمه را دنبال کنید.