گاهی اوقات رهایی از حوادث ناگوار زیبایی اجتناب پذیر است.ما در این مطلب  7 راه برای رهایی از شایع ترین حوادث ناگوار زیبایی را برای شما جمع آوری کرده ایم .زمانیکه یک حادثه ناگوار زیبایی برای شما اتفاق می افتد باید سریع فکر کنید و تصمیم بگیرید.هر چند که شاید تصمیم شما درست نباشد ،اما ارزش امتحان کردن را دارد.

7 راه برای رهایی از شایع ترین حوادث ناگوار زیبایی

7 راه برای رهایی از شایع ترین حوادث ناگوار زیبایی

1-پاک کردن لکه دئودرانت از لباس های مشکی

شما می توانید تمام روز خود را با لکه ایجاد شده بگذرانید و یا بهترین راه برای از بین بردن لکه را انتخاب کنید.یک کیسه نایلون بردارید و بر روی لکه بمالید.نایلون در پاک کردن لکه های از روی پارچه ها بسیار عالی عمل می کند مخصوصا پارچه های ابریشم.اگر شما دسترسی به نایلون ندارید می توانید با استفاده از دستمال مرطوب این کار را انجام دهید.

2-جلوگیری از پخش شدن خط چشم

چلوگیری از پخش شدن خط چشم بسیار آسان است.بدین منظور شما می توانید از سایه همرنگ برای ثابت شدن خط چشم خود استفاده کنید.سایه چشم به ثابت ماندن خط چشم شما در طول روز کمک خواهد کرد.اما مطمئن شوید قبل از رفتن به رختخواب آن را بشویید.

3-مانیکور خود را طولانی تر کنید.

اگر  قسمتی از مانیکور فرانسوی شما دچار آسیب شده است می توانید با استفاده از یک قلم کوچک آن را اصلاح کنید.اگر ناخن های شما سریع رشد می کنند و باعث خراب شدن ظاهر مانیکور شما می شود ،می توانید از یک سوهان برای اصلاح آن ها استفاده کنید.

4-مرتب کردن موها در زمانیکه فرم نمی گیرند.

بعضی از روزها وجود دارند که موها در آن به هیچ وجه به فرم دلخواه ما نمی رسند.پیشنهاد ما به شما در این روزها استفاده از بافت های مو است که بسیار ترند نیز می باشند .علاوه بر آن می توانید از اکسسوری هایی مانند کلاه برای پنهان کردن موهای خود استفاده کنید.

همچنین بخوانید :مدل موهای آسان و ترند هنگام ورزش !

5-خراب شدن زیپ شلوار

شما قصد خارج شدن از منزل را دارید اما ناگهان متوجه می شوید زیپ شلوار شما خراب است .نگران نباشید برای رفع این مشکل می توانید از صابون استفاده کنید.اگر به صابون دسترسی ندارید می توانید از مایع ظرفشویی و یا … استفاده کنید.

6-جلوگیری از ایجاد لکه سبز اکسسوری ها روی لباس

قبل از استفاده از انگشتر می توانید برای جلوگیری از رنگ دهی آن از یک پولیش ناخن استفاده کنید.این راز زیبایی را می توانید برای دستبند و گردنبند خود نیز استفاده کنید.

7-جلوگیری از چروک شدن لباس ها

این مورد برای زمانی است که شما در مسافرت هستید .و به اتو دسترسی ندارید. برای این منظور می توانید از از لوازم مو استفاده کنید.لوازمی مانند اتو مو ،سشوار و …..شما نباید انتظار داشته باشید که این وسایل مانند اتو لباس عمل کند و لی در هر صورت می تواند تا حد زیادی این مشکل را برطرف کند.اامیدواریم این 7 راه برای رهایی از شایع ترین حوادث ناگوار زیبایی بعضی از مشکلات شما را تا حدود زیادی برطرف کند.

در ادامه بخوانید :

مدل موهای سبک رترو و انتخاب آن ها توسط افراد مشهور در جهان !

با راز زیبایی مدل های برتر جهان آشنا شوید !

چگونه عمل های زیبایی در میان افراد مشهور هم سن تفاوت ایجاد می کند ؟