اگر شما از کاربران قدیمی اندروید هستید حتما با مشکل رد کردن یا بسته شدن اعلان ها / نوتیفیکیشن مواجه شده اید و بصورت ناخواسته آنها را بسته اید! و یا به دلیل عجله داشتن مجبور به سوایپ کردن آنها شده اید. از این رو نیاز دارید تا آنها را بازیابی کنید و یا شاید علاقه مند باشید بندانید چگونه می توانید به تاریخچه اعلان های خود دسترسی داشته باشید ولی نحوه دسترسی به تاریخچه نوتیفیکیشن ها در اندروید را بلد نیستید؟

هیچ نگران نباشید شما می توانید به راحتی به اعلان هایی از قبیل، تماس و پیام های از دست داده، اعالان های سیستم ، بروزرسانی ها و … دسترسی داشته باشید. برای این منظور فقط کافی است تا به Notification Log دسترسی پیدا کنید. همچنین این ویژگی بصورت پیش فرض در اندروید 8 با نام Unnotification حضور دارد.


همچنین بخوانید »

با مهمترین ویژگی های اندروید پای آشنا شوید

۱۵ اپلیکیشن فوق العاده برای بانوان که حتما باید در تلفن همراه خود داشته باشند !

لانچر مایکروسافت برای اندروید حالا به شما امکان ردیابی مکان و کنترل اپ های استفاده شده توسط فرزندتان را می دهد !


البته باید متذکر شوم همه گوشی های اندرویدی از ویژگی Notification Log پشتیبانی نمی کنند و تنها چند مدل نظیر گوشی های پیکسل و گوشی ریزر از این ویژگی پشتیبانی می کنند. برای فعال کردن این ویژگی کافیست انگشت خود را بر روی هوم اسکرین چند ثانیه نگه دارید، تا منو تنظیمات هوم اسکرین ظاهر شود، گزینه ویجت را انتخاب کرده و از لیست ویجت تنظیمات را بر روی صفحه اضافه کنید سپس از طریق ویجت تنظیمات به بخش Notification Log بروید.

نحوه دسترسی به تاریخچه نوتیفیکیشن ها در اندروید

* long-press home screen
* press widgets
* drag the “Settings” 1×1 widget on your screen
* choose “Notification log”

اگر شما هم مثل من از کاربرانی هستید که گوشی اندرویدی شما قدیمی است و از این ویژگی ها پشتیبانی نمی کند هیچ نگران نباشید. شما می توانید از برنامه کارآمد Unnotification استفاده کنید که دقیقا ویژگی های یکسانی را به شما ارائه میدهد. شما می توان این ید برنامه را از گوگل پلی دانلود کنید.

برای استفاده از این برنامه نیز باید مراحل بالا را طی کنید. وارد بخش ویجت ها شوید ، سپس ویجت Unnotification را بر روی هوم اسکرین قرار دهید.