استاد پیشین هاروارد رئیس جمهور آمریکا را “فردی بسیار ناتوان، دچار اختلال و بیمار” می نامد!

آیا دونالد ترامپ روانپریش یا سایکوپت است؟ روانپزشکان می گویند: دونالد ترامپ یک سایکوپت است و دچار روانپریشی است و یک “خطر بزرگ فعلی” محسوب می شود. دکتر Lance Dodes، استادیار سابق روانپزشکی بالینی در دانشکده پزشکی هاروارد که هم اکنون در مؤسسه و انجمن روانکاوی بوستون فعالیت می کند، گفت: رئیس جمهور ایالات متحده روانپریشی دارد و “مرد بسیار بیماری” است.

این درحالی بود که ترامپ با ریتوییت کردن سه فیلم اسلام هراسی که توسط معاون رهبر گروه راست افراطی بریتانیای اول، منتشر شده بود، خشم ها را برانگیخت. دکتر دودز به کانال آمریکایی MSNBC گفت: “این یک مثال دیگر از نزدیک بودن وی به روان پریشی، هنگام استرس است. توضیح ساده ای که بعضی از مردم آمریکا نمی خواهند آن را بشنوند، این است که او کنترل خودش را در دست ندارد. وقتی می گوییم فردی روانپریش می شود، منظورمان همین است. “


همچنین بخوانید:


وی در پاسخ به سوال” آیا دونالد ترامپ روانپریش یا سایکوپت است؟ ” افزود: “همه ی ایده های توهمی او، وقتی به نوعی تحت استرس قرار می گیرد و مسیر واقعیت را از دست می دهد (زیرا واقعیت با آنچه می خواهد باور کند متناسب نیست) بیرون می آیند.”

دودز گفت: این “بسیار خطرناک” است که جایگاه قدرت در دست کسی باشد که به نظر می رسد کاملا نسبت به رفاه دیگران بی اهمیت و  مایل به انجام هر کاری برای ارتقاء خویش است.

وی افزود: ترامپ “از نظر ایجاد جنگ هسته ای و حتی از دیدگاه انجام هر کاری که می تواند برای از بین بردن دموکراسی و همچنین حمله به گروه های قومی به روشی های خودش” برای ما یک خطر بزرگ است.

“این مرد بسیار بیمار است. او واقعاً بسیار بیمار است. “

ترامپ فردی سایکوپت و سوشال پت است، اما نقاب شگرفی به چهره زده است که با آن بسیار خوب عمل می کند! وی افزود: هیچ کاری از سمت ترامپ تعجب آور نخواهد بود، از جمله انحلال قانون اساسی ایالات متحده، اخراج دیوان عالی یا شروع جنگ هسته ای با کره شمالی، زیرا این قبیل اقدامات “با رفتار قبلی وی” سازگار خواهد بود. کنگره ایالات متحده و متحدان آقای ترامپ باید بپذیرند که رئیس جمهورشان “فردی بسیار ناتوان، دچار اختلال و بیمار است”.

در ادامه بخوانید: