پایونیر DDJ-200 با سرویس هایی نظیر SoundCloud Go+ و سرویس جدید بیت پورت LINK سازگاری دارد

پایونیر دی جی جدیدترین محصول مقرون به صرفه خود را معرفی کرد! دی جی کنترلر DDJ-200 پایونیر کنترلری ارزان قیمت است که برای پخش موسیقی از سرویس های استریمینگ بوسیله گوشی های هوشمند طراحی شده است!

دی جی کنترلر DDJ-200 پایونیر قابلیت اتصال به لب تاپ را نیز دارد و می توانید با دانلود نرم افزار و فایل های مرتبط از آن بصورت سنتی بهره ببرید! اما این کنترلر بصورت اختصاصی برای گوشی های هوشمند و پخش و تولید میکس از سرویس های استریمینگ طراحی شده است. شما میتوانید با نصب اپلیکیشن WeDJ در گوشی خود از سرویس های استریمینگ نظیر SoundCloud Go+ و Beatport LINK بصورت مستقیم بهره ببرید. همچنین اگر شما از اپلیکیشن Algoriddim در دیوایس های اپل استفاده می کنید می توانید از Spotify Premium نیز استفاده کنید!

در ادامه بخوانید » دی جی کنترلر Z-JAY با صفحه نمایش لمسی 3 تیکه 

دی جی کنترلر DDJ-200 آخرین دستاورد صنعت دی جینگ در جهت حرکت رو به جلو به سمت آینده موسیقی و حکمرانی سرویس های استرینمینگ موسیقی است! 

نکته جالب اینجاست که این دیوایس همزمان با سرویس سابسکرایبشن بیت پورت Beatport LINK معرفی شده است. سرویسی جدید از پلتفرم در حال مرگ بیت پورت ! این سرویس استریمینگ سابسکرایبشن محور به دی جی ها امکان دسترسی به 7 میلیون ترک موجود در بیت پورت را میدهد.

همچنین بخوانید »

دی جی کنترلر DDJ-200 پایونیر

البته سرویس Beatport LINK در حال حاضر فقط از طریق اپلیکیشن WeDJ قابل دسترس است. اما در پاییز 2019 این ویژگی به نرم افزار حرفه ای Rekordbox پایونیر نیز خواهد آمد.

در حالی که دی جی کنترلر DDJ-200 پایونیر یکی از اولین کنترلر های اختصاصی موجود در بازار برای سرویس های استریمینگ است، ساندکلاد در همکاری مشترک با کمپانی Serato و Native Instruments و Virtual DJ و Mixvibes قابلیت پخش موسیقی از سرویس خود را به این کمپانی ها و محصولتشان ارائه داده است.

همچنین Serato DJ امکان پخش ترک از سرویس استریمینگ Tidal را در اختیار شما قرار داده است. گرچه امکان پخش ترک از اسپاتیفای همچنان فقط از طریق اپلیکیشن دیجینگ Algoriddim امکان پذیر است.

دی جی کنترلر DDJ-200 پایونیر از همین حالا با قیمت 150 دلار در دسترس قرار دارد.

همچنین بخوانید »