برای تقویت رابطه جنسی تان چه راه هایی را امتحان کرده اید؟ اگر به فکر بهبود زندگی جنسی تان هستید این حرکات ورزشی برای تقویت رابطه جنسی تان مفید خواهد بود. این حرکات هم برای زنان مفید است هم برای مردان.

با معرفی بهترین حرکات ورزشی برای تقویت رابطه جنسی در خدمت شما هستیم، با ما همراه باشید.

ورزش های هوازی یا کاردیو

تقویت رابطه جنسی

طبق مطالعه دانشگاه تگزاس به طور کلی ورزش های کاردیو یا هوازی که ضربان قلب شما را بالا می برند و باعث می شوند نفس کشیدن تان تند تر شود، جریان خون تان را هم به گردش در می آورند و این باعث نعوظ بهتر برای مردان و برانگیختگی بهتر برای زنان و در نتیجه تقویت رابطه جنسی خواهد شد.

شنا

تقویت رابطه جنسی

محققان دانشگاه هاروارد دریافتند که شناگران مرد و زن در 60 سالگی، زندگی جنسی شبیه به افراد 20 سال جوانتر از خودشان را دارند. شنا باعث استقامت، افزایش جریان خون، انعطاف پذیری و قدرت می شود و استرس را کاهش می دهد. همچنین برخی از کالری های سرسخت را می سوزاند، این برای افرادی که اضافه وزن دارند قابل توجه است، به ویژه مردان چاق مبتلا به اختلال نعوظ. (وزن اضافی بیشتر=میل جنسی کمتر)



حرکات مربوط به عضلات شکم

تقویت رابطه جنسی

عضلات قوی و انعطاف پذیر شکم و هسته ی بدن برای داشتن رابطه ی جنسی با کیفیت ضروری هستند. هرچه از این عضلات در ورزش هایتان بیشتر کار بکشید، عملکرد بهتری در رابطه ی جنسی تان خواهید داشت.

 قورباغه

تقویت رابطه جنسی

Liz Neporent فیزیولوژیست ورزش NYC می گوید: این حرکت شما را در طول رابطه ی جنسی انعطاف پذیر تر می کند. این حرکتی است که به شدت عضلات لگن تان را باز می کند و عضلات درون و کشاله ی ران تان را منبسط می کند.  همچنین باعث آزاد شدن استرس می شود و عملکردتان را در رابطه ی جنسی بهبود می بخشد.

پلانک

تقویت رابطه جنسی

این یک راه عالی برای تقویت عمیق ترین لایه های عضلات شکم همراه با عضلات سرشانه، ران و باسن است. این عضلات باعث پایایی شما می شوند تا شما بتوانید به همسرتان نزدیکتر شوید. یک بار در روز این حرکت را انجام دهید و زمان آن را به 60 ثانیه یا بیشتر برسانید. اگر در ابتدا انجام این حرکت برایتان سخت بود می توانید زانوهایتان را روی زمین بگذارید.



کشش گربه / گاو

حرکات ورزشی برای تقویت رابطه جنسی

این حرکت ستون فقرات تان را نرم می کند، به تمرکز کمک می کند و باعث می شود حواستان به زمان حال باشد. با یک جریان ثایت حرکت کنید، به طوری که هر بار ستون فقرات تان را به سمت بالا بردید یک دم عمیق بگیرید و هربار ستون فقرات تان به سمت پایین آمد یک بازدم عمیق داشته باشید. این کار باعث تقویت رابطه ی جسی تان خواهد شد.

پل

حرکات ورزشی برای تقویت رابطه جنسی

یکی دیگر از حرکات ورزشی برای تقویت رابطه جنسی حرکت پل است. برای برقراری رابطه ی جنسی در بعضی از وضعیت ها شما باید این حالت را تمرین کنید. زیرا اگر ورزش نکنید و تمرین نداشته باشید قرار گرفتن در بعضی وضعیت ها برایتان سخت و خسته کننده خواهد بود. این حرکت استقامت و انعطاف پذیری تان را افزایش خواهد داد. این حرکت همچنین باعث حجیم تر شدن عضلات باسن می شود.

با هم ورزش کنید!

حرکات ورزشی برای تقویت رابطه جنسی

زوج هایی که با هم ورزش می کنند به هم احساس بهتری می دهند، پس برای ورزش کردن با هم وقت بگذارید. مطالعات نشان داده اند که فعالیت های فیزیکی چالش برانگیز می توانند باعث برانگیختگی شوند، بنابراین بعد از تمرین شما بیشتر به سمت پارتنرتان جذب خواهید شد. حتی برای اینکه ارتباط هیجانی تان را قوی تر کنید بهتر است حرکات خود را هماهنگ کنید، برای مثال در یک مسیر بدوید.

در ادامه بخوانید: