داشتن رابطه جنسی قبل از ازدواج چه پیامد هایی خواهد داشت؟ به غیر از مسائل شرعی و حلال و حرام که ما را از این کار منع می کنند، چرا نباید قبل از ازدواج رابطه جنسی داشته باشیم؟ زیرا حتی راه هایی برای حلال کردن رابطه جنسی قبل از ازدواح مثل صیغه کردن وجود دارد. از طرفی بسیاری از افراد رابطه جنسی قبل از ازدواج دارند، اما چرا نباید اینکار را کرد؟


همچنین بخوانید: توصیه‌های قبل از ازدواج که روانشناسان بر آنها تاکید می‌کنند!


رابطه جنسی مشکلات را پنهان می کند!

وقتی در یک رابطه شما نزدیکی جنسی و رابطه جنسی داشته باشید، کمتر برای ارزیابی رابطه تان احساس نیاز می کنید. شاید بعضی موقع ها به این فکر کنید که آیا واقعا عاشق هستید و می خواهید که باقی عمرتان را با این شخص سپری کنید؟ اما خیلی عمیق نمی شوید، چون هر چیزی که می خواهید را به همدیگر می دهید. وقتی رابطه جنسی ندارید، مجبور می شوید واقعاً آن را بررسی کنید. رابطه جنسی مشکلات شما را کاور می کند و باعث میشود از پرداختن عمیق به آنها غافل شوید.

وقتی رابطه جنسی ندارید، می توانید با پارتنر خود صحبت کنید که ما هردو نیاز جنسی داریم و می خواهیم که آن را ارضا کنیم، پس اگر واقعا عاشق هستیم و می خواهیم زندگی مان را با هم سپری کنیم، بهتر است با هم ازدواج کنیم، اگر هم که نه، بهتر است بیشتر از این وقت یکدیگر را تلف نکنیم. می دانید که شما می توانید سالها از عمرتان را در رابطه تلف کنید، بدون اینکه رابطه تان ثمری داشته باشد.


همچنین بخوانید: چرا مردان از ازدواج فرار می کنند ؟


ازدواج به شما امکان می دهد احساسات واقعی خود را ارزیابی کنید!

وقتی صحبت از نداشتن رابطه جنسی قبل از ازدواج می شود، ممکن است بعضی ها مخالف باشند، اما در مورد نداشتن رابطه جنسی قبل از عاشق شدن چه؟ کسی هست که مخالفتی داشته باشد؟ سوال بعدی این خواهد بود که شما از کجا می دانید که عاشق هستید؟ اگر مایل هستید با آن شخص ازدواج کنید پس می دانید که عاشقش هستید و می خواهید که با او زندگی کنید و نیازهایی که دارید از جمله نیاز جنسی تان را با او برطرف کنید. زیرا هیچ کس قرار نیست با کسی ازدواج کند که فقط بتواند رابطه جنسی داشته باشد.

رابطه جنسی افراد را به هم متصل می کند!

خوب این یک مسئله زیست شناسی ساده است. هورمونی وجود دارد که اکسی توسین نامیده می شود و باعث کشش و جذب افراد به یکدیگر می شود. اگر با کسی ارتباط برقرار کردید که عاشقش نیستید، پس اگر رابطه تان به مشکل خورد و تمام شد نمی توانید گلایه ای داشته باشید، زیرا شما بدون اینکه واقعا آن شخص را بشناسید وارد رابطه با او شده اید. به علاوه داشتن تجربه رابطه جنسی با افراد مختلف ریسک طلاق را در آینده افزایش می دهد. مثل این است که یک نوارچسب را مدام به سطوح مختلف بچسبانید  و سپس آن را بکنید، پس از مدتی دیگر چسبندگی خود را از دست می دهد و دیگر به هیچ سطحی نمی چسبد. رابطه جنسی مکانیسمی است که افراد را به یکدیگر نزدیک و متصل می کند، پس کارکرد این مکانیسم را با چسبیدن و جدا شدن از افراد مختلف خراب نکنید.


همچنین بخوانید: در چه شرایطی باید از رابطه جنسی خودداری کنیم؟


بچه دار شدن!

رابطه جنسی اگر محافظت شده نباشد، احتمال بچه دار شدن را در پی دارد و اگر شما قبل از ازدواج رابطه جنسی برقرار می کنید پس یعنی یکی از شما 100 درصد مایل نیست که زندگی اش را با دیگری سپری کند، پس بارداری ناخواسته آخرین چیزی است که شما انتظارش را دارید. معمولا چنین چیزی اصلا برای خانواده ها قابل قبول نیست، بنابراین تنها گزینه باقی مانده سقط جنین پنهانی خواهد بود و این شما را در معرض خطرات متعددی قرار می دهد. گذشته از مسئله آبرو و خانواده، هیچ کودکی نمیخواهد پدرمادری داشته باشد که با هم زندگی نمی کنند، و یا زیر یک سقف بدون عشق زندگی می کنند.

کسی که اینکار را کرده است، از ازدواجش راضی است؟

آمریکایی ها معمولا بعد از سه قرار ملاقات رابطه جنسی برقرار می کنند، و نرخ طلاق در آمریکا 50 درصد تخمین زده شده است. چند درصد از کسانی که هنوز طلاق نگرفته اند، از ازدواج شان راضی و خوشحال هستند، بیاید بگویم 20 درصد، هرچند که فکر می کنم از این هم کمتر باشد زیرا در غیر این صورت این همه رئابط فرازناشویی و … رخ نمی داد. اما اگر 20٪ بود، این بدان معناست که احتمال ازدواج و خوشبختی آمریکایی ها 1 در برابر 10 است!

اگر شما هم اینکار را بکنید، به چه نتیجه ای خواهید رسید؟ رابطه جنسی بعد از چند قرار ملاقات! شما چگونه می توانید پس از چند قرار ملاقات کسی را بشناسید؟ اینگونه است که افراد در ازدواج های غیر رضایت بخش گیر کرده اند و بعضی ها هم طلاق گرفته اند. رضایت فوری هرگز باعث ایجاد شادی طولانی مدت نمی شود.


همچنین بخوانید: نگرانی های زنان در رابطه جنسی چیست؟


وقتی خیلی راحت چیزی را به دست می آوریم، کمتر آن را گرامی میداریم!

اگر چیزی برای شما هزینه ای نداشته باشد، واقعاً آنقدر که باید قدردان آن نیستید. قطعا دوران آشنایی و نامزدی بیشتر از چند قرار ملاقات طول خواهد کشید، بیاید فرض کنیم یک سال. حال سالهای قبل از آشنایی که بدون رابطه جنسی سپری شده اند را نیز در نظر بگیرید. وقتی کسی رابطه جنسی را به بعد از ازدواج موکول می کند، چقد احتمال دارد که با بروز هر بحث و مشکلی رابطه را بهم بزند و آن را دور بریزد؟ او حتما قدر رابطه ای که دارد را بهتر از کسی که بعد از سه قرار ملاقات رابطه جنسی برقرار کرده می داند. 

انتقال کنترل

بگذارید به یک مسئله جهان شمول بپردازیم. قبل از اینکه در رابطه ای نزدیکی جنسی صورت بگیرد، مرد به زن احساس امنیت و اطمینان از اینکه با او خواهد ماند را می دهد و زن در این صورت اجازه کنترل رابطه و برقراری رابطه جنسی را به او می دهد. پس زنی که اجازه رابطه جنسی بدون ازدواج را می دهد، در واقع دارد از خود مایه می گذارد اما چیزی دریافت نمی کند و کنترل رابطه را به طور کلی به طور ناعادلانه ای به مرد منتقل کرده است.


همچنین بخوانید: آیا عشق با ازدواج از بین می رود ؟


ازدواج نشان دهنده عشق است!

همه می توانند حرف های قشنگ بزنند، خانم ها دوست دارند بشنوند و آقایان هم خوب حرف می زنند! هرکسی می تواند با شور و شوق به شما بگوید که دوست تان دارد، اما اگر تا بعد از ازدواج برای رابطه جنسی صبر کنند، عشق شان را ثابت نمی کنند؟ 

جاذبه جسمی از بین رفتنی است!

اگر رابطه شما با جاذبه جسمی و جنسی هدایت شود باید بگویم که روزی راه را گم خواهید کرد چون جاذبه جنسی از بین رفتنی است. حتی اگر جذاب ترین انسان هم باشید، جذابیت تان کم کم امری عادی خواهد شد و شما می بینید که وقتی به لحاظ جسمی به قوت سابق جذب پارتنرتان نمی شوید، چیز جذاب دیگری ر رابطه نمی یابید، زیرا هرگز در سطح عمیق تری ارتباط برقرار نکرده اید.

شانس دوستی ها را از بین نبرید!

گاهی روابط آنطور که انتظارش را دارید پیش نمی رود و شما مجبور می شوید از هم جدا شوید، اما آیا مجبور هستید آن شخص را به طور کامل از زندگی تان بیرون بیاندازید؟ اگر رابطه جنسی صورت نگرفته باشد، می توانید به راحتی با آن ضخص تبدیل به دوست های خوبی شوید. داشتن دوست جنس مخالف که شما را به خوبی می شناسد می تواند کمک کننده باشد. چرا با برقراری رابطه جنسی راهی به جز بیرون کردن کامل آن شخص از زندگی مان نگذاریم؟

در ادامه بخوانید:

چرا مدام به رابطه جنسی فکر می کنم؟ حقایقی درباره ی اعتیاد به رابطه جنسی 

مضرات پورن برای رابطه جنسی و زناشویی ؛ 17 باور غلط درباره‌ی پورن