سلام خدمتون همه دوستان و همراهان عزیز تو این مقاله شما رو با دوست داشتنی ترین زوج های هالیوودی آشنا میکنم ! اگر فک میکنید زوجی در این لیست باید قرار میگرفته و نیست در بخش دیدگاه ها اسمشونو برای ما بنویسید!

قبل از مطالعه این مقاله به مطالب زیر هم یه نگاهی بندازید »

پنه لوپه کروز و خاویر باردم

در سال ۲۰۰۷ پنه‌لوپه کروز رابطه‌ای نسبتاً مخفیانه را با خاویر باردم، همبازیش در فیلم ویکی کریستینا بارسلونا، آغاز کرد. هر دوی آن‌ها به شدت محافظه کار بودند و دربارهٔ زندگی شخصی خود صحبت نمی‌کردند. براساس گزارش آسوشیتدپرس، باردم و کروز در ژوئیه سال ۲۰۱۰ در باهاما با یکدیگر ازدواج کردند.

آنها اکنون صاحب یک پسر به اسم لئو و یک دختر به نام لونا هستند.


بلیک لایولی و رایان رینولدز

رایان رینولدز در سال 2002 با خواننده کانادایی “آلانیس موریست” رابطه عاشقانه ای آغاز کرد، آن ها در ژوئن سال 2004 نامزدی خود را اعلام کردند، اما دو سال بعد و در ژوئن 2006 از هم جدا شدند.

رایان رینولدز در سال 2007 با اسکارلت جوهانسون نامزد کرد. آن ها در سال 2008 در یک مراسم آرام و خصوصی با هم ازدواج کردند. این ازدواج تا سال 2010 دوام داشت و آن ها در 1 ژوئیه سال 2011 رسما از هم طلاق گرفتند.

تا در نهایت رینولدز هنگام فیلمبرداری در فیلم “فانوس سبز” با بلیک لایولی هم بازی شد و این آشنایی به ازدواج آن ها در سال 2012 منجر شد. این زوج در سال 2014 صاحب دختری به نام جیمز رینولدز شدند و در سال 2016 دومین دختر آن ها به نام اینس رینولدز متولد شد.


شارلوت رایلی و تام هاردی

تام هاردی در ۲ ژانویه ۱۹۹۹ با همسرش سارا وارد (تهیه‌کننده) پس از سه هفته آشنایی ازدواج کرد و در سال ۲۰۰۴ از هم جدا شدند. از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۴ هاردی با لیندا پارک (بازیگر) رابطه داشت.

او از سال ۲۰۰۵ با ریچل اسپید (کارگردان) وارد رابطه شد هاردی از ریچل اسپید، پسری بنام «لوئیس توماس» (متولد ۲۰۰۸) دارد. رابطه او با ریچل در سال ۲۰۰۹، پس از ۴سال به پایان رسید و هاردی در سال ۲۰۰۹ بعد از حاشیه‌های فراوان با شارلوت رایلی بازیگر سریال محبوب پیکی بلایندرز و همکار او در سریال بلندی‌های بادگیر، رابطه جدید خود را برقرار کرد و در ژوئیه ۲۰۱۴ ازدواج کردند. فرزند آنها دراکتبر سال ۲۰۱۵ به دنیا آمد.


ریتا ویلسون و تام هنکس

ریتا ویلسون و تام هنکس

تام هنکس در ابتدا با سامانتا لوییس ازدواج نمود (۱۹۷۸ تا ۱۹۸۷) در زمانی که این دو از هم جدا شدند، ۲ فرزند به نام‌های کالین (متولد ۱۹۷۷) و الیزابت (متولد ۱۹۸۲)داشتند.

در سال ۱۹۸۸ هنکس با ریتا ویلسون ازدواج می‌کند. این دو پیش‌تر در سر صحنه فیلم‌برداری دوستان صمیمی با یکدیگر آشنا شده بودند اما کمی بعد رابطه‌ای عاشقانه میان آن‌ها شکل می‌گیرد. این زوج دو فرزند پسر نیز دارند. چستر (متولد ۱۹۹۰) و ترومن (متولد ۱۹۹۵). تام هنکس یکی از معدود بازیگرانی است که به همسر خود وفادار مانده‌است. وی همچنین در لیست محبوب‌ترین‌ترین ستاره‌های سرشناس آمریکا قرار دارد

هنکس برای اولین بار و زمانی که پسرش کالین (از ازدواج اولش) بچه‌دار شد، پدربزرگ نیز شد. نام نوه‌اش اولیویا است که در سال ۲۰۱۱ به دنیا آمد. نوه دومش نیز به نام شارلوت در سال ۲۰۱۳ به دنیا آمد.


السا پاتاکی و کریس همسورث

السا پاتاکی در اوایل 2010 با بازیگر استرالیایی کریس همسورث رابطه برقرار کرد. در سپتامبر همان سال، این زن و شوهر اولین مراسم عمومی خود را در مراسم تحلیف موزه هنر لس آنجلس در کالیفرنیا برگزار کردند.

در 25 دسامبر سال  2010، پاتاکی و همسورث مخفیانه در ساحل یک جزیره در اندونزی ازدواج کردند. لباس السا بنام عاج سفید آرمانی ساخته شده از ابریشم ، کمر توسط پری دریایی و دم آن که توسط دستمال های کوچک چسبانده شده و لباس کریس از جورجیو آرمانی تهیه شده است. همچنین به رنگ سفید عاج ، اما بدون ژاکت. در 8 مه 2012 اولین دختر ازدواجشان ناتینگ هیل در لندن و در 18 مارس 2014 در بیمارستان سدرس سینا در لس آنجلس دو فرزند دوقلویی به نام های تریستان و ساشا به دنیا آورد. این خانواده در خلیج بایرون استرالیا ساکن هستند.


رز لزلی و کیت هرینگتون

دوست داشتنی ترین زوج های هالیوودی

سال ۲۰۱۶ هرینگتون تأیید کرد که به‌مدت ۴ سال است که با بازیگر اسکاتلندی به نام رز لزلی رابطه دارد. لزلی نیز در سریال بازی تاج و تخت نقش ایگریت را بر عهده داشت. رابطه این دو در سال ۲۰۱۲ و حین فیلمبرداری سریال شروع شد. از سال ۲۰۱۷ میلادی هرینگتون و لزلی در یک خانه باهم زندگی می‌کنند. رز هم مانند کیت از نوادگان چارلز دوم است که از همین طریق او و هرینگتون باهم رابطه فامیلی دارند.این در نهایت در سال ۲۰۱۸ با یکدیگر ازدواج کردند.


مایلی سایرس و لیام همسورث

دوست داشتنی ترین زوج های هالیوودی
خواننده معروف مایلی سایرس و بازیگر هالیوودی لیام همسورث در دسامبر ۲۰۱۸ ازدواج خود را جشن گرفتن و اکنون با گذشت حدود هشت ماه از ازدواج، جدایی خود را اعلام کردند.

سخنگوی مایلی سایرس در بیانیه ای به مجله People اعلام کرد: “مایلی و لیام در این زمان با جدایی موافقت کردند. آنها به عنوان شریک های زندگی و اشخاص در حال تغییر و همیشه در حال تحول تصمیم گرفتند این جدایی برایشان بهترین کار است و می خواهند روی خود و حرفه کاریشان تمرکز کنند. آنها همچنان در دوران جدایی هم از حیوانات خانگی مشترکشان نگهداری خواهند کرد. لطفا به فرآیند جدایی آنها و حریم شخصی آنها احترام بگذارید.”


تام کروز و نیکول کیدمن

دوست داشتنی ترین زوج های هالیوودی

کروز در سال ۱۹۹۰ به هنگام بازی در فیلم «روزهای تندر» با نیکول کیدمن هنرپیشه استرالیایی آشنا شد و مدتی بعد با وی ازدواج کرد. این زوج سرشناس، جذاب و محبوب، تا سال‌ها از سرشناس‌ترین زوج‌های هالیوود به‌ شمار می‌آمدند.

آن‌ها دو کودک را به فرزندخواندگی پذیرفتند. در سال ۲۰۰۱ در حالی که نیکول سه‌ماهه باردار بود از یکدیگر جدا شدند که موجب شد نیکول کودک مذکور را سقط کند. برخی معتقدند دلیل جدایی وی از نیکول ناتوانی نیکول کیدمن در بچه‌دار شدن به دلیل حاملگی خارج‌رحمی بوده‌است. که نادرست بود اما در حقیقت به خاطر دخالت‌های کلیسای ساینتولوژی و شخص رهبر آن دیوید میسکوج بوده‌ است.

 

نظر شما راجع به دوست داشتنی ترین زوج های هالیوودی چیه؟