اولین قرار ملاقات و نکاتی برای جذاب بودن

وقتی برای اولین بار به ملاقات کسی می روید، مهمترین سوالی که پیش می آید این است که اولین قرار ملاقات چی بپوشیم؟ ما می خواهیم از یک طرف جذاب به نظر برسیم و از سوی دیگر می خواهیم خیلی ساده نیز نباشیم. خیلی برای انتخاب لباس مناسب تلاش می کنیم اما سعی بر آن داریم که تلاش خود را نیز مخفی کنیم، زیرا می خواهیم در جلسه اول طرف مقابل را مجذوب خود کنیم (که امری بسیار طبیعی است).

فراموش نکنید که چیزهای دیگری برای اهمیت دادن به آنها وجود دارد، مثلا اینکه زبان بدن در اولین قرار چه چیزهایی را برای طرف مقابل بازگو می کند؟ مردان باید بدانند نحوه برخورد در اولین قرار با یک خانم باید چطور باشد. این فقط لباس های شما نیستند که شخصیت شما را بازگو می کنند و شما حتما باید به موارد دیگر هم اهمیت دهید. با این حال این هم سوال مهمی است که در اولین قرار ملاقات چه بپوشیم؟ چگونه در اولین قرار جذاب باشیم؟

گذاشتن تاثیر خوب در اولین برخورد می تواند با پوشیدن لباس مناسب کمی راحت تر شود. مهمترین چیزهایی که نباید فراموش کنید این است که لباس خود را بپوشید، مانند خود رفتار کنید و طبیعی باشید. این بدان منظور نیست که به لباس های خود اهمیت ندهید، بدان معنی است که مانند خود لباس بپوشید و سعی کنید خودتان باشید.  

مثلا پوشیدن لباس هایی که دوست ندارید ولی فقط بخاطر اینکه اولین جلسه ملاقات شماست آن ها را انتخاب کرده اید، رفتارهای مصنوعی و ….باعث سرخوردگی شما و طرف مقابل تان در آینده می گردد. مبحث کلی در مورد اینکه در اولین قرار ملاقات چی بپوشیم بسیار وسیع است و بر اساس نوع محل و فرد بسیار متفاوت است.در این مطلب نکاتی را برای شما جمع آوری کرده ایم که به شما ایده هایی در مورد استایل شما خواهد داد و می تواند پاسخ مناسبی در مورد نحوه لباس پوشیدن شما در اولین قرار ملاقات ارائه دهد.


مرتبط: با 17 نکته مهم که تمام مردان شیک پوش باید آن را رعایت کنند آشنا شوید!


با توجه به مکان و موقعیت لباس پوشیدن

صرف نظر از سبک و استایل شما، اولین قاعده این است که با توجه به جایی که می خواهید بروید لباس بپوشید. به عنوان مثال هنگام رفتن به سینما هیچ وقت لباس شب نمی پوشید و زمانی که به یک رستوران زیبا می روید نمی توانید لباس غیر رسمی بپوشید. در نهایت فردی که شما را دعوت کرده است اطلاعاتی در مورد مکان به شما گفته است. به عنوان مثال اگر به یک رستوران شیک دعوت می شوید پوشیدن لباس های کلاسیک همیشه نجات دهنده است. در این شرایط تمام آن چه شما باید انجام دهید انتخاب کفش و کیف مناسب است.

اولین قرار ملاقات

اگر به یک پیک نیک زیبا و عاشقانه دعوت شده اید سعی کنید بسیار راحت لباس بپوشید. لباس هایی اسپرت مانند مانتوهای راحت و شلوار جین. همیشه لباس های ساده، شیک و با کیفیت بالا را انتخاب کنید. به عنوان مثال هیچ وقت با کفش پاشنه بلند نمی توانید به پیک نیک بروید.

با توجه به فرم بدنتان لباس بپوشید

در حقیقت این موضوع با گزینه اول رابطه مستقیم دارد: مناسب لباس پوشیدن! در واقع من می خواهم بر این دو موضوع تاکید کنم. اولین موضوع این است که اگر از لباس های مناسب اندام خود استفاده نکنید ممکن است چاق تر و کوتاه تر دیده شوید. انتخاب لباس مناسب برای مردانی که اضافه وزن دارند، به آنها کمک می کند که خود را خوش استیل تر نشان دهند.

دومین موضوع راحت بودن شما است که از تمامی حرکات شما قابل فهم است. از پوشیدن لباس هایی که در آن ها راحت نیستید اجتناب کنید. شما باید لباس هایی را انتخاب کنید که زیبایی شما را چندین برابر کند. این موضوع در مورد کفش ها نیز صدق می کند. همیشه کفش هایی را انتخاب کنید که در آن ها احساس راحتی می کنید و همیشه این نکته را در نظر بگیرید که قرار اول ملاقات خود را به قرار آخر تبدیل نکنید.


همچنین بخوانید: لباس های رنگی که می پوشید در مورد شما چه می گوید؟


یک لباس منحصر به فرد و خیره کننده را انتخاب کنید

سعی کنید در جلسه اول ملاقات جذاب باشید اما این بدان معنا نیست که لباس های عجیب و غریب بپوشید. بر عکس سعی کنید لباس هایی را انتخاب کنید که بسیار شیک، با کیفیت و مناسب اندام شما باشد و علاوه بر آن نشان دهنده سبک و استایل شما نیز باشد.

اولین قرار ملاقات

از اکسسوری اضافه استفاده نکنید

می دانید که اکسسوری ها جزئیات خیره کننده ای است که سبک شما را  نشان می دهد. سعی کنید تا حد ممکن ساده و جذاب باشید. به عنوان مثال می توانید از یک گردنبند یا دستبند ظریف استفاده کنید. از استفاده کردن از اکسسوری های اضافه خودداری کنید. 

مو و آرایش

اول از همه، آراستگی و تمیزی بسیار اهمیت دارد. اولین گام این است که دوش بگیرید و قبل از اولین جلسه آراسته باشید. پس از آن نوبت مو و آرایش برای زنان است. رازهایی که مدل موی زنان در مورد آنها فاش می کند را دست کم نگیرید. همچنین مدل موی مردان هم اهیمت دارد و نباید فکر کنند که زنان به این موضوع توجه نمی کنند. زنان باید سعی کنند خودشان را دوست داشته باشند و با خودداری از آرایش کردن زیاد این را به طرف مقابل نشان دهند. سعی کنید در زیباترین و طبیعی ترین حالت چهره خود باشید زیرا او باید شما را بدین گونه قبول کند و دوست داشته باشد.

استفاده بیش از حد از عطر

در جلسه اول  مثل این نباشید که انگار در یک بطری عطری افتاده اید. زیرا شما از سلیقه طرف مقابل اطلاع ندارید و ممکن است عطر مورد استفاده شما باعث از بین رفتن رابطه شود.

در ادامه بخوانید:

10 تا از بهترین عطرهای زنانه با ماندگاری بالا 

5 تا از بهترین عطرهای ارزان قیمت مردانه