تمرینات ورزشی برای رهایی از اضافه وزن بارداری ! آیا شما به تازگی مادر شده اید ،اما نمی دانید چگونه از شر اضافه وزن خود رها شده و به وزن اولیه برسید.اصلا نگران نباشید ما در این مطلب تمرینات ورزشی برای رهایی از اضافه وزن بارداری را برای شما جمع آوری کرده ایم با ما همراه باشید :

در ادامه بخوانید »

آیا دویدن در بارداری مضر است؟ 

بهترین ورزش های دوران بارداری که برای زایمان راحت تر مفید هستند! 

مهمترین نیازهای زنان پس از بارداری و زایمان

 

تمرینات ورزشی برای رهایی از اضافه وزن بارداری

آیا شما سعی می کنید وزن خود را از دست بدهید، اما متوجه شوید که شما با وجود بهترین تلاش های خود نمیتوانید نتایج مطلوب را بدست آورید.گاهی اوقات مادران جدید به تمرینات ورزشی می پردازند اما احساس می کنند که هرگز نمی توانند به وزن اولیه خود دست یابند.شما با انجام تمرینات هوشمندانه و نه خیلی سخت می توانید به نتایج دلخواه دست یابید.ما می دانیم که کودک دلبند شما تمام تمرکز و توجه شما را به خود جلب کرده است اما شما باید برای داشتن احساس بهتر زمانی را نیز به خود اختصاص دهید.

تمرینات ورزشی برای رهایی از اضافه وزن بارداری

سعی کنید حداقل 30 دقیقه  در روز و پنج بار در هفته ورزش کنید.و تمرینات خود را به دودسته کاردیو و قدرتی تقسیم کنید.

-تمرینات خود را میکس کنید و روتین آن ها را تغییر دهید.اگر شما هر روز یک برنامه تمرین دقیق را دنبال کنید ،بدن شما به آن تمرینات عادت خواهد کرد و نتیجه مورد نظر خود را دریافت نخواهید کرد.

اطمینان حاصل کنید که شما به طور موثر ورزش می کنید.

-هنگامی که تمرینات شما آسان به نظر می رسد ،سعی کنید آن ها را تغییر دهید و خودتان را به چالش بکشید.

انگیزه برای مادران جدید

بسیاری از مادران متوجه شده اند که تلاش آنها در طول زمان باعث کاهش وزن می شود، بنابراین این نکات  را برای  ایجاد انگیزه حفظ کنید .

-تمرینات مقاومتی برای ایجاد ساخت عضله را انجام دهید ،زیرا این امر باعث بهبود نتایج شما برای دست یابی به اندام ایده آل می شود.

-اگر شما از تمرینات کاردیو خسته شده اید ،مقداری سرگرمی به ورزش خود اضافه کنید به عنوان مثال آهنگی را که دوست دارید بگذارید و برقصید .

-به خود انگیزه دهید و ایمان داشته باشید.شما لایق بهترین ها هستید.

مطمئن شوید تمرینات ورزشی انتخابی مناسب شماست و با آن ها می توانید به نتایج ایده آل دست پیدا کنید.به خاطر داشته باشید شما با انجام تمرینات ورزشی خوشحال خواهید شد و هدف از انجام آن ها آمادگی برای مسابقات نیست.داشتن یک کودک (یا نوزاد) بدن شما را از بسیاری جهات تغییر می دهد و مهم است که درک کنید که باید به  صدای بدن خود گوش دهید.استراحت کافی داشته باشید و سعی کنید در مورد اضافه وزن خود استرس نداشته باشید.استرس می تواند برنامه شما را خراب کند، پس آرام باشید و از آن لذت ببرید .

در ادامه بخوانید :

فواید زایمان طبیعی برای مادر و نوزاد !

۸ رفتار زنان که مردان از آن ها متنفرند !

کمپین نارنجی دنیا را نارنجی می کند – ۲۵ نوامبر روز جهانی نه به خشونت علیه زنان

این موزیک ویدیو پاپ در حمایت از زنان در برابر خشونت های خانگی تولید شده است!!!