سنگ های زیادی بر سر راه وجود دارد !!!

کارگردان و تهیه کننده مشهور هالیوودی دیوید فینچر که به تازگی کارگردانی و تهیه کنندگی سریال MindHunter را به اتمام رسانده از کارگردانی فیلم World War Z 2 می گوید.

فیلم بر اساس رمان مشهور مکس بروکس در سال 2013 منتشر شد. داستان این فیلم در ارتباط با پخش ویروسی بسیار خطرناک و واگیر دار در تمام جهان است. که این ویروس می تواند در ظرف 10 ثانیه یک انسان سالم را تبدیل به زامبی کند ! برد پیت ستاره این فیلم که در نقش مامور یونسکو حضور دارد به دنبال راهی برای مقابله با این ویروس سفر خود به محل شیوع این ویروس را آغاز میکند. World War Z به اندازه کافی در گیشه و فروش جهانی موفق بود در استودیو سازنده را راغب به ساخت قسمت دوم کرد. کارگردانی قسمت اول توسط مارک فورستر انجام شد، اما ساخت قسمت دوم این فیلم آخر الزمانی جذاب به فینچر واگذار شده است.

تا کنون اطلاعات بسیار ناچیزی از فیلم World War Z 2 منتشر شده و تنها چیزهایی که مشخص است حضور برد پیت در نقش گری لین مامور یونسکو و کارگردانی فیلم توسط دیوید فینچر است.


در ادامه بخوانید : بررسی سریال Mindhunter درام پلیسی متفاوت به کارگردانی دیوید فینچر


فینچر در مورد این پروژه به Little White Lies گفته است : “ما تمام تلاش خود را می کنیم که این اتفاق بیفتد، اما سنگ های زیادی بر سر راه وجود دارد”

او ادامه داد: “ما در حال حاضر  درگیر بررسی ساختار و اسطوره شناسی هستیم تا ببینیم تا کجا می توانیم پیش برویم”.

پیش تر قرار بود نسخه دوم این فیلم مهیج در ژوئن 2017 منتشر شود اما استودیو سازنده تصمیم به تعویق زمان انتشار گرفت.

خوشبختانه فیلم فینچر درگیر مشکلات حق کپی رایت و ساخت که نسخه قبلی با آنها روبرو بود نخواهد شد. حق کپی رایت این رمان در سال 2007 خریداری شد اما تا سال 2013 ساخت آن به طول انجامید.

 

ممکن است به خواند این مطالب نیز علاقه مند باشید