اسطوره موسیقی ترنس و یکی از تاثیر گذارترین دی جی ها دنیا به علت بیماری نامعلوم درگذشت !

رابرت مایلز ، آهنگساز سبک ترنس متولد سویس، و سازنده آهنگ مشهور کودکان Children در سن 47 سالگی بر اثر بیماری ناشناخته در گذشت.

خیلی از ماها با آثار او خاطرات فراوانی داریم و آثار او روشن کننده مسیر بسیاری از آهنگسازان و دی جی های کشورمان بوده است.

نام واقعی او Robert Concina می باشد و تو در سال 1969 در سویس به ئنیا آمد و سپس در جوانی به همراه خانواده خود به کشور ایتالیا مهاجرت کرد.

رابرت یکی از معروف ترین آهنگ های ترنس جهان Children را در دهه نود میلادی را تولید کرد و این ترک تبدیل به یک موفقیت جهانی برای وی شد و در بیش از 12 کشور در رتبه نخست چارت های موسیقی بود همچنین این ترک موجب شد تا وی در سال 1997 موفق به دریافت جایزه Brit شود.

 

یکی از دوستان صمیمی او  Joe T Vannelli مدیر رکورد لیبل DBX label درباره رابرت مایلز می گوید : “شنیدن خبر درگذشت یکی از برجسته ترین و با استعدادترین هنرمندان عرصه موسیقی در عصر حاضر بسیار ناباورانه و غیرمنتظره بود.” وی همچنین افزود: “من دلم برای نبرد، جنجال، اعتراض، هنرسنجی، داوری و از همه مهم تر برای یافتن صداها و ملودی های بی نظیر تو تنگ خواهد شد.»

هنرمندان بسیاری از جمله Pete Tong, Darude و Armin van Buuren با نوشتن پیام های تسلیت، مراتب غمگینی خود از درگذشت این آهنگساز و دی جی  اسطوره ای را اعلام کردند.

در ادامه آهنگ کودکان نسخه Dream Version از رابرت مایلز را گوش کنید.