دمنوش طبیعی برای مبارزه با کرونا! وارد شدن ویروس کرونا به کشور باعث اضطراب و نگرانی همه ما شده است.اما با رعایت نکات اولیه مانند شستن مرتب دست ها و عدم دست دادن و روبوسی می توانیم از ابتلا به این ویروس جلوگیری کنیم.یکی دیگر از روش های مقابله با کرونا تقویت سیستم ایمنی بدن است.سیستم ایمنی بدن بر اثر تغییرات آب و هوایی ، استرس ،عدم تغذیه صحیح ضعیف می شود.و یک سیستم ایمنی ضعیف در مقابل ویروس ها نمی تواند از بدن ما محافظت کند.اما چگونه سیستم ایمنی بدنمان را تقویت کنیم ؟

تقویت سیستم ایمنی بدن

برای تقویت سیستم ایمنی بدن باید از غذا و دمنوش هایی که سیستم ایمنی بدن را تقویت می کنند ، استفاده کنیم.همچنین رعایت نکات بهداشتی نیز بسیار مهم است.از این رو در این مقاله با طرز تهیه دمنوش طبیعی برای مبارزه با کرونا آشنا می شویم :


دمنوش میوه گل رز

 میوه گل رز منبع خوبی برای ویتامین C است.حتی می توان گفت که این بهترین منبع ویتامین C است.شما می توانید سیستم ایمنی بدن خود را با 1 فنجان میوه گل رز در روز به خصوص در این شرایط تقویت کنید.


دمنوش لیندن و عسل

چای لیندن تاثیر بسزایی در مبارزه با بیماری ها دارد زیرا به خوبی میتواند سیستم ایمنی بدن را تقویت کند.هم چنین میتوانید با اضافه کردن مقداری عسل به چای لیندن در برابر ویروش کرونا و ویروس های دیگر بدن خود را تقویت کنید.


همچنین بخوانید :


چای سبز

چای سبز نوعی فرآوری نشده چای سیاه است.بنابراین ، مصرف بیش از حد ممکن است باعث ورم شود.با این حال ، ما نمی توانیم اثر بالا برنده متابولیسم آن را انکار کنیم.2 فنجان چای سبز در روز برای سلامتی و  کاهش وزن مفید است.


دمنوش زنجبیل و عسل و لیمو

این دمنوش مانند معجزه ای باعث تقویت سیستم ایمنی بدنتان می شود.از این رو به شما پیشنهاد می کنیم که در این روزها نوشیدن این دمنوش را فراموش نکنید.و برای اثر بخشی بیش تر به آن مقداری عسل و لیمو اضافه کنید.


دمنوش دارچین ، فلفل سیاه وزنجبیل

این دمنوش با دارا بودن دارچین، فلفل سیاه و زنجبیل میتواند دمای بدن را حفظ کند.با نوشیدن این دمنوش  بیماری ها نمی توانند به شما نزدیک شوند.