فیلم جنگ ستارگان با فوکوس بر روی شخصیت obi-wan kenobi (مستر جدای) نیز همچنان در حال ساخت است!

دیروز (25 می) جدیدترین فیلم از سری فیلم های جنگ ستارگان Solo: A Star Wars Story به کارگردانی ران هاوارد بر روی پرده های سینما رفت. اما کمپانی دیزنی و لوکاس فیلم از همین حالا برای ساخت فیلم مستقل دیگری از فرنچایز جنگ ستارگان اقدام کرده اند. و این فیلم قرار است درباره محبوب ترین تبه کار کهکشان Boba Fett باشد. به گزارش Hollywood Reporter جیمز منگولد در حال ساخت فیلم Boba Fett است.

شایعات درباره ساخت فیلمی از Boba Fett برای مدت های زیادی در حال انتشار بود. اما جیمز منگولد گزینه بسیار مناسبی برای ساخت این پروژه ها است. منگولد کارنامه عجیبی دارد، ساخت فیلم های درام نظیر Cop Land و Girl, Interrupted تا فیلم وسترن 3:10 to Yuma، اما علاقه مندان ژانر علمی تخیلی بیشتر او را با ساخت فیلم  Wolverine و لوگان می شناسند. که در این دو فیلم منگولد توانست احساسات عمیق و غیر منتظره ای را درون شخصیت لوگان جای دهد، که همین قضیه او را تبدیل به بهترین گزینه برای ساخت فیلم بوبا فت می کند.

شخصیت Boba Fett برای اولین بار در فیلم The Empire Strikes Back در سال 1980 به تماشاگران معرفی شد و از آن زمان تبدیل به یکی از محبوب ترین کاراکترهای جنگ ستارگان شد، او خطرناک ترین بانتی هانتر گلکسی به شمار می آید.

همچنین بخوانید