خطرناک ترین مکان ها در جهان !مکان های زیبایی برای بازدید در جهان وجود دارد.درست برعکس این مکان های زیبا ،در دنیا مکان های خطرناکی نیز وجود دارند .ما نیز در این مطلب قصد داریم خطرناک ترین مکان ها در جهان را برای شما بازگو کنیم .مکان هایی که مردم هرگز ترجیح نمی دهند از آن ها بازدید کنند :

1-دره مرگ ،ایالات متحده آمریکا

اگر ما تصور کنیم که دنیا یک خانه است در این صورت می توانیم بگوییم که دره مرگ ،کوره این خانه است.بالاترین دما(56.5 درجه)  طبیعی در زمین  در این منطقه ثبت شده است . و شما می توانید تنها 14 ساعت در این دره بدون آب زندگی کنید.

خطرناک ترین مکان ها در جهان

2-کویر Danakil،اریتره

این کویر در آفریقا با درجه حرارت 50 درجه در جهان به جهنم شهرت دارد.این مکان در عین ترسناک بودن توریست های زیادی را به سمت خود جذب می کند.اما بدون یک راهنمای با تجربه، بازدید از این مکان به شدت ممنوع است.

خطرناک ترین مکان ها در جهان

3-کوه واشنگتن ،ایالات متحده آمریکا

این بلندی به عنوان مکانی با سریع ترین شدت باد در تاریخ ثبت شده است.سرعت باد به طور متوسط 327 کیلومتر در ساعت است و حتی تصور آن  نیز سخت است.همچنین با دما -40 درجه یکی از سرد ترین نقاط دنیا است.

خطرناک ترین مکان ها در جهان

4-آتشفشان Sinabung،اندونزی

این آتشفشان فعال در اندونزی تقریبا هر ساله منفجر می شود و مقادیر زیادی گازهای مرگ آور تولید می کند که باعث مرگ و میر حتی در شهرک های اطراف آن می گردد.آخرین انفجار این آتشفشان باعث زلزله در اندونزی و تایلند شده است.و اینکه چه اتفاقی در آینده خواهد افتاد ،مشخص نیست.

خطرناک ترین مکان ها در جهان

5-جزیره مار ،برزیل

همانطور که از نام آن پیداست، یک جزیره پر از مارها ! دولت برزیل دسترسی به  این جزیره را ممنوع کرده است.شاید برای شما این سوال پیش آید ،چه تعداد مار در این جزیره وجود دارد ؟ در پاسخ باید بگوییم که در هر متر مربع حدود 5 عدد مار سمی وجود دارد.


همچنین بخوانید :

۵ تا از ترسناک ترین هتل های دنیا

۵ تا از بهترین شهرهای خارجی برای سفرهای پاییزی

راز خوشبختی را از زبان انیشتین بشنوید !

سفر به سراسر کیهان ؛ نگاهی به عکس های برگزیده مسابقه عکاسی نجومی ۲۰۱۸


خطرناک ترین مکان ها در جهان

6-پارک ملی مادیدی ،بولیوی

اگر چه این یک پارک ملی بزرگ است، این پارک یکی از خطرناک ترین مکان های جهان است.زیرا خطرناک ترین باکتری جهان در این پارک وجود دارد.و در صورت هر گونه تماس با گیاهان این جزیره باعث مرگ خواهد شد .

خطرناک ترین مکان ها در جهان

7-دره مرگ ،روسیه

گارهای سمی در این دره باعث مرگ حیوانات و گیاهان می شود.و در صورت تماس با انسان باعث ایجاد بیماری های مرگبار می گردد.

خطرناک ترین مکان ها در جهان

8-آتول بیکینی ،جزایر مارشال

این جزیره زیبا که در دل اقیانوس پنهان شده است به دلیل انجام آزمایشات هسته ای و رادیو اکتیوی دیگر قابل استفاده نیست.سطح بسیار بالایی از تششعات رادیو اکتیو در این جزیره وجود دارد که سبب سرطان می گردد.

خطرناک ترین مکان ها در جهان

9-مثلث آفار ،اتیوپی

این منطقه در نزدیکی آتشفشان ارتا الا وجود دارد که به دلیل وجود زمین لرزه ها در جهان ،استخرهایی با گدازه به وجود می آید. و هر زلزله جدید این مکان را خطرناک تر می کند.

خطرناک ترین مکان ها در جهان

10-دریاچه Natron،تانزانیا

لایه متراکم در سطح این دریاچه بسیار خطرناک است و در صورت تماس باعث مرگ می گردد.گاز هیدروژن سولفید بسیار قوی در اطراف آن می تواند باعث آسیب جدی شود.احتمالا می توانید تصور کنید که شنا کردن در این دریاچه ممنوع است.

خطرناک ترین مکان ها در جهان