زمانی که به کشوری سفر کنید که تا به حال هیچ‌وقت در آن‌جا نبوده‌اید (و زبان آن کشور را بلد نباشید) Google Maps بسیار مفید واقع می‌شود (بدون این اپلیکیشن نمی‌توانستم در ژاپن زنده بمانم). اما گاهی اوقات، شما باید از یک شخص واقعی بخواهید که مسیر درست را نشان‌تان دهد و شاید نمی‌دانید چگونه می‌‌توانید نام مکانی را که می‌خواهید بروید را بیان کنید. با این حال به زودی، خواندن نام مسیرها توسط Google Maps به زبان بومی آن کشور، به شما کمک خواهد کرد.


پیش از مطالعه این مطلب بخوانید:


خواندن نام مسیرها توسط Google Maps

در اینجا یک GIF نحوه عملکرد این ویژگی جدید را نشان می‌دهد. من به خصوص این ویژگی را دوست دارم که در صورتی که می‌خواهید مکالمه خود را ادامه دهید یا تشکر کنید، می‌توانید بدون ترک Google Maps ، عبارات دیگری را در Google Translate جستجو کنید:

Google به سایت The Verge گفته است که این ویژگی در ماه جاری در Android و iOS با پشتیبانی از کانتونی، فرانسوی، ژاپنی، کره‌ای، ماندارین، اسپانیایی، روسی و موارد دیگر شروع به کار خواهد کرد. در بلاگ پست این شرکت در اطلاعیه آمده است که در هنگام عرضه از 50 زبان پشتیبانی می‌کند.

آیا تا به حال برای‌تان پیش آمده که نتوانید نام یک مک را تلفظ کنید؟ یا از ترس اشتباه بودن از گفتنش خودداری کنید؟ امیدوارم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. اگر نظری دارید خوشحال می‌شویم در بخش دیدگاه‌ها برای‌مان بنویسید و ما را همراهی کنید.