این حرکت سخت تر از آن چیزی است که فکر می کنید !!!

آیا از انجام حرکاتی مثل پلانک و دراز نشست خسته شده اید ؟ آیا با اینکه تسلط بالایی در انجام دادن حرکات شکم دارید اما همچنان به فرم دلخواه شکمتان نرسیدید؟ خب باید خدمت شما دوستان عزیز عرض کنم که شما برای برای تخت کردن شکم تان نیاز دارید تا حرکات مختلف و در سطح حرفه ای را انجام دهید. در این مطلب یکی از حرفه ای ترین و تاثیرگذارترین حرکات شکم را برای شما معرفی خواهم کرد.

با معرفی حرکت جادویی L-Sit همراه ما باشید

حرکتی 10 ثانیه ای برای تخت کردن شکم !!!

درحالی که می توان حرکت L-Sit را یکی از سخت ترین حرکات ورزشی برای تقویت عضلات شکم دانست، این تمرین همچنین یکی از بهترین تمرینات برای تخت کردن شکم و دستیابی به سیکس پک است. این حرکت فوق العاده ژیمناستیک،می تواند عضلات مختلفی در بدن شما را به چالش شدید بکشد! عضلاتی همانند عضلات شکم، همسترینگ، عضلات quadriceps (چهار سر ران)، hip flexor و عضلات دست و سرشانه و….


همچنین بخوانید : ۴ حرکت ساده ورزشی برای رهایی از چربی های ران و باسن در منزل !


برای انجام این حرکت بر روی زمین بنشینید، پای خود را دراز کنید، دست ها را در کنار لگن خود قرار دهید، بدنتان را سفت کنید و با فشار به زمیت توسط دست ها سعی کنید پاها و باسن خود را از روی زمین بلند کنید. اگر موفق به انجام حرکت شدید 10 ثانیه در همان حالت بمانید سپس 30 ثانیه استراحت کنید این حرکت را 4 بار انجام دهید. برای انجام این حرکت می توانید از پارالل بار یا تخته شنا نیز کمک بگیرید.

حرکتی 10 ثانیه ای برای تخت کردن شکم !!!

اگر توانستید حرکت بالا را به درستی انجام دهید و احساس کردید کار آسانی است برای سخت تر شدن این تمرین فقط کافی است سعی کنید پاهای خود را کمی بالاتر نگه دارید، هر چه سعی کنید پاهای خود را بالاتر بیاورید انجام حرکت به شدت سخت تر شده و فشار روی عضلات شما به شدت بیشتر می شود. در واقع شما با انجام این کار از حالت L-SIT وارد حالت حرفه ای تر و بسیار سخت V-SIT می شود.

حرکتی 10 ثانیه ای برای تخت کردن شکم !!!

در ادامه بخوانید :