دومین تریلر انیمه Great Pretender منتشر شد! تریلر جدید این اثر مورد انتظار را از مجله وارونه تماشا کنید!

با سلام و درود خدمت دنبال کنندگان همیشگی مجله اینترنتی وارونه. مخصوصا دنبال کنندگان بخش پرهوادار انیمه. وبسایت رسمی انیمه Great Pretender دومین تریلر این انیمه سریالی را منتشر کرد. که صحنه‌های جدیدی از اثر را نشان می‌دهد. لازم به ذکر است که انیمه متظاهر بزرگ Great Pretenderr اثری ارجینال ساخته Wit Studio خواهد بود.

راستی یادتون نره پیج اینستاگرام انیمه، یوتوب و نماشای ما رو فالوو کنید.

Netflix قرار است تا این انیمه را به صورت جهانی استریم کند. اما پیش از آن در ژاپن استریم آن را آغاز کرده است. بخش اول انیمه Great Pretender که شامل قسمت های 1 الی 5 بوده است در تاریخ دوم ژوئن در ژاپن استریم شده است. بخش دوم انیمه Great Pretender که شامل قسمت های 6 الی 10 آن بوده نیز در تاریخ نهم ژوئن استریم شده اند. بخش سوم نیز که شامل قسمت های 11 تا 1 می شود هم در تاریخ شانزدهم ژوئن از نتفلیکس در ژاپن استریم شده اند. بخش چهارم این انیمه نیز به گفته نتفلیکس به زودی در ژاپن استریم خواهد شد.


دومین تریلر انیمه Great Pretender

به غیر از خبر انتشار دومین تریلر انیمه Great Pretender در مجله وارونه بخوانید:

این انیمه در تاریخ 8 جولای مصادف با هجدهم تیر ماه از شبکه Fuji TV بر روی آنتن خواهد رفت. همچنین شبکه های Kansai TV، Tokai TV، Television Nishinippon Corporation، Hokkaido Cultural Broadcasting Co، Ltd و BS Fuji انیمه متظاهر بزرگ را پخش خواهند کرد! در کل این انیمه دارای 23 قسمت خواهد بود که پخش آن نیز به دو نیمه تقسیم خواهد شد.

صداپیشگان اصلی انیمه متظاهر بزرگ Great Pretender

  • Chiaki Kobayashi در نقش Makoto “Edamame” Edamura
  • Junichi Suwabe در نقش Laurent Thierry
  • Natsumi Fujiwara در نقش Abigail “Aby” Jones
  • Mie Sonozaki در نقش Paula Dickins

Hiro Kaburagi کارگردان انیمه 91 Days در حال کارگردانی انیمه Great Pretender در استودیو ویت می باشد. طراح سری انیمه های Evangelion آقای Yoshiyuki Sadamoto نیز در حال طراحی کارکترها می باشد. Ryota Kosawa نیز نوشتن فیلمنامه این اثر را بر عهده دارد. Yutaka Yamada سازنده موسیقی متن انیمه های Tokyo Ghoul و Vinland Saga نیز در حال ساخت موسیقی این اثر می باشد. نظر شما درباره انیمه مورد انتظار متظاهر بزرگ Great Pretender چیست؟ نظرات خود را با مجله وارونه به اشتراک بگذارید! همچنین برای خواندن مقالات سایت در حوضه جدیدترین اخبار، در مجله وارونه اخبار انیمه را دنبال کنید.