بزرگترین اخبار SDCC 2020

با مهمترین اخبار جشنواره کامیک کان 2020 در خدمت شما هستیم. جشنواره کامیک کان 2020 سن دیگو (sdcc) امسال با کلی از اخبار مهم سرگرمی همراه است؛ برای دانستن بهترین داستان‌ها و حواشی بازیگران در ادامه با ما همراه باشید.

با راهنمایی‌های ما در مورد هر یک از داستان‌های شگفت‌انگیز و با دانستن اخبار sdcc به روز باشید. کامیک کان سن دیگو هرساله یکی از مهمترین رویدادها برای صنعت سرگرمی می‌باشد. بیش از 130،000 شرکت کننده از سراسر جهان تلاش می‌کنند تا کامیک کان را برای دیدن تریلرها، خرید کالاهای منحصر به فرد و… تجربه کنند. SDCC به دلیل همه‌گیر شدن ویروس کرونا به شدت مختل شده است، بدین معنی که چنین اجتماعات بزرگ در حال حاضر بی‌خطر نیستند. کنوانسیون سالانه همه‌ی جشن‌های حضوری را لغو کرد، اما برگزارکنندگان کامیک کان به سرعت رویداد جدیدی را با عنوان Comic-Con@Home برپا کردند.

همه پنل ها در وب سایت کامیک کان بصورت کاملا رایگان در دسترس هستند و شرکت کنندگان می‌توانند پنل‌های مورد علاقه خود را انتخاب کرده و برنامه‌های شخصی خود را ایجاد کنند. علاوه بر این، طرفداران می‌توانند با عضویت در کانال رسمی یوتیوب کامیک کان بدون هیچ هزینه‌ای، تمام رویدادهای ستاره‌دار را تماشا کنند. SDCC 2020 فرصت اینکه هر کسی، از هرکجای دنیا بتواند در آن شرکت کند را فراهم کرده است. و همه افراد بجای اینکه پس از اتمام آن درباره آن بخوانند؛ می‌توانند به آن بپیوندند و از آن لذت ببرند.

درست است که بسیاری از استودیوهای فیلم‌سازی قدرتمند، مثل استودیوی مارول، تصمیم گرفتند تا بیخیال سال 2020 شوند- تا حدودی به دلیل اینکه وضع بازار و برنامه‌های بازاریابی در وضعیت نامناسبی قرار دارند- اما هنوز هم بیش از 350 پنل وجود دارد. ولی در هر صورت برای حضار مجازی بسیار آسان است که برخی از بزرگترین اخبار را از دست ندهند، به خصوص هنگامی که در فاصله‌های زمانی کمتر اخبار را چک کنند. بنابراین ما در ادامه با مهمترین اخبار جشنواره کامیک کان 2020 در خدمت شما هستیم.

جشنواره کامیک کان 2020

دنیای ژوراسیک ۳ از دایناسورهای Animatronic بیشتر بهره خواهد برد!

فیلم های Jurassic World برای ایجاد دایناسورهای خود از جلوه‌های بصری بسیاری استفاده کرده‌اند، فیلم‌های اصلی پارک ژوراسیک، به خاطر کارهای خیره‌کننده پویانمایی مشهور بودند و با گذشت سال‌ها همواره پیشرفت کرده‌اند. به گفته کالین ترورو، انیمیشن الکترونیک در Jurassic World باز‌خواهدگشت. همچنین او گفته است که در قسمت سوم دنیای ژوراسیک نیز مانند ۲ قسمت قبلی و حتی بیشتر از آنها از پویانمایی استفاده خواهیم کرد.

آینده‌ی سریال walking dead مشخص شد!

همه‌گیری ویروس کرونا تولید اکثر فیلم‌ها و سریال‌ها را مختل کرده است؛ اما خوشبختانه تولید سریال The Walking Dead: World Beyond قبل از اینکه قرنطینه صورت بگیرد به پایان رسید. در حال حاضر نویسندگان فصل دوم مشغول کار هستند، و همینطور گفته شده است که ما شاهد 6 قسمت دیگر برای فصل دهم این سریال خواهیم بود که قرار است در سال 2021 منتشر شود.


همچنین بخوانید:

ادامه‌ی سریال بازی تاج و تخت ؛ 9 مورد از محتمل ترین سناریوها

پنج دلیل برای اینکه باید سریال Lucifer را ببینید!


 بازیگران جدید فصل دوم سریال His dark materials

اولین فصل سریال His Dark Material برای BBC و HBO ساخته شد و حالا جزئیات بازیگران فصل دوم در صفحه اختصاصی Comic-Con@Home نمایش داده شد. از بازیگران قدیمی، دافنه کین و جیمز مک آوی، و از بازیگران جدید نیز اسامی زیر به این سریال خواهند پیوست.

    • Terence Stamp (معروف به بازی در نقش منفی سریال Smallville) طبق گزارش ها نقش Giacomo Paradisi که حامل چاقوی ظریف است و در برج آنجل زندگی می‌کند را بازی خواهد کرد.
    • جید آنوکا نقش روتا اسکادی، ملکه جادوگری که در نبرد با Magisterium کمک می‌کند، را بازی خواهد کرد.
    • Simone Kirby نقش دکتر مری مالون، که رئیس تیم تحقیقاتی Dark Matter در دانشگاه آکسفورد است را بازی خواهد کرد.

جشنواره کامیک کان 2020

فصل دوم سریال “پسران” بوچر بسیار متفاوتی را نشان می‌دهد.

فصل اول پسران هنگامی به پایان رسید که شخصیت بوچر متوجه شد همسرش هنوز زنده است. او همیشه نسبت به مرگ همسرش بکا مشکوک بود و در نهایت این حدس و گمان‌ها به یقین تبدیل شدند. گفته شده است که این امر باعث تغییر چشمگیر این شخصیت خواهد شد. او به یک شوالیه تبدیل خواهد شد که فقط روی نجات بکا تمرکز دارد و هیچ چیز جلو‌دارش نیست.

فصل سوم سریال پسران در دست تولید قرار دارد!

ریک کریپک در یک صفحه اختصاصی گفته است که آمازون در حال حاضر سریال The Boys را برای فصل 3 تمدید کرده است و او امیدوار است تولید آن را در اوایل سال 2021 آغاز کند.


همچنین بخوانید:

معرفی و بررسی سریال The Boys ؛ قهرمانان دروغین!!!

تریلر فصل دوم سریال The boys منتشر شد؛ با زیرنویس فارسی تماشا کنید!


Star trek: Strange new worlds برنامه ساخت 10 قسمت جدید را دارد.

اخیراً CBS خبر ساخت یک سریال جدید از شبکه Star Trek TV به نام Strange new worlds را داد و آنسون مانت به عنوان “کاپیتان پیک” و ایتان پک به عنوان “اسپاک” در آن بازی می‌کنند. به گفته تهیه‌کننده اجرایی، الکس کورتزمن، کارها هنوز در مراحل اولیه خود قرار دارند، اما اتاق نویسندگی سخت مشغول کار است. وی تأیید کرد: “10 داستان برای این سریال وجود دارد که بسیار هیجان‌انگیز هستند. همچنین این سریال یکی از سریال‌هایی بود که همه با شوق و ذوق و علاقه بسیار زیاد مشغول ساخت آن شدند و واقعا سنگ تمام گذاشتند. “

Star Trek: Prodigy

نیکلودئون و سی بی سی رسماً سری جدید انیمیشن خود را با نام Star Trek: Prodigy معرفی کردند. این سریال بیش از یک سال است که در دست ساخت است و سرانجام در سال 2021 آغاز به کار خواهد کرد. این سریال داستان گروهی از نوجوانان بی‌قانونی را دنبال می‌کند که یک کشتی Starfleet متروکه را پیدا می‌کنند و از آن برای ماجراجویی استفاده می‌کنند. همچنین مخاطب این سریال کودکان خواهند بود.


همچنین بخوانید:سریال انیمیشنی Solar Opposites را ببینیم یا نه؟


 star trek: lower decks

صفحه Star Trek صحنه‌های افتتاحیه‌ی Star Trek: Lower Decks را منتشر کرد و مفهوم second contact را شرح داد.

جشنواره کامیک کان 2020

دراگون پرینس برای چهار فصل بیشتر در نتفلیکس تمدید شده است.

خبر خوب برای طرفداران سریال The Dragon Prince این است که این سریال برای چهار فصل دیگر توسط نتفلیکس تمدید شده است.

دراگون پرینس داستان دو شاهزاده جوان – کالوم (جک دسنا) و ازران (ساشا روزن) را روایت میکند.

داستان‌هایی برای آشکار کردن اسرار جاودانگی منتشر خواهند شد!

جنگ ستارگان: قیام اسکای‌واکر سوالات زیادی را بدون پاسخ رها کرد، خصوصاً در مورد بازگشت پالپاتین از مرگ. همچنین ما شاهد این بودیم که داستان‌های جدید جنگ ستارگان، برای کشف اسرار جاودانگی تلاش می‌کند.

 کتاب آینده جنگ جورج مان (Star Wars: Dark Legends) یک اسطوره باستانی Sith از سیاره اگزگول را به نمایش می‌گذارد که یکی از راهنمایان پالپاتین، در تلاش برای یادگیری راز جاودانگی است.


همچنین بخوانید:

اطلاعاتی درباره Cassian Andor سریال جدید جنگ ستارگان ؛در دوره قدرت امپراتوری!

نقد و بررسی سریال The Mandalorian ؛ جنگ ستارگان به سبک وسترن!


جشنواره کامیک کان 2020

اسکار آیزاک در حال کار روی رمان گرافیکی خود است.

اسکار آیزاک فاش کرد که مشغول کار روی رمان جدید گرافیکی با عنوان Head Wounds: Sparrow است که سال آینده منتشر خواهد شد. این داستان ماورای طبیعی یک پلیس بد را نشان می‌دهد که طی یک حادثه سرش زخمی شده و تمام احساس همدلی‌اش را از دست می‌دهد. آیزاک داستان خود را با دو دوست دوران کودکی‌‌اش یعنی باب جانسون و جان الویو پیش می‌برد.