سری گوشی های محبوب سامسونگ ، Galaxy A در سال 2018 با ظاهری جدید به بازار خواهند آمد

سامسونگ از نمایشگر های بدون حاشیه یا اصطلاحا infinity display، در مدل گلکسی نوت 8 و S8 استفاده کرد و به نظر می رسد که سامسونگ قصد دارد از این طراحی برای سری گوشی های 2018 Samsung Galaxy A در سال 2018 نیز استفاده کند.

2018 Samsung Galaxy A

طبق رندرهای منتشر شده از این سری مشخص شده که Galaxy A5 و A7 2018 با نمایشگر بدون حاشیه و کیفیت همانند یک پرچمدار تولید خواهند شد. همچنین مشخص شده است که این گوشی ها از دوربین دوگانه پشتیبانی نمی کنند و تنها یک دوربین برای این سری در نظر گرفته شده است.

جای سنسور اثر انگشت نیز به زیر لنز دوربین منتقل شده در حالیکه فاصله آن با لنز بسیار کم است اما همچنان جایگاه بهتری نسبت به سنسور اثر انگشت در گلکسی S8 و نوت 8 دارد.

2018 Samsung Galaxy A

دکمه اختصاصی بیکسبی نیز بر روی بدنه این دو مدل وجود دارد در نتیجه سامسونگ همچنان قصد دارد تا از دستیار صوتی خود در محصولاتش استفاده کند و علاقه ای به استفاده از دستیار صوتی قدرتمند گوگل ندارد.

اما با توجه به شایعات منتشر شده انتظار می رود سری 2018 Samsung Galaxy A با قیمتی نزدیک به پرچمداران سامسونگ وارد بازار جهانی شود.البته باید بگوییم که این اطلاعات در حد شایعه هستند و ممکن است در آینده دچار تغییر شوند.

ممکن است به خواندن این مطالب نیز علاقه مند باشید