دکوراسیون خانه منعکس کننده سبک و شخصیت ما همانند لباس هایی است که آن هارا می پوشیم.

این یک واقعیت شناخته شده است که لباس های ما در مورد زندگی و شخصیت ما سرنخ هایی به دیگران می دهد.سبک ها، رنگ ها و مدل هایی که ما در لباس هایمان انتخاب می کنیم قطعاتی از شخصیت ما را آشکار می کند. دکوراسیون خانه منعکس کننده سبک و شخصیت ما همانند لباس هایی است که آن ها را می پوشیم.علاوه بر این، هر ویژگی از دکوراسیون و طراحی نکاتی پنهان در مورد شخصیت ما را باز گو می کند. در این مطلب با نکاتی که در منزل و دکوراسیون آن بازگو کننده شخصیت ما هستند آشنا شویم.

در ادامه بخوانید » با کلکسیون منزل برند مطرح کارتیه آشنا شوید

1-رنگ درب ورودی منزل

دکوراسیون خانه منعکس کننده سبک و شخصیت ما

رنگ در ب ورودی منزل در مورد شخصیت شما چه می گوید ؟به همسایه ها ومهمانانمان چه اطلاعاتی در مورد شخصیت خود می دهیم ؟این اطلاعات از آن چیزی که انتظار دارید بیشتر است !به عنوان مثال رنگ درب منزل شما در مورد میزان اجتماعی بودن شما سخن می گوید !به عنوان مثال کسانی که درب منزل آن ها زرد یا قرمز است انسان هایی خون گرم ،اجتماعی و مهمان دوست هستند.

رنگ درب آبی نشان دهنده صاحب خانه ای آرام و راحت است.اگر شما یک درب ورودی سبز دارید، می توانیم بگوییم که شما فردی هستید که  مورد توجه قرار می گیرید و همه از همنشینی با شما لذت می برند.درهای ورودی سیاه نشان دهنده افراد مستحکم، پایدار و با شکوه است.اگر رنگ درب ورودی شما یک رنگ نادر و خاص است که کمتر استفاده می شود،نشان دهنده این است که شما شخصیتی احساسی دارید و پیرو رویاهای خود هستید.پیشنهاد ما به شما استفاده از رنگ فیروزه ای است.درب های سفید نشان دهنده شخصیت صادق و راستگو است.

2-کمد لباس هایتان

دکوراسیون خانه منعکس کننده سبک و شخصیت ما

آیا دوست دارید شخصیت خود را پنهان نگه دارید و در مورد خود به کسی اطلاعات ندهید ؟پس پیشنهاد ما به شما این است که کسی را نزدیک کمد لباس هایتان نبرید زیرا بر اساس گفته کارشناسان اطلاعات مهمی را می توان به وسیله آن کسب کرد !به عنوان مثال اگر شما لباس های کهنه خود را همچنان در کمد لباس هایتان نگه می دارید شما انسانی احساساتی هستید که دوست ندارید خاطرات گذشته را فراموش کنید.و اگر لباس های خود را بر اساس رنگ در کمد لباس هایتان آویزان می کنید شما دارای شخصیت قوی ومستبدی هستید.و اگر لباس های خود را براساس عملکرد و محیط پوشیدن آن ها می چینید  شما انسان معقول و منطقی هستید.

3-ظاهر تخت شما

دکوراسیون خانه منعکس کننده سبک و شخصیت ما

هر چقدر که اتاق خوابتان بر اساس سلیقه شما و همسرتان چیده شده باشد اما بازگو کننده شخصیت شما هستند.به عنوان مثال اگر تخت شما مرتب باشد نشان دهنده ورزشکار بودن شما است !و اگر تخت شما هر صبح که از خواب بلند می شوید نامرتب باشد یا اگر از انجام دادن این کار متنفر باشید نشان دهنده غیر ورزشکار بودن شما است !

4-کوسن و بالش ها در اتاق نشیمن

دکوراسیون خانه منعکس کننده سبک و شخصیت ما

اگر فکر می کنید کوسن و بالش ها فقط نشان دهنده راحتی مبلمان شما در اتاق نشیمن است ،سخت در اشتباهید !با انتخاب کوسن ها شما در واقع دارید در مورد شخصیت خود سخن می گویید.استفاده از کوسن هایی با راه راه بزرگ نشان دهنده اعتماد به نفس بالا شما و اهمیت ندادن شما به نظرات دیگران است.اگر از بالش یا کوسن هایی استفاده می کنید که دارای تصویر حیوان یا تصویر اشیا است نشان دهنده خلاق  و  بانشاط  بودن شما است.استفاده از طرح های هندسی نشان دهنده مرتب ومنظم بودن شما است.واگر از کوسن های ساده و بدون طرح استفاده می کنید نشان دهنده شخصیت جدی و منطقی شما است.

5-سبک اتاق نشیمن

دکوراسیون خانه منعکس کننده سبک و شخصیت ما

طراحی، پارچه، رنگ و بافت مبلمان شماواضح ترین عناصر طراحی است که منعکس کننده شیوه زندگی و لذت های ما است.اگر شما در اتاق نشیمن خود مبلمان چرمی داشته باشید نشان دهنده شخصیت منطقی و سازگار شما است.اگر رنگ ها و الگوهای متضاد در طراحی سالن خود استفاده کرده اید، می توانیم بگوییم شما یک فرد بسیار دوست داشتنی، ، اجتماعی و سرگرم کننده هستید.

اگر شما به مبلمان به فرم L علاقه دارید شما دارای شخصیتی دوستانه و صمیمی هستید .

 

در ادامه بخوانید : پیشنهادهایی برای دکوراسیون منزل بر اساس ماه تولدتان !!!