Mente اوتیسم سیستم پزشکی EEG برنده جایزه برای کمک به کودکان طیف اوتیسم

Mente Autism موفق به درمان کودکان مبتلا به اوتیسم بدون دارو شده است! و از تکنولوژی برای کمک به آرام سازی ذهن کودکان مبتلا به اوتیسم، بهره گرفته است و آنها را قادر می سازد تا بهتر تمرکز کنند و به طور مثبت تری با محیط شان درگیر شوند. شایان ذکر است کسانی که مبتلا به اوتیسم هستند، برقراری روابط اجتماعی با دیگران برایشان بسیار دشوار است.

این دستگاه به آسانی استفاده می شود و دارای سیستم نوروفیدبک موثر است و شامل یک هدبند و یک اپلیکیشن است.اثرات درمانی در طول زمان آشکار می شود. همان طور که اوتیسم طیفی از اختلالات است، تجربه این بیماری از فردی به فرد دیگر متفاوت است. به عنوان یک پایه، حداقل 4 تا 8 هفته وقت لازم است تا درمان تاثیرگذاری خود را داشته باشد و تغییرات قابل توجهی آشکار شود.

فایده های استفاده از Mente اوتیسم چیست؟

این سودمندی ها و نتایج مثبت توسط والدین و مراقبین کودکان مبتلا به طیف اوتیسم مشاهده و گزارش شده است.

  •  بهبود مهارت های ارتباطی: کاربران به شروع مکالمات و ماندن در آن و همچنین برقراری ارتباط چشمی گرایش پیدا می کنند.
  • بهبود رفتار: کج خلقی ها و دوره های پریشانی کاهش می یابد و لحظات آرامش بیشتر می شود.
  • افزایش مدت و محدوده ی توجه: مشاهده شده است با استفاده از Mente اوتیسم، مدت و محدوده توجه کودکان افزایش یافته است.
  • طولانی شدن زمان یادگیری های واقعی: کاربران Mente اوتیسم تمرکز بیشتری را در اختیار دارند تا بتوانند یادگیری را بهتر جذب کنند و به طور کامل تری در جلسات آموزش شرکت کنند.
  • پیشرفت خلاقیت: با افزایش خلاقیت، این کودکان به راحتی می توانند بازی های مختلف؛ مثل ایفای نقش های مختلف را بازی کنند.

همچنین بخوانید: بیش فعالی یا اختلال کم توجهی (ADHD) چیست ؟ و چه نشانه هایی دارد؟


مرحله ی اول:

هنگامی که این دستگاه برای اولین بار استفاده می شود، کاربر باید برنامه یا نرم افزار Mente Autism را دانلود کند، با استفاده از اتصال به اینترنت، برنامه را اجرا و پیکربندی کرده و اطلاعات کاربر را در آن وارد کند.

مرحله ی دوم:

دستگاه باید شارژ شود و اولین چیزی باشد که بعد از بیدار شدن کودک استفاده می شود.و باید به درستی روی سر کاربر قرار بگیرد (تمام پنج سنسور با پوست سر برخورد داشته باشد). بعد از آن هدفون هایی که به هدبند وصل هستند را درگوش کودک بگذارید. سپس دستگاه را روشن کنید و برنامه Mente Autism را باز کنید.

مرحله ی سوم:

کودک به نوروفیدبک های پخش شونده از هدفون ها گوش می کند. این فرایند 40 دقیقه به طول می انجامد و دستگاه به طور خودکار خاموش می شود. اگر هر یک از سنسور ها درست روی سر جای نگرفته باشند و یا جا به جا شده باشند، از طریق اپلیکیشن، اعلانی به مراقب یا والدین کودک ارسال می شود.


همچنین بخوانید: با گذر زمان و بزرگتر شدن شما چه اتفاقی برای خلاقیت شما رخ می دهد !


نتایج کامل آزمایشگاه ایالات متحده برای دستگاه Mente Autism که توسط journal Frontiers in Neurology  منتشر شده است، نشان دهنده کاهش رفتارهای اوتیستیک و همچنین بهبود مهارت های اجتماعی و ارتباطی است. این مطالعه که توسط موسسه کارریک انجام شد، یک مطالعه دو سو کور بر روی 34 آزمودنی بیش از 12 هفته بود.

پروفسور فردریک کریک، نویسنده اصلی این نشریه می گوید: Mente Autism با برقراری یک رویکرد غیرتهاجمی و بیوفیدبک، واقعا به عنوان یک گزینه ی خوب برای والدین کودکان اوتیسم تبدیل شده است. ما بسیار هیجان زده شده ایم که این مطالعه نتایج آماری قابل توجهی را نشان داده است. که نشان دهنده بهبود در طیف گسترده ای از حوزه های عملکردی در گروه فعال و نه در گروه کنترل است.به طور گسترده تر، ما امیدواریم که یک آگاهی واقعی در مورد نوروفیدبک به عنوان یکی از ابزارها برای کمک به والدین کودکان مبتلا به اوتیسم، که تهاجمی نیست و از دارو هم استفاده نمی کند، افزایش یابد.

والدین در گروه فعال، که پیشرفت در ارتباطات و مهارت های اجتماعی را در کودک خود مشاهده کرده بودند، بازخورد مثبت داشتند و حمایت و قدردانی می کردند. ولفگانگ استورف مدیر اجرایی Neurotech می گوید که از نتایج مطالعات مستقل خوشحال است. Neurotech در حال حاضر انتظار دارد که اوتیسم Mente را در ایالات متحده به فروش برساند.

ممکن است به مطالعه ی این مطالب هم علاقمند باشید: